תהליך המיתוג של שיראל מלול מבטא את הגישה המקצועית הייחודית שלה, המשלבת פונקציונליות מדויקת עם אסתטיקה אלגנטית. כאדריכלית ומעצבת פנים עם ניסיון של 9 שנים בתחום, שיראל מביאה ניסיון מגוון מעולם התעשייה והמגזר הפרטי גם יחד.
בעיצוב הלוגו ביקשנו ליצור איזון בין עולמות התוכן השונים בהם שיראל פועלת – בתים פרטיים, עסקים ומבני תעשייה. האות "S" המעוצבת משלבת אלמנטים מעוגלים ואורגניים המייצגים את הנשיות והאלגנטיות שבעבודתה, יחד עם קווים נקיים וגיאומטריים המשדרים את הדיוק המקצועי והנסיון התעשייתי.
בחירת הצבעים משקפת את הגישה המאוזנת והמעודנת של שיראל לעיצוב. שילוב הבז' המעודן עם הלבן והשחור יוצר מראה קלאסי ואלגנטי שאינו נתון לתהפוכות האופנה. פלטת צבעים זו מייצגת את החיבור בין חמימות לדיוק, בין הטבעי למעוצב, ומשדרת תחכום ובגרות מקצועית. הצבעים הניטרליים שנבחרו מהדהדים את עולם האדריכלות והעיצוב, ומאפשרים גמישות והתאמה למגוון פרויקטים וקהלי יעד.
הטיפוגרפיה הנקייה והמרווחת משדרת מקצועיות ובהירות, ערכים מרכזיים בגישת העבודה של שיראל, שמאמינה כי "הכל צריך לשרת אותנו" וכי "כל תכנון חייב להתאים בצורה מדויקת ללקוח".
המיתוג הסופי מצליח לשקף את ערכי הליבה של שיראל – תפיסת השליחות שלה בשיפור חיי לקוחותיה, המקצועיות והמקוריות שהיא מביאה לכל פרויקט, והגישה ההוליסטית שלה לחלל. כך נוצרה זהות מותג ורסטילית שמדברת הן אל הקהל הפרטי והן אל העולם התעשייתי, ומשקפת את יכולתה של שיראל להעניק פתרונות שהם גם פרקטיים וגם אסתטיים.
כרטיס הביקור של שיראל
כרטיס הביקור הדיגיטלי של שיראל מלול מהווה את המשך תהליך המיתוג והנוכחות הדיגיטלית שלה, תוך שמירה על עקביות מלאה עם שפת המותג שפיתחנו.
העיצוב של הכרטיס הדיגיטלי משקף את אותה פלטת צבעים מעודנת ומאוזנת – השילוב של בז', שחור ולבן יוצר מראה עדכני אך על-זמני. הלוגו מופיע באופן דומיננטי בראש הכרטיס, יוצר זיהוי מיידי וחיבור ויזואלי לכל נקודות המגע האחרות של המותג.
המינימליזם בעיצוב הכרטיס הדיגיטלי תואם את האסתטיקה המוקפדת של שיראל, ללא אלמנטים מיותרים שמסיחים את הדעת. כל פרט בכרטיס משרת מטרה, ממש כמו בפילוסופיית העיצוב שלה.
בעולם העמוס בגירויים חזותיים, כרטיס הביקור הדיגיטלי של שיראל מלול מציע חוויה מרגיעה, ממוקדת ויעילה – בדיוק כמו החללים שהיא מעצבת עבור לקוחותיה.