כרטיס ביקור לעורך דין – הסבר מקיף ודוגמאות

כרטיס ביקור לעורך דין

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

מהו כרטיס ביקור לעורך דין?

כרטיס ביקור לעורך דין הוא כלי לסגירת עסקאות אשר יוצר היכרות ראשונית בין הלקוח למשרד ומציג מידע חשוב אודות המשרד כמו תחומי התמחות, קישורים לרשתות החברתיות ודרכי התקשרות חשובים.

היתרון הגדול בכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בניית קשר אישי ויחסי אמון עם הלקוח בצורה קלה ויצירת רושם ראשוני גבוה והנעה לפעולה, בניגוד לכרטיס ביקור קלאסי מנייר. מיד נעבור על דוגמאות והסבר מעמיק יותר.

הביקוש לעורכי דין בישראל

נכון לשנת 2018 ישנם מעל שמונים אלף עורכי דין בישראל שהוסמכו לעסוק בתחום, וקיבלו רישיון רשמי מטעם המדינה. מספרים אלו מעידים על הצורך הגובר של אזרחים בקבלת הגנה משפטית בתחומים שונים, כמו גם על התחרות הגבוהה הקיימת בתחום זה בקרב עורכי דין צעירים וותיקים כאחד.

הדרך לצבור ניסיון והתמקצעות בתחום המשפטי תלויה במספר התיקים שעורכי הדין מקבלים לידיהם, וכדי להצליח ולצבור כמה שיותר – עליהם להשיג כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים הזקוקים לייעוץ וסיוע משפטי. עו"ד איכותי ומקצועי נמדד על פי ההצלחות שלו, שמו הטוב הולך לפניו גם בעזרת סיפורי הצלחה העוברים מפה לאוזן.

לכן ניתן לומר כי נוסף על מקצועיות וידע רב בתחומו, עורך הדין זקוק גם לכרטיס ביקור לעורך דין שהוא נגיש וייחודי בעזרתו לקוחות ומתעניינים יוכלו ליצור קשר לצורך קבלת סיוע משפטי.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכת דין

חשיבותו של כרטיס ביקור לעורך דין

כרטיסי ביקור נועדו לשווק עסקים באופן תמציתי ויעיל כך שכל המידע שלקוח, משקיע, שותף עסקי ואף קולגה מעוניין לקבל יופיע על גבי הכרטיס. לרוב המידע המופיע על כרטיס ביקור לעורך דין כולל את שם העסק ולוגו החברה, לעיתים גם תיאורו המקצועי של מחזיק הכרטיס, כתובת המשרד, מספרי טלפון וכתובת אימייל ועוד פרטי התקשרות רלוונטיים נוספים.

נוסף לדרכי יצירת קשר, יש לקחת בחשבון את החשיבות של כרטיס הביקור השייך לעורכי הדין. כיוון שהפנייה אל עורכי הדין נעשית מתוך צורך לקבלת סיוע משפטי, הלקוח צריך להרגיש כי מדובר על עורך דין מקצועי שיוכל להעניק לו עזרה ו/או הגנה מהותית שיכולה לשנות את חייו מן הקצה אל הקצה. משום כך כרטיס ביקור עורכי דין מוכרח לשדר כי יש על מי לסמוך, ולנסוך בלקוחות הרגשת ביטחון.

מתקדמים לכרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

כדי להעביר ללקוחות את התחושה המתאימה, כדאי להתקדם אל כרטיס ביקור דיגיטלי המעוצב בהתאם לסוג ואופי העסק. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין, הלקוחות יוכלו ליצור קשר בצורה נוחה ופשוטה עם משרד עו"ד בלחיצה אחת בלבד. נוסף לעובדה כי כרטיסי הביקור הדיגיטליים אינם יכולים להיאבד כמו הכרטיסים הסטנדרטיים העשויים מנייר מודפס ,כרטיסים אלו גם מאפשרים למתג כל עסק באופן ייחודי

באמצעות שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין, עורכי דין יכולים להמחיש בקלות ללקוחותיהם את הצלחות המשרד באמצעות תמונה מרשימה ומקצועית, רקע קצר אודות המשרד והשותפים, סיפורי הצלחה קצרים וגם המלצות של לקוחות מרוצים שזכו בתיקי תביעה / הגנה. כיוון שמדובר על כרטיס ביקור אונליין, כל המידע הזה ואף יותר יוצג בכל מכשיר דיגיטלי בעל חיבור לרשת האינטרנט.

כרטיסי ביקור לעורכי דין

כרטיס הביקור נשלח ללקוח אוטומטית בוואטסאפ

כרטיסי הביקור שלנו מגיעים עם אפליקציית Send It לשליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לאחר שיחה.

פיצ'ר זה יעזור לכם לשווק את שירותי המשרד ולגייס יותר לקוחות בצורה קלה וללא כל מאמץ במיוחד ביום עבודה עמוס ואינטנסיבי.

בנוסף לשליחה כרטיס הביקור בסיום השיחה, תוכלו לשלוח גם את כתובת המשרד שלכם, הוראות ניווט פשוטות, ואת המייל שלכם בלחיצת כפתור.

אפליקציית Send It היא כלי עבודה מושלם שמשנה את כללי המשחק בכל הקשור לשיווק חכם של משרדי עורכי דין והיא בשימוש שוטף יומיומי של עורכי הדין שמשתמשים בכרטיסי הביקור שלנו.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

האם אתר יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי?

התשובה הקצרה היא לא. התשובה הארוכה יותר היא שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא "מיני אתר", והוא יוצר היכרות בסיסית ותמציתית בין הלקוח למשרד עורכי הדין אליו הוא פנה.

בעוד אתר אינטרנט עמוס במידע כמו מאמרים בנושאים משפטיים, כתבות מן העיתונות וכו, כרטיס הביקור לא מייגע את הלקוח בפרטים מיותרים ונותן לו את הפרטים שרוב הלקוחות רוצים לקבל כשהם פונים לעסקים בפעם הראשונה – כמה מילים על המשרד, תחומי התמחות, קישורים לרשתות חברתיות / אתר ופרטי התקשרות.

לרוב הלקוחות זה יספיק והם יחייגו אליכם על סמך המידע שנמצא בכרטיס הביקור, מי שירצה לקבל מידע נוסף או "לבדוק אתכם" ברשתות החברתיות או באתר, ינתב את עצמו לאן שהוא רוצה.

בנוסף, כרטיס הביקור מעוצב בצורה פשוטה אך יעילה ואיטואיטיבית כך שגם לקוחות פחות טכניים יוכלו לקבל את המידע שהם צריכים בצורה קלה ללא הסחות דעת של אלמנטים מוזרים ומסיחים כמו שקורה הרבה פעמים באתרי אינטרנט.

בצורה זו לקוחות לא יילכו לאיבוד בערימות של מידע בתוך האתר או עמוד הפייסבוק שלכם ורק מי שרוצה יגיע לשם בצורה יזומה.

דוגמאות לכרטיסי ביקור של עורכי דין

האם כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש כאתר?

התשובה הקצרה היא כן, אבל כאן התשובה הארוכה היא קצת יותר מורכבת.

היתרון של אתר היא היכולת לבצע עליו "קידום אורגני". למי שלא יודע בדיוק מה זה אומר, קידום אורגני הוא בעצם השקעה בתשתיות האתר כך שיופיע בתוצאות גבוהות בגוגל כשלקוח פוטנציאלי מחפש שירות מסויים, למשל "עורך דין לרשלנות רפואית בתל אביב", ולאו דווקא את המשרד שלכם ספציפית.

ישנן מספר חסרונות לקידום אורגני: עלויות הקידום – אלפי שקלים בחודש, תוצאות רצויות – אם אתם לא בעמוד הראשון בגוגל אז כל ההשקעה לא שווה כלום כי כנראה שכמעט אף אחד לא יגיע לאתר שלכם, ועלויות נלוות של האתר – גם כאן, מדובר על מאות שקלים כל חודש מינימום המורכבים מאחסון קבצים, תחזוקת אתר וייצור תכנים באופן קבוע.

אם אתם מוכנים להרפתקאה של קידום אורגני, שאגב, במידה והוא מצליח התוצאות שלו מדהימות ושוות לכם הרבה כסף, אז אתם צריכים אתר, אחרת, כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש אתכם כאתר, ולרוב גם יהיה טוב יותר מאתר אינטרנט.

כרטיס הביקור של עו"ד ערן וייסמן

כרטיס הביקור של משרד עורכי דין ערן וייסמן המתמחה בתחום הפלילי ודיני תעבורה הוקם בתקופה האחרונה וניתן לראות כמה הוא אפקטיבי בהנגשה של שירותי המשרד ללקוחות פוטנציאליים.

בחיפוש הביטוי "ערן וייסמן" בגוגל כרטיס הביקור עולה במקום הראשון בגוגל, כך בעצם הלקוח אשר מחפש מידע על עורך דין וייסמן בגוגל מגיע לעמוד אשר כולו מוקדש להצגת המשרד בצורה אופטימלי ולא לעמוד גנרי כמו דפי זהב או לאתר מלא שמכיל רוב הפעמים מידע מעמיק אך מיותר כגון מן העיתונות, מאמרים שנועדו לקדם את האתר במקום לשרת את הלקוח וכך הלאה.

כרטיס הביקור של עורך דין וייסמן מחבר בין כל הפלטפורמות שלו – כלומר אתר, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו מקושר ישירות לבלוג שלו. בין היתר, כרטיס הביקור משמש לעידוד הלקוחות להשארת המלצה בצורה קלה לאחר סיום טיפול בתיק, משמעותי מאוד עבור לקוחות חדשים בתהליך בחירת הספק שלהם.

להתרשמות מכרטיס הביקור הדיגיטלי לחצו כאן:  ערן וייסמן – משרד עורכי דין

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

Get Marketing – עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים בהתאמה אישית

כרטיסי הביקור הדיגיטליים של חברתנו מעניקים למשרדים הגדולים בישראל את האפשרות לחשיפה גדולה יותר ברשת, זאת באמצעות שילוב של אתר תדמית מקצועי יחד עם כרטיס ביקור יוקרתי, דיגיטלי ומעוצב בהתאמה אישית.

זוהי הזדמנות מצוינת לשדר יוקרה וחדשנות כלפי קהל הלקוחות, ולאפשר להם ליהנות מחוויית שימוש יוצאת דופן ואיכותית בהתאם לצרכיהם.

לקבלת פרטים נוספים אודות כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין צרו איתנו קשר.

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

כרטיס דיגיטלי לעסק

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר

5 דברים שחובה בכל כרטיס ביקור

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – 5 דברים שחובה לכלול בכל כרטיס!

אם במקרה הבליחה לראשם השאלה "אילו פרטים נדרשים לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?", אתם נמצאים במקום הנכון. לא משנה מהו המוצר המרכזי שלכם ומיהו קהל היעד: אלו הם 5 הדברים החשובים ביותר שיש לכלול בכל כרטיס ביקור לעסק! 1.לוגו בית העסק הרושם שיישאר על

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק מושלם לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend