כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון

כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון

כרטיס ביקור לרואה חשבון

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים עוברים לכרטיסי ביקור דיגיטליים. כרטיס הביקור הדיגיטלי מעניק יתרונות משמעותיים הן לבעל העסק והן ללקוחותיו, כיוון שבדרך הזו התקשורת הופכת להיות מקוונת וכך הרבה יותר נוחה ופשוטה. זוהי הסיבה מדוע כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון הוא כלי אפקטיבי וחשוב עבור אלו העוסקים במקצוע ראיית חשבון.

רואה חשבון מוכרח להיות זמין ללקוחותיו כמה שיותר, בין אם עליהם לברר מידע פיננסי חשוב, או שהם צריכים לשלוח מסמכים רבים באמצעות המייל או באופן פיזי. דרכי יצירת הקשר עם איש מקצוע זה צריכות להיות מגוונות ונגישות, ובאמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי רואה החשבון יוכל להעניק את האפשרות הזו לכלל לקוחותיו, וכך גם לשווק את עצמו כאיש מקצוע מקצועי, זמין, עדכני ובעל רמת שירות גבוהה.

למה כדאי כרטיס ביקור דיגיטלי ולא כרטיס מודפס?

  • עדכניות – כרטיס ביקור מציג את פרטי העסק, נוסף על דרכי יצירת קשר כמו טלפונים, כתובת, אתר אינטרנט, פרופיל פייסבוק וכו'. כיוון שכרטיס הביקור הדיגיטלי מוצג באופן מקוון מכל מכשיר דיגיטלי, ניתן לעדכן את פרטי העסק באופן מיידי במקרה של שינוי כתובת, שינוי או הוספה של מספר טלפון וכל שינוי אחר וכך להציג ללקוחות מידע עדכני כל העת.
  • עיצוב – אפשרויות העיצוב של כרטיס הביקור הן הרבה יותר מגוונות ומיוחדות, לעומת עיצוב של כרטיס ביקור מודפס. הרושם הראשוני שנוצר אצל הלקוח המחזיק בכרטיס הביקור מושפע קודם כל ממראה ויזואלי, ולכן כרטיס ביקור שנראה מרשים ומקצועי יעשה את העבודה הנכונה.
  • נגישות – בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, מידע דיגיטלי הוא הרבה יותר נגיש לעומת מידע שמודפס על נייר. בכרטיס ביקור מודפס הלקוח צריך להחזיק את הכרטיס ביד אחת, וביד השנייה לחייג למספר הטלפון המופיע בו. עניין מסורבל ללא ספק, ובמיוחד אם הוא טועה בספרה אחת ומחייג מספר שגוי. עם כרטיס ביקור דיגיטלי דבר כזה לא יקרה, ודרך ההתקשרות תתבצע באמצעות לחיצת כפתור אחת בלבד.

האם כרטיס ביקור דיגיטלי משמש גם כאתר?

התשובה הקצרה היא כן. ואם מעט נרחיב בנושא, נסביר כי אתר אינטרנט הינו נכס דיגיטלי חשוב ומהותי עבור כל עסק, כיוון שהוא מעניק לגולשים מידע מקיף ועדכני הנוגע למהות החברה. כרטיס ביקור דיגיטלי מעניק גם הוא מידע רלוונטי לגולשים, כאשר המידע המופיע בו הינו ממוקד והרבה יותר תמציתי.

לכן כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים לשמש כאתרי אינטרנט, במיוחד אם מדובר בעסק שצריך אתר תדמיתי, עסקים קטנים או עסקים חדשים הזקוקים לנוכחות דיגיטלית ברשת. 

get-marketing – לא רק כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של חברתנו מעניק מעטפת של יתרונות במוצר אחד. נוסף על כרטיס ביקור אונליין, הוא משמש גם כמיני אתר המופיע בגוגל ודף נחיתה המהווים נכסים דיגיטליים שיווקיים רבי ערך עבור עסקים מכל התחומים.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend