כרטיס ביקור ליועץ משכנתאות – המפתח לעסקאות חדשות

כרטיס ביקור ליועץ משכנתאות

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

הביקוש העולה ליועצי משכנתאות

בתקופה האחרונה, בזמן שהעולם חווה התפרצות של מגפה עולמית, שוק המשכנתאות הפך לרותח. אנשים רבים מצאו עצמם קונים נכסים לצורך השקעה או הבטחת עתידם הפנסיוני, ואחרים מצאו עצמם עוסקים במחזור משכנתאות על מנת לצמצם את נטל התשלומים על משק הבית.

על פי סקר שנערך בשנת 2019 בקרב 7575 ישראלים, קרוב ל 80% מן הישראלים לא היו מוכנים לגור בשכירות, ואפילו לא בשכירות ארוכת טווח. הנתונים האלו מסבירים היטב את הנהירה של ישראלים רבים לביצוע משכנתאות בהיקפים שהולכים וגדלים משנה לשנה.

אלא שלצד הביקוש הגובר למשכנתאות, חלו בשנים האחרונות לא מעט תמורות בהסדרה הרגולטורית של בנק ישראל בנושא. בנק ישראל קבע מגבלות חדשות על ההרכב האפשרי של משכנתאות, ובפרט החלק היחסי מן המשכנתא אותו ניתן להצמיד לריבית הפריים, שיעור המימון המקסימלי שהבנק רשאי להעניק ללווים, התייחסות להבדלים בין רכישת דירה ראשונה, דירה להחלפה ודירה להשקעה ועוד.

זה המקום לציין, כי לא זאת בלבד שנושא ההלוואות לדיור הוא מורכב וסבוך, ומצריך מקצועיות וידע רחב, אלא שגם לכל החלטה שמתקבלת בתחום יכולות יהיו השלכות מרחיקות לכת, שתלוונה את משק הבית במשך שנים.

השלכות כאלו יכולות לבוא לידי ביטוי לא רק בהוזלה או ייקור משמעותי של תשלומי המשכנתא עם ביצוע הבחירות במסלולים השונים, אלא גם הימנעות מסיכונים שונים, הקשורים במדד, בשינויים בגובה ריבית בנק ישראל ועוד.

בדיוק לשם כך, זקוקים לא מעט מנוטלי המשכנתאות ליועץ אובייקטיבי, כזה שיוכל לשקול יחד איתם את כדאיות התנאים המוצעים להם מטעם הבנק, ויתכנן יחד איתם בצורה נכונה את פריסת התשלומים לאורך שנים, תוך התחשבות באירועי החיים השונים כמו לידות צפויות, ירושות שנמצאות בקנה, בונוסים מובטחים במקום העבודה ועוד.

במאמר הזה ננסה להמחיש מדוע חשוב שיועץ משכנתאות מקצועי, אשר מלווה את בני הזוג נוטלי המשכנתא בהחלטה החשובה והגדולה בחייהם, יהיה מצוייד בכרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי, שישמש אותו הן בהתקשרות השוטפת עם הלקוחות, הן במפגשים מקצועיים עם קולגות, והן כאמצעי שיווקי דיגיטלי מתקדם, שירחיב את החשיפה של היועץ לקהל יעד רלוונטי וממוקד.

אם כן, בואו נצלול פנימה.

דוגמאות לכרטיסי ביקור של יועצי משכנתאות

מדוע חשוב ליועץ משכנתאות להצטייד בכרטיס ביקור דיגיטלי?

משכנתא היא ללא ספק אחד מאירועי החיים הפיננסיים המשמעותיים ביותר במחזור החיים של אדם. ההחלטה לבצע משכנתא ולהתחייב לבנק במשך עשרות שנים איננה החלטה פשוטה כלל ועיקר. יועץ משכנתאות מנוסה חייב ללוות את תהליך הייעוץ באמצעי שמייצג אותו בצורה האיכותית ביותר, הקלה והפשוטה ביותר ליישום, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים. במילים אחרות: הפתרון האולטימטיבי עבור יועץ משכנתאות הוא כרטיס ביקור דיגיטלי.

מדוע, כרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי הוא הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר עבור יועץ משכנתאות? הנה מספר סיבות טובות:

בניית יחסי אמון עם הלקוח

כרטיס ביקור ליועץ משכנתאות מאפשר לייצר יחסי אמון עם הלקוח תוך בניה וחיזוק של הקשר בין נותן השירות למקבל השירות. כאשר לקוח מקבל לידיו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא יודע שיש כתובת אחת, שאליה יוכל לפנות, ושבה תרוכזנה עבורו כלל דרכי ההתקשרות הרלוונטיים מול יועץ המשכנתאות.

שיפור הנראות המקצועית של יועץ המשכנתאות

כדי שלעצות המקצועיות של יועץ המשכנתאות יהיה תוקף, חשוב שהלקוח יכבד את נותן השירות ויראה בו אוטוריטה של ממש בתחום. בדיוק לשם כך, נהוג לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי ואיכותי עבור יועץ משכנתאות, שישמור על מראה מעוצב, ברמת גימור מעולה שתייצג את הסטנדרט הגבוה שמנסה לשמר יועץ המשכנתאות. על אותו משקל, יועץ משכנתאות לא יכול להגיע לפגישה בלבוש מוזנח, לא משנה כמה הוא מקצועי ובעל הצלחות.

הנגשת המידע ללקוח בצורה קלה ופשוטה

לכרטיס ביקור דיגיטלי שמגיש ללקוח יועץ משכנתאות יש יתרון נוסף: הוא מנגיש את כלל המידע הדרוש ללקוח בצורה קלה ופשוטה. מידע אודות השירותים שמספק יועץ המשכנתאות, האיזורים בהם הוא פועל, השעות בהן הוא זמין, קישור לאתר האינטרנט שלו במידה ויש, דרכי יצירת הקשר איתו ועוד – מידע כזה משולב באופן אינטגרטיבי בכרטיס הביקור הדיגיטלי. הקלות בה הלקוח יכול לגשת לכל המידע הנ"ל נותנת לו טעימה מקדימה לגבי איכות השירות שהוא יקבל בהמשך.

עבודה עם כרטיס של יועץ משכנתאות

יצירת מענה הולם לגודל העסקה

משכנתא, כפי שציינו כבר קודם, היא אחת מן ההתחייבויות הגדולות והמשמעותיות שלוקח על עצמו אדם במהלך חייו. הציפיה של לקוח כאשר הוא מפנה לעצמו זמן לעיסוק בנושא ומתקשר מול מומחה בתחום, היא שהמומחה יחסוך לו עשרות אלפי שקלים חדשים לאורך כל מחזור חיי המשכנתא. כאשר אלו הם פני הדברים, יועץ משכנתא חייב להיות מצויד בכרטיס ביקור שמייצר מסגרת מתאימה למעמד. כרטיס הביקור חייב להיראות מקצועי ואיכותי, ולשדר רצינות, הקפדה על הפרטים הקטנים, ודיוק רב, וזאת בדיוק בהלימה לשירות שמצפה הלקוח לקבל.

שיפור הנוכחות הדיגיטלית במנועי החיפוש

כמו בכל תחום, פעמים רבות לקוחות מבצעים חיפוש בגוגל כדי למצוא מידע על בעל המקצוע לפני שהם בכלל פונים אליו. מה קורה כאשר מעוניינים לייצר נוכחות דיגיטלית במנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל, מבלי להשקיע הון תועפות בקידום אורגני של המותג?

הפתרון במקרה הזה הוא פשוט.

כרטיס ביקור דיגיטלי משמש כאתר לכל דבר (מיניסייט). הוא מאפשר ליועץ המשכנתאות, שלא תמיד מעוניין לפעול באמצעות אתר אינטרנט מורכב לתחזוקה, לייצר נוכחות דיגיטלית מרשימה כאשר גולשים מבצעים חיפוש על שם המותג או שם היועץ.

כרטיסי הביקור שלנו נסרקים בגוגל בצורה מהירה מאוד ולרוב מופיעים בעת חיפוש לאחר 2-3 ימים בלבד. אלו מספרים חסרי תקדים בעולם הדיגיטל ואנו יודעים להשיג אותם עקב השקעה של המון זמן ומשאבים בדומיין עליו יושבים כרטיסי הביקור שלנו.

כרטיס ביקור דיגיטלי שמופיע בגוגל

כיצד יועצי משכנתאות עושים שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי המיועד ליועצי משכנתאות מייצר עבורם ערך רב וכאמור, לא מעט יתרונות. עם זאת, נשאלת השאלה, כיצד עושים בפועל שימוש בכרטיס כזה? מהן דרכי השימוש שמאפשרות הפקת הערך הגדול ביותר מן הכרטיס הדיגיטלי ליועץ המשכנתאות? ובכן, הנה כמה וכמה פעולות שלקוחותינו מבצעים באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי שבנינו עבורם.

העברת הכרטיס ללקוחות חדשים לאחר שיחה טלפונית

סיימתם זה עתה שיחת מכירה עם לקוח פוטנציאלי, ומעוניינים לספק לו אמצעי דיגיטלי שיאפשר לו לחזור אליכם לצורך המשך ההתקשרות? העברת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, יועצי המשכנתאות, אל הפונה או המתעניין מיד עם סיום שיחת הטלפון נחשבת לפרקטיקה מקובלת ומוצלחת במיוחד. בתצורה עבודה זו, מקבל הלקוח הפוטנציאלי את סט הכלים הדרוש לו להמשך הבירורים שעליו לבצע, לקריאה של חומר נוסף, ולמידע אודותיכם שיאפשר לו להתרשם מן הרזומה שבניתם לאורך השנים.

הגדלת החשיפה ללקוחות חדשים באמצעות שיתוף שיבוצע על ידי לקוחות קיימים

רבים מבעלי המקצוע אינם מודעים לכוח העצום שיש להמלצה של לקוח מרוצה. הלידים הכי איכותיים הם אלה שמגיעים מפה לאוזן והמטרה שלנו היא תמיד לייצר יותר לידים מהסוג הזה.

סיימתם תהליך ליווי של לקוח שרכש בזכותכם דירה והצליח להוזיל את תשלומי המשכנתא שלו באחוזים ניכרים, תוך הפחתה של הסיכונים והחשיפות? בקשו ממנו לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, ולייצר עבורכם חשיפה למעגלים קרובים של הלקוח הפוטנציאלי, שאולי מביניהם יש אנשים נוספים שיהיו זקוקים לשירותים שלכם בעתיד.

לקוחות החברה שמשתמשים בכרטיס הביקור שלנו מבקשים להקוחות שלהם באופן מפורש – אם אתה ממליץ עליי לחבר או קולגה שיכולים להיעזר בשירותים שלי אל תעביר מספר טלפון אלא את כרטיס הביקור שלי.

בצורה זו, הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי באמת יחייג עולה בצורה דרסטית.

כרטיס ביקור דיגיטלי יועץ משכנתאות

שימוש בכרטיס הביקור ברשימות תפוצה

רשימת תפוצה בוואטסאפ היא כלי שיווק חינמי שנותן לכם דרך לשלוח הודעה באופן גורף לכל הלקוחות והקולגות שלכם.

דוגמה קלאסית היא בחגים: שלחו לכל מי שאתם מכירים הודעה עם ברכה לחג וצרפו את כרטיס הביקור שלכם בתחתית ההודעה.

גם כאן, תקבלו עשרות ומאות חשיפות חדשות לכרטיס הביקור, מה שלרוב מייצר פניות ועסקאות חדשות.

העברת הכרטיס לקולגות עסקיים בעת פגישות עסקיות

כדי לשמור על רמה מקצועית גבוהה, ולדאוג לכך שתהיו מעודכנים באופן שוטף במגמות הכי חמות בתחום, וודאי לא תוותרו על השתתפות בכנסים מקצועיים, הרצאות ופגישות עסקיות. יהיה זה מכבד ומייצג בצורה הטובה ביותר, אם תגדילו לעשות ותספקו למכרים שלכם כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב, שיחליף אמצעים מיושנים כמו כרטיס ביקור מנייר, שנוטה ללכת לאיבוד, ואינו מתאים לעולם הדיגיטלי והמתקדם, המציע אינספור אפשרויות מתקדמות.

הסביבה שלכם תתייחס אליכם בהתאם למה שאתם משדרים, בין אם זה בצורה פרונטלית, או דיגיטלית.

תחליף לאתר אינטרנט באמצעות שילוב ברשתות חברתיות

ציינו זאת כבר קודם אך נחזור על כך שוב: יצירת נוכחות דיגיטלית אורגנית ברשת, ובפרט במנועי החיפוש, יכולה להיות משימה לא מאוד פשוטה. במשימה כזו, נדרש בעל העסק להשקיע משאבים רבים, הן בבניית אסטרטגיית תוכן, הן בבניית פרופיל קישורים והן בביצוע התאמות למנועי החיפוש השונים.

במרים רבים, יחליטו יועצי משכנתאות, בטח ובטח אלו שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הדיגיטלי, שלא להשקיע אלפים רבים של שקלים חדשים בבניית אתר אינטרנט שייצר עבורם נוכחות ברשת. במקום זאת, היו מעדיפים אותם יועצי משכנתאות להסתמך על הנוכחות ברשתות החברתיות, למשל פייסבוק, וזאת על ידי הקמה ותחזוקה של דף עסקי עבור המותג. במקרים כאלו, כרטיס הביקור הדיגיטלי מסייע, באמצעות הפניית הגולשים אל הנכס הדיגיטלי המייצד את המותג באופן ישיר וללא תחנות ביניים.

חתימה אוטומטית במייל

שליחת מייל היא פעולה שחוזרת על עצמה מספר פעמים יום אחר יום. זוהי הזדמנות מעולה ליצור חשיפה נוספת לכרטיס הביקור שלכם ע"י הגדרה חד פעמית של חתימה אוטומטית במייל שמכילה קישור לכרטיס הביקור שלכם.
הרבה פעמים לקוח שמקבל מכם מיל הוא עדיין לא "לקוח סגור" וגם כאן יש הזדמנות להנגיש לו את פרטי העסק רגע לפני שהוא מקבל החלטה האם להתקדם איתכם לעסקה ולחתימה.

לסיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי עבור יועצי משכנתאות הוא כלי שיווקי איכותי ביותר, שיכול לייצר לא מעט יתרונות עבור היועץ: הוא מהווה מענה הולם לגודל העסקה שיבצע הלקוח, משפר את הנראות של היועץ כמותג ברשת, מקל באופן פונקציונלי על צריכה המידע ועל דרכי יציר הקשר, בונה אמון עם הלקוח ומשווה ליועץ מראה מקצועי ויסודי.

אנו עובדים עם עשרות יועצי משכנתאות ואנחנו עושים עבודה טובה (על פי מקורות זרים).

שימוש בכרטיס הביקור שלנו יעזור לכם לגייס לקוחות חדשים. הוא יחסוך לכם המון כסף בעתיד על פרסום מיותר שלא תמיד צריך, וכשכן תפרסמו, הוא יעזור לכם לסגור עסקאות עם הלידים שייכנסו מהפרסום.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת פרטים מלאים והצעת מחיר על כרטיס ביקור ליועץ משכנתאות.

כרטיס ביקור דיגיטלי של משרד לייעוץ נדל"ן ומשכנתאות

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

כרטיס דיגיטלי לעסק

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר

5 דברים שחובה בכל כרטיס ביקור

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – 5 דברים שחובה לכלול בכל כרטיס!

אם במקרה הבליחה לראשם השאלה "אילו פרטים נדרשים לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?", אתם נמצאים במקום הנכון. לא משנה מהו המוצר המרכזי שלכם ומיהו קהל היעד: אלו הם 5 הדברים החשובים ביותר שיש לכלול בכל כרטיס ביקור לעסק! 1.לוגו בית העסק הרושם שיישאר על

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק מושלם לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend