מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית | שיווק חכם לקוסמטיקאית

כרטיס ביקור לקוסמטיקאית

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית?

כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית הוא אמצעי שיווק בסיסי באמצעותו כל קוסמטיקאית יכולה להציג מידע אודות הסטודיו או הקליניקה שלה, השירותים שהיא נותנת וקישורים לרשתות החברתיות שלה בעמוד שנראה טוב ומקצועי ומשדר רושם ראשוני גבוה.

במאמר הזה נסביר איך עושים שיווק חכם וחוסכים בהוצאות פרסום ע"י שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי ומעוצב בהתאמה אישית ונראה דוגמאות של כרטיסי ביקור לקוסמטיקאיות.

התחרות בתחום היופי והטיפוח

שוק הביוטי והטיפוח נהיה רווי מאוד בשלושת השנים האחרונות והתחרות הולכת וגוברת, מכיוון שמדובר בתחום בו רף הכניסה נמוך יחסית.
הביקוש הצרכני גבוה מאוד, נשים רבות נמשכות לתחום באופן טבעי, וקורסים בתחום נפוצים מאוד והם יחסית קצרים מאוד – בניגוד לתואר שדורש השקעה של כמה שנים ועשרות אלפי שקלים.

ההצפה של קוסמטיקאיות, מעצבות גבות, בונות ציפורניים ובעלות מקצוע דומות גורמת לתחרות להיות קשה והרבה קוסמטיקאיות מחפשות פרסום כדי לגייס לקוחות נוספות, אבל לפני שפונים לאפיק הפרסום יש פעולות שאפשר לעשות כדי לגייס לקוחות נוספות בעלויות מזעריות.

כרטיס ביקור מתחום הקוסמטיקה והיופי

שיווק מפה לאוזן

בגלל התחרות הקשה, נתקלנו בעשרות ובמאות בעלות עסקים מהתחום שמחפשות פרסום לעסק שלהן, אך כמו בהרבה תחומים אחרים, לפני שפונים לאפיק הפרסום כדי לגייס לקוחות צריך לעבוד על שיווק בסיסי שעולה הרבה פחות ומייצר הרבה יותר לקוחות חדשות.

הדרך הטובה יותר לגיוס לקוחות הייתה מאז ומתמיד ה"פה לאוזן" שכולנו מכירות.
לקוחה מרוצה תשמח להמליץ עלינו לאחיות שלה, לדודות, לחברות ולכל מי שרק אפשר, אבל בעידן הדיגיטלי כדי שזה יקרה צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה נכונה כך שהמלצה של לקוחה מרוצה שלנו באמת תביא לנו לקוחה נוספת חדשה.

איך עושים שיווק בסיסי בצורה נכונה ויעילה:

שאלי את עצמך – האם את מכירה אישה שתגיע לקוסמטיקאית לפני שהיא תעשה עליה בדיקה בפייסבוק, אינסטגרם או בגוגל? התשובה היא לא.
לפני שאישה מפקידה בידייך את היופי שלה (שלא לדבר על עור הפנים שלה) היא רוצה לדעת מי את, ולכן תמיד היא תבדוק אותך ברשתות החברתיות או שהיא תריץ חיפוש בגוגל.

בשלב הזה שבו הלקוחה שלך בודקת אותך, יש 3 דברים חשובים:

1. עסק שנראה טוב כלפי חוץ – מיתוג
את מוכרת יופי ואסתטיקה, והסנדלרית לא יכולה ללכת יחפה. את לא יכולה להרשות לעצמך להציג עמוד מוזנח עם תמונות שלא מצולמות טוב, לוגו מכוער (סליחה על המילים הבוטות אבל אנחנו מדברות תכלס כן?), תמונת פרופיל לא מחמיאה וכדומה.
רוצה שהלקוחה תתרשם ממך? את כן יכולה להציג עמוד שלא מתעדכן לעיתים קרובות, אבל את לא יכולה להציג עמוד שנראה לא טוב. עובדה.

2. לקוחות ממליצות – ביקורות חיוביות
דבר נוסף שחשוב הוא שהלקוחה הפוטנציאלית שלך תיתקל בלקוחות מרוצות.
אין דרך טובה יותר ללמוד על מוצר או שירות (ובמקרה הזה קוסמטיקאית) מאשר לקרוא המלצות של לקוחות מרוצות. הזמנת פעם בגד מחו"ל? מוצר חשמלי לבית? אני מניחה שבדקת המלצות.

3. נגישות – כמה קל למצוא אותך ברשת
כדי ש-2 הסעיפים הראשונים יקרו הלקוחה שלך צריכה למצוא את המידע הזה בקלות. ככל שהיא תמצא אותך יותר בקלות כך היא "תרגיש" שאת בעלת עסק חזקה ומבוקשת.

הלקוחה העתידית שלך תחפש אותך בפייסבוק, באינסטגרם, והכי חשוב – בגוגל (רק לסבר את האוזן – 97 אחוז מהאנשים שמשתמשים בגוגל מחפשים ברשת מידע על עסקים מקומיים).

לכן, חשוב מאוד שהלקוחות שלך ימצאו אותך בקלות, ואף יותר חשוב, שהן יגיעו לעמוד מרשים ומקצועי, שנראה טוב ומרכז עבור הלקוחה הפוטנציאלית את כל המידע שהיא צריכה.

כרטיס ביקור לקוסמטיקאית פרא רפואית

זכרי, הלקוחות שלנו לא עובדות עבורינו. לקוחה שלא תשתכנע בצורה מהירה תאבד עניין ותמשיך הלאה.

שיפור השיווק שלך בעזרת כרטיס ביקור לקוסמטיקאית:

כרטיס הביקור שלנו נותן מענה מושלם לשיווק עסקים מתחום הקוסמטיקה בין אם את מעצבת גבות מהבית או בעלת קליניקה גדולה להסרת שיער בלייזר, מכיוון שהוא פותר את כל הבעיות שהדגשנו.

כל מה שאת צריכה לעשות הוא להעביר את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לכל מי שמבקרת אצלך בסטודיו או בקליניקה ולבקש ממנה שתשאיר לך ביקורת ותמליץ עלייך לחברות ולבנות משפחה.

זה יגרום ל-3 דברים:

1. עמודי ההמלצות שלך – בפייסבוק או בגוגל יתחילו להתמלא בביקורות חיוביות מה שימיר יותר לקוחות שיבדקו אותך בהמשך השנה. שיווק מבוסס המלצות או השיווק הכי איכותי שיש וחברות ענק משקיעות מיליוני דולרים בשנה על משהו שאת יכולה לעשות בקלות ובחינם.

2. הבנות שבאות אלייך יביאו לך יותר לקוחות באופן אורגני (פה לאוזן) מכיוון שבנוסף להמלצה הרגילה הן יעבירו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לחברות שלהן כך שהחברה הזו תקבל את כל המידע עלייך וקישורים לסושיאל שלך על מגש של כסף – עוד חשיפה, עוד עוקבות, עוד כסף.

3. כרטיסי הביקור שלנו מקודמים בצורה מאוד אגרסיבית והחשיפה שאת תייצרי לעצמך תקפיץ את כרטיס הביקור שלך לעמוד הראשון בגוגל, לרוב גם לתוצאה הראשונה או השנייה כך שמי שתחפש אותך ברשת תמצא אותך בקלות ותגיע לכרטיס ביקור שמשמש כמיני אתר ונבנה ע"י מעצבות האתרים שלנו בהתאמה אישית אלייך, גם אם אין לך מיתוג או לוגו.

לקוחה שתגיע לדף הפייסבוק או האינסטגרם שלך תראה את הקישור לכרטיס הביקור שלך ממש כמו קישור לאתר לכל דבר ותוכל לגשת אליו ישירות מתוך הרשת החברתית.

כרטיס ביקור לקוסמטיקאית

שימוש בכרטיס הביקור ברשימות תפוצה והגדלת חשיפה:

שימוש מעולה נוסף בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא כשאת שולחת הודעות לכל הלקוחות שלך ברשימת תפוצה בוואטסאפ (או ב-sms / מייל).

אם יוצא לך לשלוח ברכות של חג שמח או מבצעים, הודעות של שירותים חדשים שלך, צרפי להודעה קישור לכרטיס הביקור שלך כדי לחשוף לבנות שעדיין לא ראו אותו והן כבר יעבירו אותו בצורה אורגנית לחלוטין לחברות ולבנות המשפחה שלהן.

איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי לתחום הקוסמטיקה והביוטי?

אז כמו שהבנת, אנו מתמחים באפיון ועיצוב כרטיס ביקור דיגיטליים יוקרתיים בעלי עיצוב חסר פשרות ויש לנו ניסיון של מאות לקוחות מתחום הקוסמטיקה.
תהליך העבודה שלנו פשוט מאוד והוא כולל פתיחת הזמנה טלפונית ומעבר על מידע ונתונים שלוקח כ-10 דקות בלבד.
אם את רוצה לשפר את השיווק של העסק שלך ולהציג את עצמך בצורה יותר מקצועית, השאירי לנו פרטים ונחייג אלייך בהקדם.

דוגמה לכרטיס ביקור של קוסמטיקאית

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

ביקורות והמלצות

כך תהפכו לקוחות מרוצים לשיווק מושלם – ובחינם

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק גאוני לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend