כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך

הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם מתגוררים בקרבת הנכס, משרדי התיווך משחקים תפקיד חשוב בביצוע העסקה.

אלא שבסביבת התחרות הקיימת היום, יועץ נדל"ן נדרש להתחרות על ליבו של הלקוח באופן מתמשך. הוא חייב להישאר בתודעה, להיות רלוונטי, להיראות כמו מקצוען אמיתי ולהיות זמין וקל לאיתור.

עסקת נדל"ן שמבצע לקוח הינה עסקה גדולה ויחידה, כלומר, קיימת הזדמנות משמעותית לספק שירותי תיווך, לפרק זמן מוגדר ומתוחם. הזדמנות זאת, במקרה שפוספסה, כנראה שלא תחזור וחשוב לנצל כל הזדמנות לעסקה.

אחד מכלי העבודה המשמעותיים ביותר ליועצי נדל"ן או למשרדי תיווך גדולים וקטנים הוא כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעותו יכולים יועצי נדל"ן ומשרדי תיווך לנהל קשר איכותי יותר מול הלקוח, להיות זמינים עבורו בצורה מהירה ואפקטיבית, להתבלט בסביבת התחרות המאתגרת, והכי חשוב – להשאיר רושם מקצועי ורציני.

למה שוק הנדלן לוהט?
*צילום מסך מתוך כלכליסט 19.9.21

מדוע כרטיס ביקור דיגיטלי ליועץ נדל"ן הוא כלי שיווקי קריטי?

אחד האתגרים המרכזיים בעבודתו של יועץ הנדל"ן היא התחרות על ליבו של הלקוח והחתמתו על בלעדיות.

זה אומר שבפועל, ייתכן מצב שבו מושקעים משאבים לחינם, מבלי שהדבר יתכנס לכדי עסקה שתתגמל את כלל הצדדים המעורבים בעניין.

כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי ליועץ נדל"ן או למשרד תיווך יוכל לסייע בגיוס לקוחות רוכשים ומוכרים? הנה כמה וכמה יתרונות שמקבלים לקוחות גט מרקטינג שמשתמשים בכרטיס הביקור שלנו על פני המשרדים המתחרים:

הבניית אמון מול הלקוח

אם נאמר זאת בעדינות, סוכנים ויועצים בתחום הנדל"ן סובלים לעיתים מתדמית בעייתית, ולרוב לא בצדק. בניגוד לתחומים אחרים, בתחום התיווך של עסקאות נדל"ן נדרשים זמן רב יותר ופעולות משמעותיות יותר על מנת לבנות אמון מול הלקוח.

כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי יכול לסייע בהבניית אמון כזה. כאשר על הכרטיס יכול להבחין הלקוח בלוגו, בפרטי הקשר, בכתובת המשרד, במקום מרכזי שבו מוצגים כלל סוכני הנדל"ן המשתייכים למשרד – יש בכך כדי להרגיע את החששות של הלקוח ולעודד אותו לבצע התקשרות מול משרד התיווך שקוף שמנגיש לו את כל הפרטים ולא מתחבא מאחורי שום דבר.

שיקוף גודל ומורכבות העסקה

כפי שציינו קודם לכן, עסקת נדל"ן איננה עסקה כה נפוצה במהלך חייו של אדם, גם אם מדובר במשקיע. במצב דברים זה, כרטיס ביקור דיגיטלי צריך לשקף נאמנה את גודל המעמד, את המורכבות של העסקה, את העובדה שמתבצעת כאן השקעה בסדרי גודל שונים שאינם מאפיינים התנהלות יומיומית.

כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי חייב להיות מעוצב בקפידה כדי לסייע ללקוח להבין שבעסקה כה משמעותית וחשובה, הוא מקבל שירות מגורם בר סמכא, שנחשב לאוטוריטה בתחומו, ומסוגל להתמודד עם אתגרים מורכבים שיעלו במהלך ביצוע העסקה.

מבחינת הלקוח, יועץ נדל"ן שמשקיע בנראות ובמיתוג של משרד התיווך שלו הוא יועץ נדל"ן מוצלח שמשקיע גם בשיווק ובאיתור הנכסים שלו.

הנגשת מידע ללקוח בצורה מרוכזת ופשוטה

לכרטיס ביקור דיגיטלי, מעבר לפן התדמיתי, יש תפקיד פונקציונלי חשוב מאוד: הוא משמש כאמצעי יצירת קשר יעיל ואפקטיבי של הלקוח מול המשרד. באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול הלקוח לקבל פרטים חשובים כמו שעות הפתיחה של המשרד, טלפונים ליצירת קשר, ניווט אל כתובת המשרד, מקום להשארת פרטים לצורך יצירת קשר עתידי ועוד.

בעידן שבו לקוחות מוצפים במידע מכל עבר, ואין להם די פנאי וקשב להקדיש לכל מסר שנשלח אליהם בכל מדיה אפשרית, כרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי, אשר מרכז את כלל פרטי ההתקשרות במקום מרכזי אחד – הוא פתרון שנותן מענה מושלם עבור הלקוח.

עבודה עם כרטיס של סוכן נדל"ן ומשרדי תיווך

 

שיפור הסמכות והנראות של משרד התיווך

כאמור, בעסקה הכוללת התייחסות לנכס פיזי משמעותי כמו נדל"ן, רוצים לדעת הרוכשים והמוכרים הפוטנציאליים כי הם שמים את מבטחם בגוף מקצועי, בעל ניסיון בתחום, שמכיר היטב את הפרטים הקטנים ויודע לצלוח סוגיות שונות ולהתאים פתרונות יצירתיים למצבים שונים. כרטיס ביקור דיגיטלי המעוצב באופן מקצועי הוא אחת הדרכים להשיג מטרה זו.

יצירת תנועה אורגנית לאתר משרד התיווך

לצד השיתוף של כרטיס הביקור הדיגיטלי ביוזמת משרד התיווך, בניית כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי תאפשר למשרד התיווך להזרים אל הנכסים הדיגיטליים של החברה תנועת גולשים שתגיע ביוזמתה. בניה נכונה של כרטיס הביקור הדיגיטלי תאפשר שיפור הנראות של המותג בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים. בפועל, גולשים אשר חיפשו מידע על משרד התיווך ביוזמתם במנועי החיפוש כמו גוגל, יוכלו להיחשף למותג ולהתעניין בשירותים שהוא מציע

מדובר, בדרך כלל, בתנועה האיכותית ביותר של גולשים: כאלו שחיפשו ביוזמתם את השירות, ונמצאים במיינדסט שבו הם קשובים לקבלת מסרים שיווקיים.

יצירת בית כולל למספר סוכני נדל"ן

כאשר לקוח מתקשר מול משרד תיווך, הוא מבקש ליהנות, בדרך כלל, משני יתרונות מרכזיים: העובדה שמאחורי ההתקשרות עומד גוף סמכותי, עשיר ובעל ניסיון כמו משרד התיווך, והיכולת ליצור קשר אישי ופרטני עם אדם בשר ודם שיכול להשיב על שאלות ולספק מענה מיידי ומותאם אישית.

מבחינת המשרד עצמו, ישנו יתרון עצום בשימוש בכרטיס ביקור מקצועי בעל מראה אחיד שחושף כל לקוח שבא במגע עם אחד סוכנים לרשתות החברתיות ולמיתוג המשרד.

מניסיון שלנו, משרד תיווך עם 10 סוכנים שמשתמשים בכרטיס ביקור בעל מיתוג אחיד וקישורים לרשתות החברתיות של המשרד ולפרטי המשרד, נחשף בערך ל-700 אנשים חדשים בכל חודש, וכל אחד מהם יכול לעבור בקלות לרשתות החברתיות ולאתר המשרד.

זו חשיפה בעוצמה גבוהה מאוד שמעלה עוקבים ברשתות החברתיות ונותנת למשרד כוח מיתוגי עצום.

דוגמאות לכרטיסי ביקור של משרד תיווך

פרקטיקה: איך משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי בתחום הנדל"ן?

הנה מספר דרכים עיקריות בהן עושים שימוש סוכני הנדל"ן ומשרדי תיווך עם כרטיסי הביקור שלנו:

העברת כרטיס הביקור באופן אוטומטי עם סיום השיחה עם הלקוח

ניהלתם שיחה עם לקוח? השארתם רושם חיובי? אתם מעוניינים לשמר את האנרגיה הזאת ולאפשר ללקוח הפוטנציאלי ליצור אתכם קשר לאחר שיסיים את הבדיקות הנדרשות מבחינתו? השירות שלנו בגט מרקטינג הוא ייחודי כרגע בשוק, ומאפשר לכם, סוכני הנדל"ן ליהנות ממשלוח SMS והודעה אוטומטית בוואטסאפ ישירות ללקוח עם סיום השיחה.

בצורה זו, כמעט כל לקוח שדיברתם איתו במהלך השנה ייחשף לפרטי המשרד והמותג שלכם ואנחנו מדברים על אלפי חשיפות נוספות כל שנה!

השליחה מתבצעת ע"י אפליקציית Send It, אפליקציה ייחודית שפיתחנו במיוחד עבור לקוחותינו.

שליחה אוטומית של כרטיס ביקור דיגיטלי של יועץ נדלן

צירוף כרטיס הביקור ברשימת תפוצה בוואטסאפ ובמייל

אם השכלתם לבנות במהלך מחזור חיי העסק רשימת תפוצה איכותית של לקוחות פוטנציאליים, תוכלו לברך אותם לרגל החג המתקרב, ולצרף לתכתובת המייל או לרשימת התפוצה בוואטסאפ את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

שליחה של רשימת תפוצה נחשבת לפעולה פשוטה, שאינה מצריכה משאבים רבים, ויכולה לשפר את המודעות למותג שלכם, ולשמש כסוג של שעון מעורר, שיניע לקוחות פוטנציאליים רדומים להתקשר מולכם.

כל הודעת תפוצה כזו מביאה מאות חשיפות נוספות לכרטיס הביקור שלכם, מחזקת את המותג שלכם בעיניי הלקוח ומייצרת חשיפה ועוקבים ברשתות החברתיות שלכם.

שימוש בכרטיס הביקור כחלופה לבניית אתר אינטרנט ליועץ הנדל"ן

לא כל סוכן נדל"ן, בטח לא כזה שעושה את צעדיו הראשונים בשוק, מעוניין להשקיע בבניה של תשתית איכותית לאתר אינטרנט עבור המשרד. מאחר שעסקאות נדל"ן ובפרט תיווך נדל"ן מתבצעות מחוץ לרשת האינטרנט, רבים ממשרדי התיווך ויועצי הנדל"ן אינם מייחסים חשיבות לבניה של אתר אינטרנט איכותי עבור העסק.

במקרים כאלו, ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי יש יתרונות רבים: יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי נחשבת לפעולת תשתית זולה ומשתלמת בהרבה מהקמה של אתר אינטרנט לעסק, ניתן לבצע אותה בפרק זמן קצר יחסית, ולהתחיל את השימוש בכרטיס באופן מיידי. הפעלה של כרטיס ביקור דיגיטלי אינה דורשת ידע ייחודי, התמצאות בטכנולוגיה או תשלום שוטף לחברה לבניית אתרים או מעצב/ת על מנת לתחזק את הנכס.

בנוסף, תכונה נוספת ייחודית שלנו היא שכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא גם מיניסייט (או מיני אתר) וכל העבודות שלנו נסרקות תוך 3 ימים ומופיעות בגוגל ברגע שמחפשים את שם המשרד או היועץ, לרוב בעמוד הראשון.

הטמעה של כרטיס הביקור בפייסבוק ובאינטסגרם 

לקוחות רבים שנחשפים לעמוד פייסבוק או אינסטגרם של עסק שמעניין אותם בודקים האם יש לאותו העסק אתר, דרכו הם מחפשים בעצם "להכיר" את העסק.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פלטפורמה מושלמת להיכרות דרכה כל מי שיגיע לרשתות החברתיות של משרדכם יוכל להכיר את המשרד בחצי דקה בצורה קלה ומרשימה.

לקוח משאיר פרטים יותר בקלות כשהוא מרגיש שהוא מכיר את הצד השני ושהמשרד אליו הוא פונה יצר אצלו רושם ראשוני גבוה של משרד מקצועי ואיכותי.

לסיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי ליועצי נדל"ן ולמשרדי תיווך הוא מרכיב משמעותי באסטרטגיית השיווק של המשרד. הסיבות לכך הן רבות: כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר בניית אמון מול הלקוח, תשתית ליצירת קשר בטוחה ונוחה של הלקוח עם המשרד, אינו דורש תחזוקה או השקעה ראשונית משמעותית, משפר את הסמכות של משרד התיווך בנישה שבה הוא פועל, ומאפשר ליועץ הנדל"ן להתבלט בשוק תחרותי במיוחד.

בארסנל שלנו מאות כרטיסי ביקור שיצרנו למשרדי תיווך מהמובילים בישראל וניסיון עשיר בשיווק ומיתוג עסקים.

אם אתם מחפשים לשדרג את נראות המשרד שלכם ולייצר יותר עסקאות בעזרת כרטיס ביקור מקצועי, אנחנו הכתובת שלכם. השאירו פרטים למטה ונחזור אליכם לפרטים נוספים.

כרטיס ביקור יוקרתי למשרד תיווך

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

ביקורות והמלצות

כך תהפכו לקוחות מרוצים לשיווק מושלם – ובחינם

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק גאוני לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend