הבלוג

הבלוג

כרטיס ביקור לקוסמטיקאית
טיפים לעסקים

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית | שיווק חכם לקוסמטיקאית

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית? כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית הוא אמצעי שיווק בסיסי באמצעותו כל קוסמטיקאית יכולה להציג מידע אודות הסטודיו או הקליניקה שלה, השירותים שהיא נותנת וקישורים לרשתות החברתיות שלה בעמוד שנראה טוב ומקצועי ומשדר רושם ראשוני גבוה. במאמר הזה נסביר איך עושים שיווק חכם וחוסכים בהוצאות פרסום ע"י שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי ומעוצב בהתאמה אישית ונראה דוגמאות

כרטיס ביקור רופא שיניים
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור לרופא שיניים | איך עושים שיווק למרפאות שיניים בצורה נכונה

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא שיניים? כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא או למרפאת שיניים הוא אמצעי שיווק חכם באמצעותו כל רופא שיניים יכול לשווק את המרפאה שלו בצורה חכמה ובאמצעותו ולחסוך בעלויות הפרסום של מרפאת השיניים. במאמר הבא נסביר איך עושים שיווק קל בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי של מרפאת שיניים. "אתם עושים גם פרסום?" בשנתיים האחרונות נתקלנו בעשרות אם לא במאות

טיפים לעסקים

הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי – מדוע היא צריכה לעניין אתכם?

בעלי עסקים, האם הסיטואציה הבאה נשמעת לכם מוכרת? הגעתם לכנס מקצועי-עסקי ופגשתם בו איש מפתח שהתעניין בעשייה שלכם. לאחר ה-small talk הקולח שהתארך, הוא ביקש לשמור אתכם על קשר ולקבוע פגישה עסקית מסודרת. בשלב זה, ביקשתם מאותו אדם מכובד שישמור את מספר הטלפון שלכם במכשיר שלו. מיד הרגשתם כי האדם שעמד מולכם מעט נרתע מהצעתכם, ולהפתעתכם – הוא גם לא

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ
טיפים לעסקים

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות וכל האנשים ששמורים אצלנו בנייד ולאחל להם ברכת שנה טובה מהלב (במיוחד השנה זה הכרחי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי? מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם והאם הוא מספיק עבורי? איך מחליטים

איך עושים חתימה אוטומטית במייל
טיפים לעסקים

איך עושים חתימה אוטומטית במייל בדקה – המדריך המושלם

למה אתם חייבים חתימה אוטומטית חתימה בתחתית המייל היא דבר קטן וזניח שרוב בעלי העסקים לא מייחסים לו חשיבות מיוחדת, אך יכולה לתת ערך מוסף גדול מכיוון שהיא עוד אלמנט בתקשורת שלכם עם קולגות ולקוחות שיכול להיות מנוצל למטרת שיווק חכם, נכון והכי חשוב – קל. לרוב חתימה במייל מורכבת משם מלא וממספר טלפון, אבל בשימוש חכם החתימה יכולה להעביר

ביקורות והמלצות
טיפים לעסקים

שיווק באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי וביקורות על העסק

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים שונים שמייצרים שיווק איכותי, למשל טיפים ללקוחות או מידע מקצועי מעניין, אבל יש סוג אחד

טיפים לעסקים

יתרונות הנהלת חשבונות באינטרנט

יתרונות הנהלת חשבונות באינטרנט החיים שלנו בעידן הנוכחי מנוהלים דרך המחשב והאינטרנט, בזכות הפשטות, הזמינות והקלות שהם מספקים. בשנים האחרונות אלפי עסקים עברו לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי במקום בכרטיס הביקור המסורתי מנייר, ולא פלא, אם כך, שעסקים, עצמאים ופרילנסרים עברו לנהל גם את חשבונותיהם באמצעות טכנולוגיות מקוונות חדשות. מי שרוצה שהעסק שלו יצמח ויתפתח, לא יכול להסתמך על קלסרים מלאי

כללי

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים של נכסים דיגיטליים כאלו שמשמשים את בית העסק בפעילות השוטפת מול הלקוחות. במאמר הזה, נסקור

מה עושים עם כרטיס ביקור דיגיטלי
טיפים לעסקים

איך מתחילים לעבוד עם כרטיס ביקור דיגיטלי

ברכות, יש לך כרטיס ביקור דיגיטלי מ-ה-מ-ם, עכשיו מתחילים להשתמש בו הטעות הכי גדולה שאנחנו רואים אצל בעלי עסקים היא שימוש לא נכון או אי-שימוש בכרטיס הביקור שלהם. הנה 3 פעולות שכדאי לעשות מיד כשמקבלים את כרטיס הביקור הדיגיטלי כדי לקבל יותר חשיפות, להגיע ליותר לקוחות ולייצר יותר עסקאות. 1. הכניסו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי ברשתות החברתיות כדי שכל לקוח

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

© 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.