המיתוג של חלונות 2012

חלונות 2012 היא חברה וותיקה מאוד שמתמחה בעבודות אלומינום והגיעה אלינו לעיצוב לוגו כמו שבדרך כלל נראים עסקים עם וותק של 35 שנים – ללא לוגו או מיתוג מסודר, מראה מיושן ולא עדכני.
העולם מתקדם והיום הלקוחות הם הדור הצעיר – אדריכלים, מעצבות פנים, ואפילו יזמים חדשים שבסופו של דבר רוצים לקבל מוצר מודרני שנראה מיליון דולר.
עיצבנו לחלונות 2012 לוגו קליל ומודרני שמשגר אותם היישר ל-2022 ומשקף את איכות העבודה שלהם – עבודות אלומיניום שהן חוד החנית מבחינה עיצובית ואיכות החומרים.

כרטיס הביקור של חלונות 2012

כרטיס הביקור של חלונות 2012 הוא בעצם האתר שלהם. החברה וותיקה מאוד ואינה מפעילה דפי פייסבוק או אינסטגרם. זה מה שאנחנו אוהבים לכנות – חברה עובדת.
כרטיס הביקור מעוצב בצבעי אלומיניום עם טקסטורה עדינה וקלילה, לקאבר בחרנו תמונה מקצועית שתמיד נראית יותר טוב מאשר תמונה שמצולמת ע"י הלקוח – חשוב מאוד שהתמונה הראשונה שהלקוח פוגש בכרטיס הביקור תהיה תמונה מקצועית.
לקוח ששומע על החברה או מקבל עליה המלצה ומחפש אותה בגוגל פוגש את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם בעמוד הראשון במקום הראשון בגוגל.
מוזמנים להתרשם:
https://get-marketing.co.il/windows2012/

לפרטים והצעת מחיר

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן