לקוחות ממליצים
הקודם
הבא
הלקוחות הם הנכס היקר ביותר שלנו !
בשוק תחרותי ודינאמי, נאמנות הלקוחות חשובה מאוד לחברה המבקשת לצמוח ולהתפתח לאורך זמן. עלינו להכיר את לקוחותינו ולתת מענה מותאם לצרכיהם במטרה ליצור חווית לקוח ולחזק נאמנות.
אני בעלת ניסיון של מעל 20 שנים בניהול מערכת יחסים של הארגון עם הלקוחות, בבנייה וניהול מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות, בליווי אסטרטגי בארגונים מובילים בישראל בתחום חוויית לקוח, שימור והגדלת הכנסה.
מומחיות בבניית אסטרטגיה שיווקית לניהול הלקוחות מבוסס נתונים ע"י מתן פתרונות שירותיים ושיווקיים, כדי להגדיל חוויית לקוח ונאמנות, הכנסה מלקוח קיים, שימור ומניעת נטישה, תכנון מסעות לקוח, הגדלת ומקסום השימוש במערכות
• Marketing Automation
• CRM
• Campaign Management
בניית אסטרטגיה למועדוני לקוחות ותכניות נאמנות כולל ליווי בהקמה וניהול, מקסום הקשר בין הלקוח לחברה, פעילות בתחום האמוציונאלי והרציונאלי.
מנהלת מועדון לקוחות שופרסל, מתכננת ומובילת מהלך "משהו קטן וטוב" ללקוחות סלקום
הגדלת הכנסה מלקוח קיים, ניהול הפעילות מול הלקוח באופן שוטף למקסום ההכנסה ממנו (יצירת קמפיינים, הצעות ערך ומסעות מותאמי לקוח)
שימור ומניעת נטישה, זיהוי איתותי נטישה ויצירת פתרונות ותהליכים לשימור ומניעת נטישה
בניית אסטרטגיה שיווקית לניהול בסיס לקוחות הארגון והגדלת חוויית לקוח הכוללת פתרונות שירותיים ושיווקיים
בניית מסעות לקוח ומקסום השימוש במערכות Marketing Automation, Campaign Management, CRM
טלפון 0524746932
מייל irisnadiv@gmail.com
כתובת גלעד 34 ראש העין
ראשון – חמישי
17:00 – 08:00