אקו פיננסים היא סוכנות לביטוח ופיננסים בעלת וותק של מעל ל-30 שנים. אחת הבעיות של עסקים וותיקים מאוד כמו אקו היא שהם גוררים איתם לוגו מיושן מאוד.
הדור החדש מסתכל על נראות חיצונית, והוא רוצה לעבוד עם ברנדים (מותגים) שנראים טוב ומשדרים הצלחה, בטח כשזה מגיע לעולם הפיננסים.
ביצענו עבור אקו עיצוב לוגו לעסק רענון לכל המיתוג של החברה, הכולל חקר שוק ומעבר על מותגים מתחום הפיננסים ועולם ההשקעות בחו"ל.
בחרנו בצבע הירוק ובעלה כסמל המרכזי של המותג כסמל לצמיחה וברוח המעבר העולמי לאנרגיה מתחדשת ועולם בר קיימא.
העלה הירוק הופך להיות מזהה ברור והוא יכול להופיע ולהשתלב על מוצרים שונים כגון ניירת המכתבים של החברה, עטים, כוסות וכיוצא בזה.
ויקטור ויוסי דדוש הם לקוחות וותיקים שלנו. עיצבנו להם לוגו רענן וצעיר וקונספט עסקי בצבעים בולטים כדי שאי אפשר יהיה לפספס את המיתוג שלהם בכבישים.