המיתוג של מותג התכשיטים שרון סטונס

לשרונה המקסימה יש מותג תכשיטים פרטי בבורסת היהלומים והיא פנתה אלינו לעיצוב לוגו לעסק שאין לו לוגו או מיתוג בכלל.

יהלומים הם פנטזיה וסמל סטטוס, ועסק שמוכר פנטזיה צריך להיראות במיטבו ולשדר יוקרה, להיות זה שמסוגל לספק את הפנטזיה ללקוח.

עיצבנו לשרונה יהלום ייחודי, כאשר במרכזו נמצאת האות S. בניגוד לתיקי יוקרה או מותג של רכבים, קשה מאוד להסתכל עם יהלום ולדעת מי עומד מאחוריו ולכן היה לנו חשוב שאפשר יהיה לזהות את הלוגו של שרון בכל פעם שנתקלים במותג ברשת.

כרטיס הביקור של שרון סטונס

בחיפוש "שרון סטונס" בגוגל כרטיס הביקור של שרונה מופיע בעמוד הראשון בתוצאה הראשונה.

כשמישהי תשאל את חברה שלה מאיפה היא קנתה את הטבעת הוא השרשרת ותשמע שרון סטונס היא תעשה את מה שכולם עושים באופן טבעי ותחפש את שרונה בגוגל.

יהלומים הרבה פעמים הם יצר, חשק, רכישה אימפולסיבית. הזרימה של חיפוש עסק בגוגל צריכה להיות פשוטה וקלה – חיפשתי, מצאתי, חייגתי. עסק שמקשה על לקוחות פוטנציאלים למצוא אותו בקלות וליצור קשר מפסיד לקוחות.

מוזמנים להתרשם מכרטיס הביקור של שרון סטונס:
https://get-marketing.co.il/sharon-stones/

לפרטים והצעת מחיר

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן