כרמית פיט | Carmit Fit

סטודיו לאימוני כושר לנשים

קצת עלינו

סטודיו "Carmit-Fit" בהנהלת כרמית יחזקאל הוא סטודיו לאימוני כושר בקבוצות קטנות ואימונים אישיים לנשים הקיים משנת 2016.

כרמית החלה את דרכה המקצועית בעולם הפיטנס בשנת 2002 במהלכן רכשה תואר ראשון (B.Ed) בחינוך גופני ממכללת וינגייט במגמת טיפוח היציבה, תואר שני (M.Ed) ממכללת סמינר הקיבוצים בחינוך לבריאות ולפעילות גופנית וכמו כן הפכה למנטורית לאורח חיים בריא.

האימונים בסטודיו מיועדים לנשים שמאסו בחדרי כושר גדולים ועמוסים ומחפשות מסגרת של אימונים המתקיימים בקבוצה מצומצמת תוך התאמה לצרכים האישיים שלהן.
בסטודיו "Carmit-Fit" מוצעים מגוון אימונים ברמה מקצועית גבוהה שיעזרו לכל אחת להיכנס לכושר, להשיג את מטרותיה, לשמור על אורח חיים בריא, להפחית במשקל ולהשיג את הגוף עליו היא חולמת.

סוד ההצלחה של כרמית טמון בעובדה כי במהלך השנים למדה והעשירה את הידע בתחום הפיטנס שמשתנה באופן עיקבי בהתאם לרוח התקופה באמצעות השתתפות בקורסים, השתלמויות וכנסים והטמעת שיטות האימון השונות תוך כדי הקשבה לצרכי המתאמנות בסטודיו, שילוב טכניקות האימון השונות והתאמת האימונים למטרות הקהל.

אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר בלחיצת כפתור
כרמית יחזקאל | Carmit Fit

אימון משולב HIIT
אימון אינטרוולים ובו משולבים תרגילי כוח לצד תרגילים אירוביים במקטעי זמן קבועים.
» רמת קושי – אימון אינטנסיבי קשה.
» למי מיועד? – מתאמנות בעלות כושר גבוה שמעוניינת לשרוף הרבה קלוריות, לקפוץ ולהזיע.

בטן-ישבן-ירכיים
אימון ממוקד לחיטוב הבטן ופלג הגוף התחתון. במהלך האימון משולבים תרגילי כוח כגון: סקווטים, לאנג'ים, תרגילי בטן, פלאנק ועוד…
» רמת קושי – בינוני – קשה.
» למי מיועד? – מתאמנות שמעוניינות בחיטוב האזורים הנשיים.

חיטוב FITNESS
אימון כוח המשלב תרגילים לכל קבוצות השרירים בגוף בעזרת אביזרי אימון שונים (כדורים, משקולות, גומיות, מוטות, מדרגות ועוד).
» רמת קושי – קל – בינוני.
» למי מיועד? – האימון מתאים לכולן.

אימון פונקציונאלי FUNCTIONAL TRAINING
אימון שמטרתו לשפר את היכולת לבצע תנועות יומיומיות פשוטות (כמו עלייה וירידה במדרגות, נשיאת תיק, ביצוע עבודות הבית וכיו"ב), באמצעות התמקדות ביכולת לייצר תנועה סינרגית קואורדינטיבית של כמה מפרקים בעת ובעונה אחת.
» רמת קושי – קשה.
» למי מיועד? – האימון מתאים למי שאוהבת לאתגר את עצמה ומחפשת אימון  מורכב לכל הגוף.

פילאטיס מזרון PILATES
שיטה המתמקדת בחיזוק שרירי הליבה, התארכות וטווח תנועה תוך כדי התייחסות לשישה עקרונות מרכזיים (ריכוז, שליטה, מרכז, זרימה, דיוק ונשימה). בפילאטיס התרגילים מבוצעים בקצב איטי, בטווחי תנועה גדולים ומעט חזרות לכל תרגיל.
» רמת קושי – בינוני בעצימות נמוכה.
» למי מיועד? – מכיוון שהשיטה שיקומית בבסיסה האימון מתאים לכולן, כתרופה לכאבים ולהחלמה מפציעות, לנשים בהריון, ולאחר לידה, נשים בגיל המעבר, אנשים הסובלים מבעיות גב, אוסטאופורוזיס ואוסטיאו-ארטרטיטיס. או לכל מי שרוצה להרגיש שהגוף חי.

רצועות התנגדות TRX
אימון פונקציונאלי רב מערכתי. בעזרת הרצועות התלויות, מאתגרים כל שרירי הגוף שימוש בשרירי הליבה, ניצול כוח המשיכה ומשקל הגוף.
» רמת קושי – משתנה מעצם השימוש ברצועות שיכול לאתגר או לעזור להורדת עומסים.
» למי מיועד? – מתאים למי שמחפשת אימון מאתגר לכל שרירי הגוף.

כרמית פיט | סטודיו לאימוני כושר לנשים

טלפון 0504918898
מייל carmit101180@gmail.com
כתובתיד חרוצים 10 ירושלים‏ – בניין G1 קומה 1-

שעות פעילות

ראשון – חמישי 

20:00 – 08:00

שישי

14:00 – 08:00

שבת

סגור

לקוחות ממליצות

לקבלת ייעוץ מקצועי ולפרטים נוספים אודות האימונים בסטודיו לחצי כאן:

השאירו פרטים ונחזור אליכן:

שתפו את כרטיס הביקור שלנו עם חברות:

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend