אלי יונוסוב פתח משרד תיווך חדש וצעיר ופנה אלינו לעיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי.
מכיוון שחלק לא קטן מקהל הלקוחות שלו הוא אנשים מבוגרים מסורתיים המעצבות קיבלו משימה – לעצב לוגו יוקרתי למשרד תיווך שמדבר לכולם, ובעיקר לקהל הלקוחות של יונוסוב נדל"ן.
המעצבות בחרו בפונט עברי עם עיטורים קלים של ניקוד, ואות אחת מוארכת שמזכירה כתב תנ"כי.
נראה פשוט וסולידי, נכון? אז זהו, שהוא הרבה יותר טוב ממה שנראה לעין בשניה הראשונה.
1. הוא כתוב בעברית כדי שכל אחד יוכל לקרוא אותו בקלות
2. האסוציאציה לכתב התנ"כי מושלמת לקהלים מסורתיים
3. הוא מעביר יוקרה, אבל לא בצורה מוגזמת או מתנשאת
4. הוא ייחודי בעולם הנדל"ן – ולקוחות יזהו אותו מקילומטרים
הלוגו החדש של יונוסוב נדל"ן אמנם פשוט ונקי, אבל הוא מתוחכם ומדויק, ועונה על כל הדרישות שיש מלוגו של משרד תיווך בצורה מושלמת.