הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון | למה זה חשוב ועבודות להתרשמות

שיתוף

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון?

כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון הוא אמצעי שיווק בסיסי באמצעותו כל רואה חשבון יכול להציג מידע אודות משרדו, השירותים שהוא נותן ודרכי ההתקשרות של המשרד.

היתרון הגדול ביותר הוא העובדה שכרטיס הביקור נשלח בצורה דיגיטלית בוואטסאפ או במייל ויוצר רושם ראשוני גבוה והנעה לפעולה, בניגוד לכרטיס ביקור רגיל.

כמי שעוסקים בראיית חשבון ומספקים שירות ללקוחות באופן שוטף, אתם ודאי נמצאים בתחושה שרואה חשבון הוא לא סתם ספק ברשימת הספקים של העסק, אלא שותף אסטרטגי לכל דבר ועניין.

רואה חשבון טוב מסייע ללקוחות שלו למצות את הזכויות שלהם בצורה אפקטיבית, להיזהר מביצוע פעילות שאסורה על פי תקנות מס הכנסה, לתכנן את ההון של החברה, לסייע בהבנת התזרים של העסק, להסביר לעסק את חובותיו בכל הקשור להעסקת עובדים, לסייע בהגשת דוחות לרשויות המס, ובתקופה האחרונה, גם לסייע לבית העסק במגוון רחב של פעילויות כמו קבלת מענקים וביצוע הליכים שונים.

ובעוד שהשירות אותו מספק רואה חשבון מצוין לבית עסק הוא בעל ערך רב, חשוב לזכור כי בסביבת התחרות קיימים לא מעט ספקים שמתחרים על ליבו של הצרכן.

ספקים כאלו, למשל רואי חשבון אחרים או יועצי מס, מציעים שירותי ערך מוסף שונים, מוזילים מחירים ומציעים זמינות גדולה במגוון ערוצים.

זאת הסיבה העיקרית לכך שרואה חשבון צריך לדעת למקסם את הנוכחות שלו בערוצים שיווקיים שונים, על מנת להציע לקהל הלקוחות שלו ערך מוסף בדמות נגישות, זמינות ומענה מקצועי ביותר.

דרך שנחשבת לאפקטיבית ביותר, וגם הוכיחה את עצמה בשנים האחרונות, היא בניה של כרטיס ביקור דיגיטלי המיועד לשימוש שוטף בתקשורת שבין רואה החשבון ללקוחותיו.

כאשר מדובר ברואי חשבון, כרטיס ביקור דיגיטלי שמתוכנן בצורה מוקפדת, יכולה להחליף ניהול אתר אינטרנט שלם ומקצועי, שעלויות התחזוקה והשימור שלו עלולות להיות גבוהות.

כרטיס ביקור דיגיטלי לרואי חשבון הוא כלי שיכול לסייע לכם רואי החשבון להתמקד במה שבאמת חשוב: התקשורת מול הלקוח, וכל זאת בהשקעה קטנה, ללא צורך בתחזוקה, שדרוגים, התקנת טלאים, חיבור לשירותי אחסון ועוד.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה החשבון ירמי זרביב

מדוע כדאי לרואה חשבון ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי?

על פניו, נראית ההשקעה בכרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון, כעוד הוצאה מיותרת שניתן להימנע ממנה.

בפועל, כרטיס ביקור דיגיטלי שמתוכנן ומעוצב היטב, יכול לחולל שינוי של ממש בתהליכי העבודה של המשרד, להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים רלוונטיים, ולסייע בהפחתת עלויות השיווק של המשרד באופן דרמטי.

אז מה יכול רואה חשבון להשיג באמצעות יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי?

הרחבת מעגל הלקוחות

כרטיס ביקור אונליין הוא אמצעי נהדר לשווק את העסק. תוכלו להפנות לקוחות פוטנציאליים המגיעים מאפיקי השיווק השונים בהם בחרתם, כמו פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, שימוש בתנועה אורגנית, שיווק באמצעות מייל לרשימות תפוצה ועוד, אל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

כרטיס הביקור יכלול את כלל המידע הדרוש ללקוחות הפוטנציאליים כדי להחליט האם הם אמורים להתקשר מולכם.

תוכלו לכלול בכרטיס הביקור שלכם מידע אישי אודותיכם, לציין את ההשכלה והניסיון שצברתם, להפנות אל אתר האינטרנט של המשרד, לציין את הדרכים בהן ניתן ליצור קשר עם המשרד, לפרט מהן שעות העבודה שלכם, למקם את המשרד שלכם על מפה ולאפשר ניווט חכם אל המשרד ועוד.

שיפור השירות ללקוחות קיימים

אם אתם מנהלים משרד רואה חשבון ומתקשרים באופן קבוע מול קהל לקוחות נאמנים, הטמעת כרטיס ביקור דיגיטלי בדרכי ההתקשרות שלכם מול קהל הלקוחות יכולה לסייע רבות בשיפור ממשקי העבודה שלכם.

כאשר הלקוחות יתרגלו לעבוד עם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, הם לא ידרשו להיזכר לאן לשלוח את המייל החודשי או הדו חודשי לצרכי דיווח, והם יוכלו לקבל את המידע הבסיסי הדרוש להם לצורך ההתקשרות מולכם.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה החשבון מטי מדינה

מיתוג ומיצוב

חלק בלתי נפרד מניהול של משרד רואי חשבון קשור ביצירת תדמית איכותית למשרד. תדמית כזו, יחד עם מוניטין טוב, משיגים הן באמצעות עבודה קשה ושירות נהדר, והן באמצעות כלים מתקדמים שמאפשרים לקהל היעד ליצור קשר בקלות ובנוחות, ולהשתלב באופן שבו הם עושים שימוש יומיומי בטכנולוגיה.

המיתוג והמיצוב של משרד רואי החשבון הוא פקטור משמעותי ביותר בהחלטה של לקוחות, בדרך כלל לקוחות אסטרטגיים, להתקשר לטווח ארוך עם המשרד.

כרטיס ביקור דיגיטלי, כאמור, הוא משדר רצינות וסמכות כזאת.

יכולות הפצה טובה יותר

כרטיס ביקור דיגיטלי בנוי באופן תכליתי כך שניתן יהיה לשתף אותו בקלות, ולהפיץ את הבשורה של איש המקצוע.

תוכלו לשתף כרטיס ביקור באמצעות וואטסאפ או באמצעות מייל, ולהרחיב את החשיפה של העסק ללקוחות פוטנציאליים באופן אפקטיבי ביותר.

בהקשר הזה, חשוב להבין, שהלקוחות הטובים ביותר של משרד רואי חשבון מגיעים, כמובן, באמצעות המלצות.

כאשר לקוח פונה באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי שהועבר אליו על ידי מכר שעושה גם הוא שימוש בשירותיו של משרד רואי החשבון, הסיכוי לסגור עסקה והתקשרות ארוכת טווח מול הפונה הזה היא גדולה לאין שיעור מפניה קרה של מתעניין סטנדרטי.

כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון
עיצוב כרטיס ביקור רואה חשבון אילן רחמים

ריכוז מידע חשוב במקום אחד בולט

כרטיס ביקור דיגיטלי לרואי חשבון יאפשר למשרד שלכם להציג את כל המידע החשוב להתקשרות מול הלקוחות, כמו שעות הפעילות של המשרד, מסמכים חשובים שעליכם להכיר, דרך העבודה מול המשרד, השירותים שהוא מספק ועוד.

כאמור, במקרים רבים, יוכל משרד רואי החשבון להסתפק בכרטיס הביקור הדיגיטלי ולהימנע מהצורך בהקמה ותפעול של אתר אינטרנט יקר.

ריכוז מידע חשוב בכרטיס הביקור הדיגיטלי בהחלט יכול להוות שיקול מרכזי ביכולת לוותר על הקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט מודרני.

זמינות מקסימלית

חישבו על זה: פעם היינו נוהגים להחליף כרטיס ביקור מנייר עם העמיתים שלנו.

ברגע שהנייר הזה לא היה באמתחתינו, היינו בבעיה אם היינו מבקשים ליצור קשר עם הקולגה הרלוונטי.

כרטיס ביקור דיגיטלי משנה את כללי המשחק בהקשר הזה. הוא מצוי איתנו תמיד, באמצעות הטלפון הנייד שהפך כבר מזמן לחלק מאיתנו, נגיש וזמין לשימוש בכל עת, ובכל מקום.

רמת עדכניות גבוהה

חשבתם פעם מה קורה לכרטיסי הביקור מנייר במקרה של החלפת כתובת של המשרד? במקרה כזה, החלפת כתובת היא מורכבת ובעייתית, ומצריכה את המשרד להפיק כרטיסי ביקור חדשים, עם הכתובת המעודכנת.

כמו כן, משרד רואי חשבון יצטרך, במקרה כזה, ליצור קשר עם הלקוחות המרכזיים ולעדכן אותם בדבר שינוי הכתובת.

זהו כמובן לא המצב בניהול של כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי לרואי חשבון מאפשר למשרד לעדכן במיקום מרכזי אחד נתונים חשובים כמו כתובת או טלפון ליצירת קשר, כך שהלקוחות נשארים מעודכנים ללא כל צורך בביצוע פעולה מצידם.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי לבטי ברנס | הנהלת חשבונות ושכר

כיצד עושים שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון?

איך נראה בפועל שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי? מתי יכול כרטיס ביקור דיגיטלי למשרד רואי חשבון שעיצבתם, לשמש אתכם באופן האפקטיבי ביותר? הנה כמה דוגמאות לשימוש נכון בכרטיס ביקור דיגיטלי:

שליחת הכרטיס מיד עם סיום שיחת טלפון

אם זה עתה סיימתם שיחת מכירה ראשונית מול לקוח פוטנציאלי, שביקש לחשוב על הדברים ולהשוות, קרוב לוודאי, את ההצעה שלכם להצעות מרואי חשבון אחרים, תוכלו לשלוח אליו בצורה אוטומטית את כרטיס הביקור הדיגיטלי של משרדכם, מיד עם סיום השיחה.

הפעולה הזאת, מלבד העובדה שהיא משדרת רצינות, יוצרת היכרות איכותית, ומעלה את הסיכוי שהלקוח יבחר להתקשר מולכם בעתיד הקרוב.

שליחת כרטיס הביקור באמצעות וואטסאפ

כאמור, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי נהדר, שקל מאוד לשתף ולהפיץ, למשל באמצעות הודעת וואטסאפ לאיש קשר רלוונטי, או אפילו טוב מכך, לקבוצה בה חברים אנשים רלוונטים שמחפשים את השירות.

שליחת כרטיס הביקור הדיגיטלי באמצעות מייל

התקשרות המרכזית של רואה חשבון עם קהל הלקוחות שלו מתבצעת באמצעות מיילים רשמיים, שמסייעים לשני הצדדים להחליף ביניהם מידע.

כל מייל הוא הזדמנות שיווקית וצירוף כרטיס הביקור הדיגיטלי של משרדכם יסייע לפתח נוכחות רשמית וייצוגית, דווקא בערוצי תוכן אליהם הלקוח קשוב.

כרטיס ביקור לרואה חשבון
עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה החשבון עמירם קליין

לסיכום

לרואה חשבון יש תפקיד חשוב ביותר בהצלחה של כל עסק עליו הוא מופקד, ולכן הוא גם הופך להיות, ברוב המקרים, ספק ושותף אסטרטגי בניהול העסק.

זאת בדיוק הסיבה, שכדי להצליח ולהתחרות על ליבו של הלקוח מול סביבת התחרות, אתם כרואי חשבון חייבים לסגל לעצמכם כלי שיווקי אפקטיבי, זול, שאינו מצריך משאבים רבים לתחזוקה ולעדכונים, והוא קל להעברה, להפצה ולשיתוף.

כלי אסטרטגי כזה נקרא, בפשטות, כרטיס ביקור דיגיטלי.

לפרטים נוספים ולהצעת מחיר צרו איתנו קשר בטופס בתחתית העמוד.

עוד יכול לעניין אתכם: כרטיס ביקור יוקרתי | מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן