כרטיס ביקור דיגיטלי בעולם הרפואה המשלימה – כלי לגיוס לקוחות חדשים

כרטיס ביקור רפואה משלימה

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

כרטיס ביקור דיגיטלי בעולם הרפואה המשלימה

על העובדה שהתפתחות הרפואה הקונבנציונלית בשנים האחרונות הינה מרשימה למדי, אין חולק. עיקר הקשב של האוכלוסיה, כמו גם חלק נכבד מתקציבי המדינה מושקעים ברפואה הסטנדרטית הזאת. אלא שלצד אותה רפואה קונבציונלית המוכרת לכולנו, מתפתחת בעידן המודרני רפואה אחרת, רפואה משלימה, שתפיסת העולם שלה מעט שונה, והיא מוכרת פחות לציבור הרחב.

אם אתם עוסקים בהומאופתיה, נטורופתיה, דיקור סיני, רפלקסולוגיה, עיסוי או אחד מתחומי הרפואה המשלימה הרבים הנוספים – אתם ודאי מכירים את היחס של הציבור הרחב לתחום. יש כאלו שישבעו שהרפואה המשלימה הקלה באופן משמעותי על הסבל היומיומי שחוו במשך תקופה ארוכה מבלי שהרפואה הסטנדרטית יכלה להציע פתרון ומענה הולמים, ויש לא מעט אחרים שמתייחסים בספקנות אל התחום, רואים בו משהו לא מוכר, וחוששים להתקשר עם בעל מקצוע שעוסק בתחום באופן שוטף, בין היתר בגלל דאגה לבריאותם.

הכניסה הפתאומית של נגיף הקורונה לחיי האנושות, גרמה לנזקים מגוונים ורבים, ולצד מאומתים שסבלו ממחלת ריאות מסתורית, הפגיעה בכלכלה, במסחר, בחופש העיסוק, ובחופש התנועה, גרמה ללא מעט בעיות שדווקא לא קיבלו את הקשב הראוי להן, והן באו לידי ביטוי נפשי וגופני אצל לא מעט אנשים.

על הרקע הזה, הביקוש לשירותי הומאופתיה, דיקור, נטורופתיה ובעלי מקצוע אחרים בתחום הרפואה המשלימה, הלך והתעצם. אנשים שנואשו מלקבל את הפתרון לאתגרים החדשים שליוו אותם באמצעות הרפואה הסטנדרטית, בחרו בפתרונות שונים, ולא מעט מהם מעידים שאכן הצליחו לקבל מענה איכותי.

בעולם כזה, שבו מתגבר הביקוש לשירותים שאינם מאוד סטנדרטיים, זקוקים בעלי מקצוע לכלי שיווקי עוצמתי ופשוט כאחד, כזה שיאפשר להם למצב את השירותים שהם מספקים כאמינים, מדויקים ובעלי ערך מוסף, תוך שילוב היכולת לשלב אותו באמצעי ההתקשרות המודרניים של לקוחות עם בית העסק.

על איזה כלי מדובר במקרה שלנו? כמובן, בכרטיס ביקור דיגיטלי. אמצעי חדשני ומתקדם, שמאגד את היתרונות הרבים הגלומים בנוכחות אינטרנטית של המותג, יחד עם היכולת להפיץ, לשתף, ולהעשיר את הלקוחות הפוטנציאליים בתוכן ממוקד ומדויק לצרכים שלהם.

כרטיס ביקור למעסה ודיקור סיני

מהו האפקט של כרטיס ביקור דיגיטלי בעולם הרפואה המשלימה?

בין אם אתם הומאופתים, מדקרים סיניים, מעסים או נטורופתיים – אם בחרתם לעשות שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לצורך שיווק וניהול שוטף של עולם השירותים שלכם בתחום הרפואה המשלימה – תוכלו ליהנות מלא מעט יתרונות שמציע עבורכם כלי השיווק הנהדר הזה:

הסרת חסמים

כפי שציינו קודם לכן, תחום הרפואה המשלימה מעלה, פעמים רבות, בקרב הגולשים והמתעניינים, לא מעט חששות: האם הטיפול יהיה אפקטיבי? האם הוא בטיחותי? מהי ההכשרה של המטפל? האם ניתן יהיה ליצור קשר עם מטופלים שעברו את סוג הטיפול הזה ולהיווכח שאין לטיפול תופעות לוואי חמורות, שעלולות לגרום לנזק בלתי הפיך?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אמצעי נהדר להפגת החששות האלו. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להפנות גולשים למאמרים שונים שפורסמו בתחום, לדף אודות ששופך אור על המטפל, קורות חייו ושיטת הטיפול שלו, וכן לדף שמפרט את אמצעי יצירת הקשר עם המטפל. בנוסף, כרטיס ביקור דיגיטלי בעולם הרפואה המשלימה יכול להפנות את הגולש אל עמוד המרכז המלצות של לקוחות שקיבלו שירות בעבר מן המטפל, ולהיווכח בעצמם, שאנשים אמיתיים מרוצים מן הטיפול שעברו, ושיפרו את איכות חייהם בעקבותיו.

הנגשת מידע בקלות

בפני מטפל שעוסק ברפואה משלימה עומדות לא מעט דרכים להנגיש את המידע הדרוש לגולשים המביעים עניין בשירותים שלו. בחלק מן הדרכים יאלץ המטפל להשקיע זמן ומאמץ לצורך תחזוקה שוטפת, ובחלק מן הדרכים יצטרך לסנכרן מקורות מידע שונים, ולעדכן אותם באופן שוטף.

היתרון, במקרה הזה, של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ברור: כרטיס ביקור דיגיטלי משמש כעוגן ותוכן עניינים דיגיטלי, שמפנה גולשים למקורות המידע הרלוונטיים להם, בהתאם לצורך, בצורה קלה, נוחה, פשוטה, שאינה מצריכה תחזוקה שוטפת אינטנסיבית מידי.

כרטיס ביקור של רפלקסולוגית

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא הפנים של העסק

בדיוק כפי שלא הייתם מזמינים מטופל אל הקליניקה שלכם כאשר היא מלוכלכת ומזוהמת, כך ודאי תהיו מעוניינים לוודא כי המפגש של הגולש עם הנכסים הדיגיטליים שלכם יהיה נעים ויצור עבורו חוויה טובה ונעימה. כרטיס ביקור דיגיטלי שמעוצב היטב ומשדר אסתטיות, הוא הפתרון האולטימטיבי לייצר מראה מוקפד ומקצועי, תוך השקעה מינימלית של משאבים.

נוכחות בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים

במקרים מסוימים, השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי יאפיין שלב מתקדם יחסית במשפך השיווקי של המטפל. כלומר, מתעניינים ופונים יחשפו למותג באמצעי פרסום שונים, ורק לאחר מכן, לאחר שלמדו לא מעט על המותג, יחפשו את שם המותג הזה באופן ישיר במנועי החיפוש השונים. על מנת להבטיח שתופיעו בצמרת תוצאות החיפוש עבור שם המותג שלכם, אתם צריכים נכס דיגיטלי שאליו יוכל להפנות מנוע החיפוש את הגולשים. כרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי ייצר עבורכם את המענה הזה, ויאפשר לכם להיות מדורגים היטב, כאשר גולשים מחפשים באופן ישיר את שם המותג שלכם.

תחליף להקמה וניהול של אתר אינטרנט

בואו נודה על האמת. כמטפלים המתמחים בשיטות רפואה משלימה, וכמי שצברו ניסיון רב בעבודה עם מטופלים, לא בטוח שהפוקוס הניהולי שלכם בעסק צריך להיות על הקמה וניהול שוטף של אתר אינטרנט על כלל המרכיבים שבו: מציאה וניהול של שירות אחסון לאתר, רכישה ותחזוקה של דומיין, הצפנת התעבורה של הרשת, ניהול התכנים השונים באתר, עיצוב האתר, ניהול הלידים וכו'.

במקרה הזה, אם הטמעתם כבר בעסק שיטות שיווק שמצליחות לייצר עבורכם לידים איכותיים, ייתכן שניהול של אתר אינטרנט מודרני יהיה מעמסה מבחינתכם, ותוכלו להחליפו בכרטיס ביקור דיגיטלי מודרני ומתקדם המשמש כמיניסייט, שיאפשר לכם לייצר את אותה החשיפה ברשת, תוך צמצום הסיכונים וההוצאות השוטפות.

כרטיס ביקור של הומיאופת

איך משתמשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי בעולם הרפואה המשלימה?

נשים את הדברים על השולחן כבר כעת: השימוש בכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא קל, פשוט, נוח ומאפשר לכם לייצר לעצמכם כמטפלים ערך מוסף גבוה. כיצד משתמשים בכרטיס הביקור? מהן ההזדמנויות אותן נרצה לנצל על מנת להפיץ את בשורת הטיפול שלנו באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי? הנה כמה וכמה דוגמאות:

העברת כרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות חדשים לאחר שיחה ראשונית

נדירות הן הפעמים שבהן לקוח נותר לאחר השיחה הראשונית עם המטפל ללא שאלות, היות והתחבטויות. הדבר הזה הוא טבעי כמעט בכל תחום ועל אחת כמה וכמה בתחום הטיפולי בעולם הרפואה המשלימה. במקרים בהם לאחר שיחת הטלפון הראשונית עם הלקוח הפוטנציאלי לא נסגרה ההתקשרות העתידית, אפשר יהיה לשלוח אל הלקוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי מיד בתום השיחה, כדי לאפשר לו ליצור קשר עתידי אתכם המטפלים, ביתר קלות.

הפיכת הלקוחות לשגרירים

אם סיפקתם שירות מצויין ללקוח והוא היה מרוצה מן הטיפול שהענקתם לו, או שמדובר בלקוח חוזר שמתייצב אצלכם בקליניקה בתדירות שוטפת, יותר מסביר להניח שהוא ישמח להמליץ על השירותים שלכם בפני בני משפחה ומעגלי חברים קרובים. כדי שזה יקרה, תוכלו לסייע לו באמצעות שליחת כרטיס ביקור דיגיטלי, שיהפוך את פעולת השיתוף וההמלצה לקלה, פשוטה ואינטגרטיבית.

הפצת הבשורה שלכם בכנסים מקצועיים

לא מעט מן המטפלים בעולם הרפואה המשלימה לא נחים על השמרים, והם שוקדים כל העת על שיטות לימוד חדשות, שמאפשרות להם התפתחות אישית ומקצועית. לרוב, מפגשי העשרה כאלו מתרחשים בכנסים שונים והשתלמויות מקצועיות, בהם נוכחים גם קולגות מעולם הרפואה המשלימה. מדובר בהזדמנות מצויינת להחליף רשמים וכמובן כרטיסי ביקור דיגיטליים.

שילוב כרטיס הביקור הדיגיטלי בפרופיל חברתי

במקרים רבים, מבחינת עלות תועלת, לא משתלם למטפל בעולם הרפואה המשלימה, לנהל ולתחזק באופן שוטף אתר אינטרנט. כאשר זה אכן המצב, יוכל כרטיס הביקור הדיגיטלי, שישולב בפרופיל העסק באחת מן הרשתות החברתיות, כפנים של העסק לכל דבר ועניין, במקום אתר האינטרנט.

שליחת כרטיס הביקור הדיגיטלי מיד בסיום השיחה בצורה אוטומטית

אם אתם בעלי מכשיר טלפון סלולרי המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, תוכלו לעשות שימוש בכרטיס הביקור המתקדם שלנו, על מנת לשלוח בסיום שיחת טלפון עם לקוח את כרטיס הביקור בצורה אוטומטית. בתצורת עבודה זאת, אתם מצליחים לייעל תהליכי עבודה בעסק, להפוך אותם אוטומטיים, ולהישאר רלוונטיים בעיני הלקוח.

כרטיס ביקור עיסוי של מעסה

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

כרטיס דיגיטלי לעסק

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר

5 דברים שחובה בכל כרטיס ביקור

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – 5 דברים שחובה לכלול בכל כרטיס!

אם במקרה הבליחה לראשם השאלה "אילו פרטים נדרשים לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?", אתם נמצאים במקום הנכון. לא משנה מהו המוצר המרכזי שלכם ומיהו קהל היעד: אלו הם 5 הדברים החשובים ביותר שיש לכלול בכל כרטיס ביקור לעסק! 1.לוגו בית העסק הרושם שיישאר על

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק מושלם לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend