איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם:

כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות וכל האנשים ששמורים אצלנו בנייד ולאחל להם ברכת שנה טובה מהלב (במיוחד השנה זה הכרחי מתמיד) וכמובן לחשוף אותם לעסק שלכם דרך כרטיס הביקור הדיגיטלי של גט מרקטינג.

היום נסביר למה זה כל כך חשוב לעבוד עם רשימות תפוצה, מה היתרונות בעבודה עם רשימות תפוצה לפני חגים, ואיך לעשות את זה בצורה נכונה.

מה זה רשימת תפוצה?

רשימת תפוצה היא רשימה של אנשים, ובמקרה שלנו לקוחות, שותפים עסקיים וקולגות, אליהם אנחנו שולחים הודעה שמגיעה לכולם "במכה אחת".

יצא לכם פעם לקבל הודעת חג שמח מקוסמטיקאית או עורך דין שהשתמשתם בשירותים שלו? הודעה מרשת ביגוד על מבצע סוף עונה? אז זו בעצם הודעה שיצאה ברשימת תפוצה לכמות גדולה של אנשים.

לרוב הודעת תפוצה יוצאת ב-SMS, כרשימת תפוצה בוואטסאפ או במייל.

למה כל כך חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו?

קשר עם לקוחות קיימים בעזרת רשימות תפוצה הוא כלי שיווקי חשוב מאוד ממספר סיבות:

1. תזכירו ללקוחות שלכם שאתם קיימים – לא תאמינו, אבל לא כל הלקוחות שלנו עוקבים אחרי הפעילות שלנו ברשתות החברתיות, ויש לקוחות ששכחו בכלל שאנחנו קיימים. זה טבעי, ובדיוק בגלל זה צריך להזכיר להם שאנחנו כאן.

2. רשימות התפוצה מייצרות עסקאות! – הודעות תפוצה שמנוהלות בצורה חכמה יכולות "לפגוע" בלקוח בדיוק ברגע שיש לו צורך בשירות שלנו. הן צריכות להיות מתוזמנות היטב לפי תוכן ההודעה, קהל היעד והתקופה.

דמיינו לעצמכם הנדימן או שיפוצניק שמעבירים ללקוחותיהם הודעה ברשימת תפוצה בצירוף כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם בדיוק בתקופת חגים ובמיוחד לפני פסח. מה הסיכוי שאחד מהלקוחות שלהם בדיוק צריך לצבוע את הבית ולא מוצא את הזמן, או להתקין מדפים / ריהוט חדש לפני החג? התשובה – הסיכוי גבוה מאוד. ככה מייצרים עסקאות בצורה חכמה.

3. דרך מעולה לקידום מבצעים – אם יצאתם במבצע עבור אחד השירותים או המוצרים שלכם, מה טוב יותר משליחה של המבצע ישירות לרשימת תפוצה בוואצאפ של הלקוח שלכם?

הנה סיפור קצר ומעניין שיבהיר כמה אפקטיביות יכולות להיות רשימת תפוצה בוואטסאפ בשימוש נכון – לפני מספר שנים ליווינו עסק מסויים שמוכר ציוד משרדי בעיר לא קטנה עם קהל לקוחות רחב מאוד. גילינו 2 נקודות תורפה מרכזיות:
     • בעלי העסקים ובעיקר מנהלות המשרד עמוסים מאוד בעבודה ולא זוכרים לבצע הזמנה עד שחסר להם ציוד ואז הכל הופך להיות "דחוף דחוף אני צריך צריכה את זה לעכשיו"
     • הם רגילים לרכוש תמיד את אותו הציוד ולא מודעים למוצרים נוספים שעלולים להיות מאוד יעילים עבורם.
כתוצאה מכך החלטנו לשלוח רשימות תפוצה ללקוחות הקבועים אחת לשבוע(!) עם מבצעים על מוצרים חדשים, או כאלו שרוב הלקוחות לא מכירים. התוצאות? גל של הזמנות לאחר כל הודעה שכזו, גם של המוצרים החדשים במבצע וגם הזמנות שוטפות רגילות. רווח כפול.

4. יצירת קשר אישי חיובי בינינו לבין הלקוחות שלנו – הודעות תפוצה לא חייבות להיות "מכירתיות". לקבל חג שמח עם ברכה מיוחדת מהקוסמטיקאית שלנו או מרואה החשבון זה כל מה שאנחנו צריכים כדי לחייך. כיף שיש מי שחושב עלינו, גם אם זו הודעה כללית שלא יועדה ספציפית אלינו.

5. והכי חשוב – זה בחינם! – לפתוח רשימת תפוצה בוואטסאפ זה תהליך של דקה, זה בדיוק כמו לפתוח קבוצת ווטסאפ משפחתית. לאחר מכן יש עבודה קצרה של סימון אנשי הקשר שאנחנו רוצים להכניס לרשימה. ברגע שסיימנו את זה לא נשאר מה לעשות למעט לנסח הודעה ולהעביר אותה לכל הרשימה.

ראש השנה וחגי תשרי - הזדמנות שאסור לפספס:

ראש השנה הוא חג ייחודי בכך שהוא מסמל התחלה חדשה. אופיו המיוחד של החג מהווה קרקע פורייה לפעילות שיווקית ברשתות החברתיות, שיווק בוואטסאפ ואפילו במייל. האתגרים שבאו על כולם בחצי השנה האחרונה רק מחזקים את הצורך שלנו באופטימיות, איחולים ואהבת חינם.
ברכה לחג זו הזדמנות מעולה ליצור קשר עם כל האנשים שאתם מכירים ועם כל מי שעוקב אחריכם ברשתות החברתיות כדי לבלוט ולחדיר את המותג שלכם לתודעת האנשים שאתם מכירים וגם להגיע ללקוחות חדשים.

בתכלס - מה אני עושה עכשיו (איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ ב-3 שלבים פשוטים):

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ? הנה סדר פעולות פשוט ליצירת רשימת תפוצה (בחינם כבר אמרנו?) במספר דקות:

1. בחירת פלטפורמה – ניתן לשלוח הודעות ברשימות תפוצה ב-SMS, אימייל, ווטסאפ. באופן כללי, אפשר להגיד שווטסאפ היא הדרך המהירה ביותר לליבו (ועיניו) של הלקוח, ולכן אנו ממליצים למי שיכול להשתמש בדרך זו.

2. בניית רשימת תפוצה – בתוך הווטסאפ שלכם בחלק העליון ליד כפתור החיפוש יש תפריט (3 נקודות קטנות). לאחר לחיצה על התפריט העליון יש לבחור ב-רשימת תפוצה חדשה, לבחור את אנשי הקשר שאנחנו רוצים להכניס לרשימה וללחוץ על סיום (V). זהו, סיימנו!

3. עכשיו אנחנו צריכים לנסח הודעה ללקוחותינו ולשלוח אותה לכל רשימת התפוצה מתי שנחליט. שימו לב – אנשי הקשר ברשימה שלנו יקבלו את ההודעה כאילו הגיעה ישירות מאיתנו ולא בתוך קבוצת ווטסאפ כך שההודעה היא אישית.

טיפים חשובים להודעות תפוצה לראש השנה:

1. תתייחסו לתקופה – הפתרונות אשר אתם מציעים ללקוחות שלכם צריכים להיות מותאמים לתקופה, ועכשיו זה רלוונטי מתמיד. תראו ללקוח שאתם מודעים וערים לתקופה המאתגרת ולקשיים שהם עוברים, תאחלו ותברכו בהתאם, ותעשו התאמות בשירותים שאתם נותנים כדי להקל על הלקוח שלכם.

2. אל תהססו לבקש שימליצו עליכם לחברים – רוב בעלי העסקים ספגו פגיעה לא קטנה בחודשים האחרונים. גם כשכירים, הלקוחות שלנו מודעים למה שקורה במדינה ויודעים כמה חשוב לחזק את העסקים המקומיים. בקשה אישית לשיתוף לא נתפסת כחולשה אלא כדבר כנה ואמיתי. מהצד הלקוח מקבל הזדמנות לעשות מעשה טוב למישהו אחר באפס מאמץ, ותחושת סיפוק גדולה.

3. לא חייבים לחכות ליום החג – במידה והשירותים שלכם יכולים להתאים ללקוח לפני החגים אפשר גם לשלוח ברכת שנה טובה גם שבוע לפני. חודש תשרי הוא חודש מדהים ואנשים טורחים לאחל שנה טובה כבר מתחילת החודש.

4. אנו ממליצים לשנות את השם של רשימת התפוצה בהתאם לשימוש, ולא לשכוח לצרף את המילה "תפוצה" לשם הרשימה כדי שנוכל למצוא אותה בעתיד דרך החיפוש. למשל: "תפוצה – לקוחות קרובים", "תפוצה רחבה לחגים" וכו.

5. רשימות תפוצה מוגבלות ל-256 אנשי קשר. במידה ויש לכם מספר גדול יותר של אנשי קשר לרשימת התפוצה תצטרכו לפתוח מספר קבוצות.

6. אל תשכחו למספר את הרשימות כמו שצריך – תפוצה חגים1, תפוצה חגים2 וכך הלאה. זה אולי נראה מיותר ברגע זה אבל זה יעזור לכם להתנהל עם הרשימות בקלות במיוחד כשיהיו עוד רשימות כאלה.

7. הכי חשוב – צרפו קישור לכרטיס הביקור שלכם! – מצפים הלקוחות שלכם להעביר את ההודעה לחברים? למשפחה? לקולגות? אז מה זה עוזר אם אין לאנשים האלה דרך נוחה לבחון אתכם ולהבין האם השירות שלכם רלוונטי עבורם?
תנו להם את היכולת להבין מה אתם בדיוק עושים, איזה שירותים אתם נותנים, איפה אתם יושבים, לקרוא עליכם המלצות וכך הלאה. אם אין קישור נוח למידע נוסף האפקטיביות של הודעת התפוצה צונחת.

רעיונות למשפטים שתוכלו לשלב בהודעות רשימת תפוצה בוואצאפ, בפייסבוק, באינסטגרם ובמייל

פיננסים

מאחלים לכם שנה של רווחים והכנסות, שפע לקוחות, שקט נפשי וחשבון בנק מלא!
צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

קוסמטיקה וטיפוח
מאחלת לכם שנה של יופי זוהר ומלא מחמאות.
צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

כושר
שתהיה שנה של כושר שיא, גזרה חלומית וכניסה חלקה לג'ינס האהוב מהתיכון.
צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

מזון
שנה של שפע בטעמים חדשים ומפתיעים.
צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

עורך דין
שנה של ביטחון צדק וחופש מדאגות.
צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

ביטוח ופנסיה
שנה של ביטחון רוגע שלווה והגשמת יעדים.
צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

רכב
שניסע בדרכים טובות ונגיע  למקומות חדשים ומלהיבים.
ותנחשו… צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

אימון אישי
הגשמה הצלחה וכיבוש יעדים.
וכן… צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

נדל"ן
התחדשות התרחבות ורישום הערות אזהרה.
והכי חשוב… צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

כבר הבנתם איך עושים רשימת תפוצה בוואצאפ ומה צריך לעשות.. תכתבו מהלב תהיו מקוריים תדברו לקהל שלכם בגובה העיניים וכמובן בסוף – צרפו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם(:

"אם אתם לא מראים לאנשים את ההצלחה שלכם הם לעולם לא יראו אותה" ד.ט

דוגמה לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי ברשימת תפוצה

הנה תזכורת למאמר הקודם שלנו בסדרה – "הטעות הכי נפוצה של בעלי עסקים ברשתות החברתיות".
2 דקות קריאה שיקלו על הלקוחות שלכם ליצור איתכם קשר ויכניסו לכם טראפיק נוסף במהלך השנה בלי מאמץ בכלל.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? מוזמנים ליצור איתנו קשר.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend