בחיפוש "שרון סטונס" בגוגל כרטיס הביקור של שרונה מופיע בעמוד הראשון בתוצאה הראשונה.
כשמישהי תשאל את חברה שלה מאיפה היא קנתה את הטבעת הוא השרשרת ותשמע שרון סטונס היא תעשה את מה שכולם עושים באופן טבעי ותחפש את שרונה בגוגל.
יהלומים הרבה פעמים הם יצר, חשק, רכישה אימפולסיבית. הזרימה של חיפוש עסק בגוגל צריכה להיות פשוטה וקלה – חיפשתי, מצאתי, חייגתי. עסק שמקשה על לקוחות פוטנציאלים למצוא אותו בקלות וליצור קשר מפסיד לקוחות.
מוזמנים להתרשם מכרטיס הביקור של שרון סטונס:
https://get-marketing.co.il/sharon-stones/