המיתוג של מאיר קולטקר - הסדרי חוב ושיקום כלכלי

מאחורי המיתוג שלפניכם יש סיפור מאוד מעניין. מאיר קולטקר מתמחה בהסדרת חובות ושיקום כלכלי. מדובר בנישה חדשה יחסית ומעניינת, מכיוון שבעבר מי שהיה נקלע לחובות כבדים היה פונה להליך פשיטת רגל וחדלות פרעון, מה שמביא איתו הגבלות קשות על אותו אדם.

מאיר מציע אלטרנטיבה של ניהול משא ומתן מול הבנקים והגעה להסדרים ופריסות חוב נוחות כדי שהלקוחות שלו יוכלו להמשיך בחיים נורמלים.
הגשנו למאיר 2 אופציות לבחירה – לוגו קלאסי בצבעים שמרניים שמתאים לצווארון לבן, ואת הלוגו הזה, שאתם רואים כאן.
עיצוב נועז ומיוחד בצבעי כחול חצות וורוד מג'נטה.

ברמה השיווקית, היה חשוב לנו לייצר מיתוג אופטימי ושמח, נועז, כזה שמייצר חותמת צבע שאפשר לזהות בקלות ושלא ניתן להתעלם ממנה.
כחלק מחבילת המיתוג בנינו למאיר:

  • חתימה מעוצבת למייל
  • ניירת מכתבים
  • פוסטים מעוצבים לרשתות החברתיות
  • כרטיס ביקור דיגיטלי

המשמעות של עיצוב לוגו שהוא כל כך ייחודי ובולט היא זיהוי מהיר של המותג ע"י הלקוח, מה שאומר שכדי להגיע לאותם התוצאות בשיווק המותג צריך להשקיע הרבה פחות. במילים אחרות – בחירה נועזת חוסכת לכם כסף ומביאה תוצאות הרבה יותר טובות.

העבודה הזאת ממחישה כמה חשוב לעבוד עם צוות בניהול של איש שיווק שמבין מה ההשלכות, החסרונות והיתרונות של כל עיצוב, ויכול לתווך את זה ללקוח בצורה נכונה.
התוצאה הסופית לפניכם.

כרטיס הביקור של מאיר קולטקר

 אנשים שנמצאים בצרות כלכליות מלכתחילה מתקשים להושיט יד לעזרה.
בנוסף לבעיות הכלכליות, הרבה פעמים גם המצב הנפשי שלהם רעוע.
כרטיס הביקור הדיגיטלי של מאיר קיבל זהות אופטימית וצבעונית כדי להקליל ככל האפשר את הנושא ולתת את התחושה שבאמת לא מדובר בסוף העולם ושיש חיים אחרי החובות, כאשר הצבע הדומיננטי הוא הכחול, עם צבעים משלימים של ורוד וצבע אבן.

מוזמנים להתרשם:
https://get-marketing.co.il/meir-k/ 

לפרטים והצעת מחיר

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן