ד"ר נתן פירוב הוא מומחה כירורגיה פה ולסת שפנה אלינו למיתוג מחדש של מרפאת השיניים שלו – מרפאת "מכבים דנט". בעוד המרפאה נחשבת למרכז מומחים ברמה הגבוהה ביותר בעיקר להשתלות שיניים, המיתוג הישן הוריד מערכה ונתן את התחושה שמדובר במרפאה גנרית ממוצעת.
כחלק מאפיון העבודה ע"י מנהל השיווק של גט מרקטינג הוחלט למתג את ד"ר פירוב עצמו ולא את שם המרפאה "מכבים דנט", שהוא שם גנרי ועלול להיות מזוהה עם מכבי שכולם מכירים. דבר נוסף חשוב מאוד שיוצר בידול ברמה המיתוגית הוא ליצור לוגו שונה ממה שמוכר באותו התחום, ובמקרה הזה, לא להכניס אלמנט של שן ללוגו מכיוון שככה נראים רוב הלוגואים בתחום רפואת השיניים.
המיתוג שיצרנו עבורו בצבעי ירוק ושמנת יוקרתיים, והלוגו אבסטרקטי ומורכב מאותיות N ו-P. חוץ מהלוגו והקו העיצובי הכנו גם דוגמאות לפוסטים ברשתות החברתיות על מנת ליצור תשתית לעבודה שיווקית עתידית שתשמור על האסתטיקה של המותג. העבודה כולה היא שילוב של ניתוח שיווקי נכון בשילוב עיצוב מדויק. מוזמנים להתרשם.