המיתוג של סוכנות הביטוח eco

אקו פיננסים היא סוכנות לביטוח ופיננסים בעלת וותק של מעל ל-30 שנים. אחת הבעיות של עסקים וותיקים מאוד כמו אקו היא שהם גוררים איתם לוגו מיושן מאוד.

הדור החדש מסתכל על נראות חיצונית, והוא רוצה לעבוד עם ברנדים (מותגים) שנראים טוב ומשדרים הצלחה, בטח כשזה מגיע לעולם הפיננסים.

ביצענו עבור אקו עיצוב לוגו לעסק רענון לכל המיתוג של החברה, הכולל חקר שוק ומעבר על מותגים מתחום הפיננסים ועולם ההשקעות בחו"ל.

בחרנו בצבע הירוק ובעלה כסמל המרכזי של המותג כסמל לצמיחה וברוח המעבר העולמי לאנרגיה מתחדשת ועולם בר קיימא.
העלה הירוק הופך להיות מזהה ברור והוא יכול להופיע ולהשתלב על מוצרים שונים כגון ניירת המכתבים של החברה, עטים, כוסות וכיוצא בזה.

ויקטור ויוסי דדוש הם לקוחות וותיקים שלנו. עיצבנו להם לוגו רענן וצעיר וקונספט עסקי בצבעים בולטים כדי שאי אפשר יהיה לפספס את המיתוג שלהם בכבישים.

כרטיס הביקור של חברת ECO

כרטיס הביקור של Eco מלוטש, מודרני ומינימליסטי. הוא פותח את עולם העסק ושירותיו עבור הלקוח במקום אחד בצורה נוחה וממוקדת, כזו שמייצרת חיבור איכותי בעולם בו הלקוח מוצף במסרים שאומרים לו שסוכנות הביטוח שלו מיותרת.

מהסיבה הזו כרטיס ביקור לסוכני ביטוח הוא כלי השיווק הכי חשוב שאיי פעם יהיה לסוכנות.

מוזמנים להתרשם מכרטיס הביקור של אקו פיננסים:
https://get-marketing.co.il/eco-finance/

לפרטים והצעת מחיר

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן