כרטיס ביקור לעורך דין – הסבר מקיף ודוגמאות

כרטיס ביקור לעורך דין

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

מהו כרטיס ביקור לעורך דין?

כרטיס ביקור לעורך דין הוא כלי לסגירת עסקאות ע"י יצירת היכרות ראשונית בין הלקוח למשרד ובניית יחסי אמון ויצירת רושם ראשוני גבוה והנעה לפעולה.

יתרון בולט במיוחד הוא העובדה שכרטיס הביקור נשלח אוטומטית ללקוח לאחר שיחה ישירות לוואטסאפ – מדובר בחשיפה חסרת תקדים שבסוף ממירה את עצמה לעסקאות נוספות.

במאמר זה נסביר בצורה מפורטת מדוע כרטיס ביקור הוא אלמנט שיווקי ומיתוגי חשוב לכל משרד באשר הוא, פרקטיקה נכונה לשימוש בכרטיס הביקור במהלך יום עבודה ודוגמאות לעבודות שעשינו למשרדי עורכי דין.

הביקוש לעורכי דין ושירותים משפטיים בישראל (ותודה לשנת 2020...)

בעשור האחרון ישנה עלייה אסטרונומית בביקוש לשירותים משפטיים בגלל סיבות רבות וביניהן הסיבה הגדולה ביותר – שנת 2020.

כמעט שנתיים של סגרים, בידודים, תווים בכל מיני צבעים, חוסר תפקוד מוחלט של מערכות החינוך, פאניקה ובהלה הביאו איתן את הבלתי נמנע – פשיטות רגל, חובות, פירוק עסקים, סכסוכים מכל הסוגים, גירושין, תביעות על רקע רפואי ועוד. עד כאן כנראה שלא חידשנו לכם.

נכון לשנת 2018 ישנם מעל שמונים אלף עורכי דין בישראל שהוסמכו לעסוק בתחום, וקיבלו רישיון רשמי מטעם המדינה, מספר המעיד על ענף תחרותי מאוד כשאר בזירה נמצאים משרדים וותיקים וגדולים, ועורכי דין שמתחילים את דרכם העצמאית לאחר מספר שנות ניסיון כשכירים.

וכאן נשאלת שאלת מיליון הדולר, איך מתנהלים בצורה נכונה מבחינה שיווקית כדי לגייס יותר לקוחות?

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכת דין

חשיבותו של כרטיס ביקור לעורך דין

כרטיסי הביקור המסורתיים נועדו להעביר את פרטי ההתקשרות שלכם ללקוח, שותף עסקי או קולגה, באופן תמציתי ופשוט. בפועל, אם כבר הייתה לכם הזדמנות להעביר ללקוח פרטים אודותיכם וכל מה שהעברתם לו זה מספר טלפון ופקס זה פספוס אדיר, שלא לומר – רשלנות שיווקית.

כיוון שהפנייה אל עורכי הדין נעשית מתוך צורך לקבלת סיוע משפטי, הלקוח צריך להרגיש כי מדובר על עורך דין מקצועי שיוכל להעניק לו עזרה ו/או הגנה מהותית ששכנראה תשנה את חייו מן הקצה אל הקצה. משום כך כרטיס ביקור עורכי דין מוכרח לשדר כי יש על מי לסמוך, ולנסוך בלקוחות הרגשת ביטחון.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם עמוד שיווקי לכל דבר ועניין שעובד בצורה פאסיבית על תת המודע של הלקוח. כרטיס הביקור הוא הדרך שלכם לשדר ללקוח את איכות וסטטוס המשרד, ולהותיר עליו רושם ראשוני גבוה שיכתיב את הטונים להמשך ההתקשרות שלכם.
מכירים את זה, שאתם מגיעים לפגישה חשובה עם כפכפים וגופייה? לא? אותו דבר עם כרטיס ביקור.

הנה מספר יתרונות שהעסק שלכם מפיק משימוש בכרטיס ביקור יוקרתי ומקצועי.

בניית יחסי אמון עם הלקוח

אין אחד שלא חיפש בעל עסק או נותן שירות בגוגל או בפייסבוק כדי "לבדוק אותו". כך גם הלקוחות שלכם בוחנים אתכם.
הם רוצים לדעת מי אתם, איפה אתם יושבים, לקרוא עליכם ולבדוק שאין שום דבר חשוד, רגע לפני שהם מפקידים את התיק המשפטי שלהם בידיים שלכם.

כרטיס ביקור לעורך דין מאפשר לייצר יחסי אמון עם הלקוח מכיוון שבמקום שהוא ירדוף אחריכם וידלה עליכם מידע מרחבי הרשת – הוא בעצם מקבל את כל המידע והקישורים הדרושים על מגש של כסף. לרוב זו תהיה חוויית שירות ייחודית מכיוון שרוב משרדי עריכת הדין לא מעבירים כרטיס ביקור מקצועי לאחר שיחה.

בנוסף, כאשר לקוח מקבל לידיו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא יודע שיש כתובת אחת, שאליה יוכל לפנות, ושבה תרוכזנה עבורו כלל דרכי ההתקשרות הרלוונטיים מול עורך הדין שמטפל בתיק שלו.

כרטיסי ביקור לעורכי דין

יצירת מענה הולם לגודל העסקה

ניהול תיק משפטי הוא לרוב אירוע גדול מאוד בחייו של אדם, כזה שמלווה בהרבה חששות ולחץ נפשי.

הציפיה של לקוח כאשר הוא מפנה לעצמו זמן לעיסוק בנושא ומתקשר עם מומחה בתחום, היא שהמומחה ינהל את התיק המשפטי בצורה המקצועית ביותר ויילחם עליו כאילו זה היה התיק שלו עצמו.

כאשר אלו הם פני הדברים, עורך הדין חייב להיות מצויד בכרטיס ביקור שמייצר מסגרת מתאימה למעמד. כרטיס הביקור חייב להיראות מקצועי ואיכותי, ולשדר רצינות, הקפדה על הפרטים הקטנים, ודיוק רב, וזאת בדיוק בהלימה לאיכות השירות שמצפה הלקוח לקבל ממשרדכם.

שיפור הנראות המקצועית וסטטוס המשרד

מפתח עיקרי לגיוס לקוחות הוא קיבוע מעמד עורך הדין כאוטוריטה בתחומו. כרטיס ביקור שמעוצב בצורה מקצועית ברמת גימור מעולה נותן למשרד סטטוס של משרד מצליח ואיכותי, כזה שכל אחד היה רוצה שיילחם עבורו בבית המשפט. לא מגיעים לפגישה חשובה עם כפכפים וגופייה, זוכרים?

בנוסף לכרטיס הביקור אנו מתמחים במיתוג למשרדי עורכי דין כך שבמידה והמשרד שלכם חדש, או ותיק אך עם מיתוג מיושן שצריך רענון, תקבלו אצלנו מענה מושלם מקצה לקצה.

עבודת לוגו ומיתוג לעורכי דין
עבודת מיתוג ולוגו לליאת לב קליין - משרד עורכי דין ונוטריון

שיפור הנוכחות הדיגיטלית במנועי החיפוש

זוכרים שאמרנו שאין אחד שלא מחפש עסקים בגוגל? אז קצת הגזמנו. "רק" 86 אחוז מהצרכנים מתבססים על האינטרנט כדי למצוא ולחקור על עסקים מקומיים. כמעט שליש (29 אחוז), עושים את זה על בסיס שבועי.

השאיפה שלכם כעורכי דין היא שכשהלקוח יחפש אתכם ברשת – הוא יגיע לעמוד שלכם שמציג את מה שאתם רוצים להציג. לא לעמוד גנרי באתר משפטי, לא לעמוד מקרטע ברשתות החברתיות, ובטח שלא תהיו במצב בו הלקוח לא מוצא אתכם ברשת בכלל, רחמנא ליצלן.

כרטיסי הביקור שלנו נסרקים בגוגל בצורה מהירה מאוד ולרוב מופיעים בעת חיפוש לאחר 2-3 ימים בלבד. אלו מספרים חסרי תקדים בעולם הדיגיטל ואנו יודעים להשיג אותם עקב השקעה של המון זמן ומשאבים בדומיין עליו יושבים כרטיסי הביקור שלנו.

הגדלת החשיפה ע"י לקוחות ממליצים - פה לאוזן דיגיטלי

אתם בטח כבר יודעים שהלקוחות הכי טובים מגיעים מפה לאוזן. אין כמו לקוחות מרוצה לשווק אתכם ולשבח אתכם מפה ועד להודעה חדשה והדבר נכון במיוחד לעורכי דין.

הבעיה הגדולה היא שרוב הממליצים עליכם מעבירים למקבל ההמלצה את מספר הטלפון שלכם בלבד, מה שלרוב לא מומר לשיחת טלפון עקב חששות כאלו ואחרים. אנשים לא מרימים טלפון לכל אחד שהם מקבלים עליו המלצה, בטח לא בנושא כזה מהותי.

כשלקוח פוטנציאלי מקבל את כרטיס הביקור שלכם הכדור בידיים שלו. הוא יכול לבחון אתכם ולקבל החלטה עצמאית האם אתם נראים לו האנשים הנכונים למשימה, והאם לפנות אליכם.

סיימתם טיפול בתיק משפטי? בקשו מהלקוח בצורה מפורשת להעביר את כרטיס הביקור שלכם לחברים או בני משפחה שצריכים את השירותים שלכם ותראו איך אחוזי הפניות אליכם עולים והלידים שנכנסים איכותיים יותר ומגיעים הרבה יותר בשלים לכיוון של עסקה.

כרטיס הביקור נשלח ללקוח אוטומטית בוואטסאפ

כרטיסי הביקור שלנו מגיעים עם אפליקציית Send It לשליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לאחר שיחה – זהו פיתוח בלעדי של חברתנו.

פיצ'ר זה יעזור לכם לשווק את שירותי המשרד ולגייס יותר לקוחות בצורה קלה וללא כל מאמץ במיוחד ביום עבודה עמוס ואינטנסיבי.

בנוסף לשליחה כרטיס הביקור בסיום השיחה, תוכלו לשלוח גם את כתובת המשרד שלכם, הוראות ניווט פשוטות, ואת המייל שלכם בלחיצת כפתור – הכל נעשה בתמיכה מלאה והדרכה מלאה שלנו.

אפליקציית Send It היא כלי עבודה מושלם שמשנה את כללי המשחק בכל הקשור לשיווק חכם של משרדי עורכי דין והיא בשימוש שוטף יומיומי של משרדי עורכי הדין שמשתמשים בכרטיסי הביקור שלנו.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

האם אתר יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי?

התשובה הקצרה היא לא. התשובה הארוכה יותר היא שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא "מיני אתר", והוא יוצר היכרות בסיסית ותמציתית בין הלקוח למשרד עורכי הדין אליו הוא פנה.

בעוד אתר אינטרנט עמוס במידע כמו מאמרים בנושאים משפטיים, כתבות מן העיתונות וכו, כרטיס הביקור לא מייגע את הלקוח בפרטים מיותרים ונותן לו את הפרטים שרוב הלקוחות רוצים לקבל כשהם פונים לעסקים בפעם הראשונה – כמה מילים על המשרד, תחומי התמחות, קישורים לרשתות חברתיות / אתר ופרטי התקשרות.

לרוב הלקוחות זה יספיק והם יחייגו אליכם על סמך המידע שנמצא בכרטיס הביקור, מי שירצה לקבל מידע נוסף או "לבדוק אתכם" ברשתות החברתיות או באתר, ינתב את עצמו לאן שהוא רוצה.

בנוסף, כרטיס הביקור מעוצב בצורה פשוטה אך יעילה ואיטואיטיבית כך שגם לקוחות פחות טכניים יוכלו לקבל את המידע שהם צריכים בצורה קלה ללא הסחות דעת של אלמנטים מוזרים ומסיחים כמו שקורה הרבה פעמים באתרי אינטרנט.

בצורה זו לקוחות לא יילכו לאיבוד בערימות של מידע בתוך האתר או עמוד הפייסבוק שלכם ורק מי שרוצה יגיע לשם בצורה יזומה.

דוגמאות לכרטיסי ביקור של עורכי דין

האם כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש כאתר?

התשובה הקצרה היא כן, אבל כאן התשובה הארוכה היא קצת יותר מורכבת.

היתרון של אתר היא היכולת לבצע עליו "קידום אורגני". למי שלא יודע בדיוק מה זה אומר, קידום אורגני הוא בעצם השקעה בתשתיות האתר כך שיופיע בתוצאות גבוהות בגוגל כשלקוח פוטנציאלי מחפש שירות מסויים, למשל "עורך דין לרשלנות רפואית בתל אביב", ולאו דווקא את המשרד שלכם ספציפית.

ישנם מספר חסרונות לקידום אורגני:

  • עלויות הקידום – אלפי שקלים בחודש
  • תוצאות רצויות – אם אתם לא בעמוד הראשון בגוגל אז כל ההשקעה לא שווה כלום כי כנראה שכמעט אף אחד לא יגיע לאתר שלכם
  • עלויות נלוות של האתר – גם כאן, מדובר על מאות שקלים כל חודש מינימום המורכבים מאחסון קבצים, תחזוקת אתר וייצור תכנים באופן קבוע.
  • משאבת זמן ואנרגיה – אחד מהאלמנטים החשובים לקידום הוא כתיבה של תכנים איכותיים ומאמרים בנושאים אותם אנו רוצים לקדם. מדובר בשעות חודשיות מרובות של כתיבה, וזו לא משימה של מה בכך.

אם אתם מוכנים להרפתקאה של קידום אורגני, שאגב, במידה והוא מצליח התוצאות שלו מדהימות ושוות לכם הרבה כסף, אז אתם צריכים אתר, אחרת, כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש אתכם כאתר, ולרוב גם יהיה טוב יותר מאתר אינטרנט.

כרטיס הביקור של עו"ד ערן וייסמן

כרטיס הביקור של משרד עורכי דין ערן וייסמן המתמחה בתחום הפלילי ודיני תעבורה הוא דוגמה קלאסית לכמה אפקטיבי כרטיס הביקור שלנו בהנגשה של שירותי המשרד ללקוחות פוטנציאליים וביכולת לייצר עסקאות נוספות.

בחיפוש הביטוי "ערן וייסמן" בגוגל כרטיס הביקור עולה במקום הראשון בגוגל, כך בעצם הלקוח אשר מחפש מידע על עורך דין וייסמן בגוגל מגיע לעמוד אשר כולו מוקדש להצגת המשרד בצורה אופטימלי ולא לעמוד גנרי כמו דפי זהב או לאתר מלא שמכיל רוב הפעמים מידע מעמיק אך מיותר כגון מן העיתונות, מאמרים שנועדו לקדם את האתר במקום לשרת את הלקוח וכך הלאה.

כרטיס הביקור של עורך דין וייסמן מחבר בין כל הפלטפורמות שלו – כלומר אתר, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו מקושר ישירות לבלוג שלו. בין היתר, כרטיס הביקור משמש לעידוד הלקוחות להשארת המלצה בצורה קלה לאחר סיום טיפול בתיק, משמעותי מאוד עבור לקוחות חדשים בתהליך בחירת הספק שלהם.

להתרשמות מכרטיס הביקור הדיגיטלי לחצו כאן:  ערן וייסמן – משרד עורכי דין

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

Get Marketing – עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים בהתאמה אישית לעורכי דין

שם המשחק בכל עסק ובטח בתחום המשפטים הוא הגדלת תיק הלקוחות, וכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא אלמנט שיווקי חובה לכל משרד לעריכת דין באשר הוא.

שימוש נכון בכרטיס הביקור שלנו לא רק שיעזור לכם לגייס לקוחות חדשים, הוא גם יחסוך לכם המון כסף על פרסום וכשכן תפרסמו, הוא יעזור לכם לסגור עסקאות עם הלידים שייכנסו מהפרסום.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדבר היחיד שאנחנו עושים. עבדנו עם מאות משרדי עורכי דין בישראל ואנחנו ממש טובים בזה (כך אומרים).

בין אם יצאתם לדרך עצמאית לאחרונה או שאתם משרד ותיק וגדול, צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להתאים לכם כרטיס ביקור יוקרתי מושלם שיעלה את רמת התקשורת שלכם עם לקוחות פוטנציאלים ויביא לכם לקוחות נוספים.

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

ביקורות והמלצות

כך תהפכו לקוחות מרוצים לשיווק מושלם – ובחינם

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק גאוני לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend