אלרואי מלכא הוא בחור צעיר ומבריק שעוזר לאנשים להתנהל בצורה נכונה מבחינה פיננסית.
אלרואי מלווה בעיקר אנשים צעירים, בני 20-35, רווקים ובעלי משפחות, כאשר בתכנון שלו מעבר מפגישות פרונטליות לעולם הדיגיטל ולקורסים אונליין.
כקו מנחה לעיצוב הלוגו, היו לנו 2 דברים חשובים: 1. שהלוגו יהיה "בשרני" וישתלב בצורה יפה על סרטוני וידאו. 2. שהעבודה תשקף את האופי החיובי והמזמין של אלרואי ותבדל אותו מיועצי פיננסים קלאסיים.
לאופי הקליל והחיובי של אלרואי יצרנו מיתוג חי ועשיר – הלוגו עצמו משלב אלמנטים מעולם הגרפים והפיננסים הואו במגמת עלייה (כמובן), ולפלטת הצבעים בחרנו בצבעוניות אופטימית ושמחה.
כחלק מחבילת המיתוג יצרנו גם 3 פוסטים לרשתות החברתיות כתשתית לפרסומים עתידיים. התוצאה לפניכם.
כרטיס הביקור של אלרואי מלכא
כרטיס הביקור הדיגיטלי של אלרואי הוא בעצם נקודת החיכוך הראשונה של אלרואי עם הלקוח בעולם הוירטואלי / דיגיטלי.
הכרטיס אינפורמטיבי ומזמין מאוד, והוא עוצב לפי פלטת הצבעים של המיתוג החדש של אלרועי.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סל מידע איכותי ותמציתי עבור הלקוח וכבר כתבנו בעבר על החשיבות הגדולה של העברת מידע בצורה איכותית ותמציתית ללקוחות בתחום הפיננסים כדי לקדם פגישות ועסקאות נוספות.