מעבר לכדור של יאיר אליאס היא תכנית מהממת להעצמה והתפתחות אישית ומנהיגותית של ילדים דרך משחק הכדורגל. התכנית מאושרת בגפ"ן, תכנית העשרה של משרד החינוך והיא נמצאת במון בתי ספר ברחבי הארץ.
תהליך המיתוג כלל אפיון מקצועי של מנהל השיווק של גט מרקטינג והבנה עמוקה של התכנית והדרך בה המותג עובר עד שהוא מגיע ללקוח הסופי – בתי הספר השתתפים בתכנית.
בנינו ל"מעבר לכדור" מיתוג מהמם ועיצבנו להם לוגובדמות כדור שמורכב מכנפיים שגם מזכירים כפות ידיים, כסמל לשיתוף הפעולה בין הילדים ולתהליך הצמיחה שהתכנית מקדמת. הצבעים רכים ונעימים, והם נייטרלים ואינם מזוהים עם קבוצת כדורגל ספיציפית, מכיוון שהכדורגל הוא רק אמצעי, לא המטרה. במרכז הלוגו נוצר מחומש שמזוהה עם כדור הכדורגל עצמו, וגם עם גרף מעטפת אשר מוכר גם בשמות "גרף עכביש" או "גרף רדאר". הגרף מייצג את מדידת היכולות של המערכת הנמדדת, ובמקרה הזה של יכולות התלמיד.
בנוסף, כחלק מחבילת המיתוג עיצבנו ויז'ואלים לרשתות החברתיות, כרטיסי ביקור מנייר, חתימה מעוצבת למייל ומוצרים ממותגים שממחישים את הפוטנציאל האמיתי של המיתוג. בסיום התהליך קיבלנו לוגו ומיתוג נקיים ואסתטיים, עם המון מחשבה ועומק.
כרטיס הביקור של מעבר לכדור
מכיוון שלמעבר לכדור אין אתר אינטרנט כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם משמש כאתר ובמקרה שלהם אין צורך ביותר מזה.
כרטיס הביקור שלהם מכיל את כל המידע שמנהלי בתי ספר והורים צריכים כדי להבין מה מהות התכנית ולהתרשם ממנה – הסבר על התכנית, מספר התכנית בגפ"ן, השירותים המוצעים וכיוצ"ב. בהמלצתנו, הגלריה מכילה תמונות אותנטיות מהתכנית ולא תמונות מיתוגיות והמטרה היא לתת טעימה אמיתית מהתכנית. זה אולי נראה כמו משהו קטן, אבל בחירת תמונות נכונה לגלריה חשובה מאוד ליעילות השיווקית של כרטיס הביקור הדיגיטלי. מוזמנים להתרשם: https://get-marketing.co.il/meever_lecadur/