המיתוג של שמרית שעתל שמיאן

שמרית היא מתכננת פיננסית ויועצת משכנתאות וותיקה שפנתה אלינו למיתוג המשרד החדש שלה.

כשמבצעים עבודת עיצוב לוגו ליועצת משכנתאות בעידן המודרני, חשוב לא ליפול לתוך המשבצת של לוגו עם בית או מפתח, ולמתג את המשרד כאילו היה משרד עורכי דין יוקרתי ומתקדם. האנשים שלוקחים היום משכנתאות הם הדור הצעיר, הרבה מהם הייטקיסטים, ואליהם אנחנו מכוונים.

יצרנו עבור שמרית לוגו ייחודי שמורכב מאותיות השם שלה. בחרנו בצבע ירוק עמוק בשילוב עם זהב על מנת לקבל את אפקט היוקרה ששמרית רצתה ולא הזהב שחור / זהב לבן שכולם רגילים לראות, הפונט מתחת ללוגו חד, מלוטש וסקסי (כן, כתבנו סקסי על פונט).

שואלים אותנו איך צריך להיראות לוגו ומיתוג בתחום הפיננסים ב-2022? התשובה היא ככה.

כרטיס הביקור של שמרית שעתל שמיאן

כרטיס ביקור דיגיטלי ליועצי משכנתאות הוא כלי העבודה הכי חשוב בארסנל השיווקי של היועץ. הוא נסרק בגוגל כשלהקוח עושה את שיעורי הבית שלו ובודק אתכם בגוגל, הוא הרושם הראשוני של הלקוח והוא עובר מהלקוחות שלכם לאנשים אחרים.

את כרטיס הביקור הדיגיטלי של שמרית בחרנו לעצב בעיקר בצבעים בהירים כדי לא להכביד על העין. פיננסים ומשכנתאות הם נושאים כבדים וצבעים בהירים מקלים על העין ועל הנפש.

כרטיס הביקור של שמרית נסרק בגוגל ומופיע בתוצאה הראשונה ברגע שהלקוח מחפש אותה ורוצה לבדוק אותה ברשת.

מוזמנים להתרשם מכרטיס הביקור המהמם של שמרית:
https://get-marketing.co.il/shimrit-shatel/

 

לפרטים והצעת מחיר

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן