כשמדובר בתחום רגיש כמו ביטוח ותכנון פיננסי, אסתטיקה ומיתוג הם הרבה יותר מסתם "עטיפה יפה". הם כלי חיוני ליצירת אמון ומוניטין בקרב הלקוחות – במיוחד בקהל הישראלי הספקן והרווי אכזבות.
הכירו את גיא גורן, מתכנן פיננסי ופנסיוני שמתמחה בניהול פיננסי וליווי אנשים בגיל פרישה. כדי לבנות תדמית שתשדר מקצועיות, יציבות וביטחון ללקוחותיו, גיא פנה אלינו לבניית מיתוג מחדש לעסק שלו.
המעצבות המוכשרות שלנו יצרו עבור גיא לוגו ייחודי בצורת תרשים עוגה, המשלב בתוכו את האות G, כקריצה אישית לשמו וסמל לבקיאות של גיא בעולם הפיננסים וההשקעות.
הלוגו בצבעי אפור ותכלת משדר עוצמה, מקצועיות ורעננות בו זמנית. כל אלמנט בלוגו תוכנן בקפידה כדי לשקף את הערכים והאישיות של העסק.
אבל זהות ויזואלית זה לא רק לוגו – יצרנו עבור גיא קו עיצובי שלם הכולל מגוון פריטי ניירת כמו כרטיסי ביקור, ניירת מכתבים, עיצוב לרשתות חברתיות וחתימות מייל. כל נקודת מגע עם הלקוח מותאמת למראה האחיד, כך, כבר במפגש ראשוני, נבנית תחושת שקיפות ואמינות מול הלקוחות.
זהות ויזואלית דינאמית ומוקפדת היא הדרך הטובה ביותר להפוך לקוחות חשדניים ללקוחות נאמנים. זה המפתח לבידול מהמתחרים ולבניית מערכות יחסים ארוכות טווח. וכשהמיתוג שלכם משקף את הערכים והמצוינות שאתם מביאים – הלקוחות לא מאחרים להגיע.
רוצים גם אתם להמריא עם מיתוג מדויק ומנצח? אנחנו כאן כדי לעזור לכם לכבוש כל פסגה!
צרו קשר עוד היום ונתחיל לבנות יחד את המותג שתמיד חלמתם עליו.