המיתוג של יונוסוב נדל"ן

אלי יונוסוב פתח משרד תיווך חדש וצעיר ופנה אלינו לעיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי.

מכיוון שחלק לא קטן מקהל הלקוחות שלו הוא אנשים מבוגרים מסורתיים המעצבות קיבלו משימה – לעצב לוגו יוקרתי למשרד תיווך שמדבר לכולם, ובעיקר לקהל הלקוחות של יונוסוב נדל"ן.
המעצבות בחרו בפונט עברי עם עיטורים קלים של ניקוד, ואות אחת מוארכת שמזכירה כתב תנ"כי.

נראה פשוט וסולידי, נכון? אז זהו, שהוא הרבה יותר טוב ממה שנראה לעין בשניה הראשונה.

1. הוא כתוב בעברית כדי שכל אחד יוכל לקרוא אותו בקלות
2. האסוציאציה לכתב התנ"כי מושלמת לקהלים מסורתיים
3. הוא מעביר יוקרה, אבל לא בצורה מוגזמת או מתנשאת
4. הוא ייחודי בעולם הנדל"ן – ולקוחות יזהו אותו מקילומטרים

הלוגו החדש של יונוסוב נדל"ן אמנם פשוט ונקי, אבל הוא מתוחכם ומדויק, ועונה על כל הדרישות שיש מלוגו של משרד תיווך בצורה מושלמת.

כרטיס הביקור של יונוסוב נדל"ן

איזון הוא דבר קריטי לכל עיצוב טוב. את כרטיס הביקור של של יונוסוב נדל"ן המעצבות עיצבו ברוח דומה לעיצוב הלוגו, כאשר הן מקפידות לא להישאב לצבעים כהים וכבדים מדיי של זהב ושחור.

השילוב של צבעי הלוגו על רקע בטון בהיר מרכך ומאזן את צבעי הכרטיס ובכך הושלמה עבודת עיצוב מלאה של לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי למשרד תיווך צעיר שמדבר לכל הגילאים.

מוזמנים להתרשם מכרטיס הביקור של יונוסוב נדל"ן:
https://get-marketing.co.il/yonusov/

לפרטים והצעת מחיר

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן