הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור לעורך דין – הסבר מקיף ודוגמאות

שיתוף

כרטיס ביקור לעורך דין

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין?

כרטיס ביקור לעורך דין הוא כלי לסגירת עסקאות ע"י יצירת היכרות ראשונית בין הלקוח למשרד ובניית יחסי אמון ויצירת רושם ראשוני גבוה והנעה לפעולה.

יתרון בולט במיוחד הוא העובדה שכרטיס הביקור נשלח אוטומטית ללקוח לאחר שיחה ישירות לוואטסאפ – מדובר בחשיפה חסרת תקדים שבסוף ממירה את עצמה לעסקאות נוספות.

במאמר זה נסביר בצורה מפורטת מדוע כרטיס ביקור הוא אלמנט שיווקי ומיתוגי חשוב לכל משרד באשר הוא, פרקטיקה נכונה לשימוש בכרטיס הביקור במהלך יום עבודה ודוגמאות לעבודות שעשינו למשרדי עורכי דין.

הביקוש לעורכי דין ושירותים משפטיים בישראל (ותודה לשנת 2020...)

בעשור האחרון ישנה עלייה אסטרונומית בביקוש לשירותים משפטיים בגלל סיבות רבות וביניהן הסיבה הגדולה ביותר – שנת 2020.

כמעט שנתיים של סגרים, בידודים, תווים בכל מיני צבעים, חוסר תפקוד מוחלט של מערכות החינוך, פאניקה ובהלה הביאו איתן את הבלתי נמנע – פשיטות רגל, חובות, פירוק עסקים, סכסוכים מכל הסוגים, גירושין, תביעות על רקע רפואי ועוד. אם כל זה לא הספיק, התחילה המלחמה באוקטובר 2023 ושמטה את הקרקע מתחת לרגליים של מאות אלפי אנשים.

עד כאן כנראה שלא חידשנו לכם.

בישראל ישנם מעל שמונים אלף עורכי דין שהוסמכו לעסוק בתחום, וקיבלו רישיון רשמי מטעם המדינה, מספר המעיד על ענף תחרותי מאוד כשאר בזירה נמצאים משרדים וותיקים וגדולים, והמון עורכי דין שמתחילים את דרכם העצמאית לאחר שנים רבות כשכירים.

וכאן נשאלת שאלת מיליון הדולר: איך מתנהלים בצורה נכונה מבחינה שיווקית כדי לגייס יותר לקוחות?

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין
כרטיס ביקור לעורכת הדין קורל סנדלר, עורך הדין אהרן בלום ועורכת הדין ימית מוריה ישראל

חשיבותו של כרטיס ביקור לעורך דין

כרטיסי הביקור המסורתיים נועדו להעביר את פרטי ההתקשרות שלכם ללקוח, שותף עסקי או קולגה, באופן תמציתי ופשוט. בפועל, אם כבר הייתה לכם הזדמנות להעביר ללקוח פרטים אודותיכם וכל מה שהעברתם לו זה מספר טלפון ופקס זה פספוס אדיר, שלא לומר – רשלנות שיווקית.

כיוון שהפנייה אל עורכי הדין נעשית מתוך צורך לקבלת סיוע משפטי, הלקוח צריך להרגיש כי מדובר על עורך דין מקצועי שיוכל להעניק לו עזרה ו/או הגנה מהותית ששכנראה תשנה את חייו מן הקצה אל הקצה. משום כך כרטיס ביקור עורכי דין מוכרח לשדר כי יש על מי לסמוך, ולנסוך בלקוחות הרגשת ביטחון.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם עמוד שיווקי לכל דבר ועניין שעובד בצורה פאסיבית על תת המודע של הלקוח. כרטיס הביקור הוא הדרך שלכם לשדר ללקוח את איכות וסטטוס המשרד, ולהותיר עליו רושם ראשוני גבוה שיכתיב את הטונים להמשך ההתקשרות שלכם.
מכירים את זה, שאתם מגיעים לפגישה חשובה עם כפכפים וגופייה? לא? אותו דבר עם כרטיס ביקור.

הנה מספר יתרונות שהעסק שלכם מפיק משימוש בכרטיס ביקור יוקרתי ומקצועי.

בניית יחסי אמון עם הלקוח

אין אחד שלא חיפש בעל עסק או נותן שירות בגוגל או בפייסבוק כדי "לבדוק אותו". כך גם הלקוחות שלכם בוחנים אתכם.
הם רוצים לדעת מי אתם, איפה אתם יושבים, לקרוא עליכם ולבדוק שאין שום דבר חשוד, רגע לפני שהם מפקידים את התיק המשפטי שלהם בידיים שלכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין מאפשר לייצר יחסי אמון עם הלקוח מכיוון שבמקום שהוא ירדוף אחריכם וידלה עליכם מידע מרחבי הרשת – הוא בעצם מקבל את כל המידע והקישורים הדרושים על מגש של כסף. לרוב זו תהיה חוויית שירות ייחודית מכיוון שרוב משרדי עריכת הדין לא מעבירים כרטיס ביקור מקצועי לאחר שיחה.

בנוסף, כאשר לקוח מקבל לידיו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא יודע שיש כתובת אחת, שאליה יוכל לפנות, ושבה תרוכזנה עבורו כלל דרכי ההתקשרות הרלוונטיים מול עורך הדין שמטפל בתיק שלו.

כרטיס ביקור לעורכת דין עדי תנעמי

יצירת מענה הולם לגודל העסקה

ניהול תיק משפטי הוא לרוב אירוע גדול מאוד בחייו של אדם, כזה שמלווה בהרבה חששות ולחץ נפשי.

הציפיה של לקוח כאשר הוא מפנה לעצמו זמן לעיסוק בנושא ומתקשר עם מומחה בתחום, היא שהמומחה ינהל את התיק המשפטי בצורה המקצועית ביותר ויילחם עליו כאילו זה היה התיק שלו עצמו.

כאשר אלו הם פני הדברים, עורך הדין חייב להיות מצויד בכרטיס ביקור שמייצר מסגרת מתאימה למעמד. כרטיס הביקור חייב להיראות מקצועי ואיכותי, ולשדר רצינות, הקפדה על הפרטים הקטנים, ודיוק רב, וזאת בדיוק בהלימה לאיכות השירות שמצפה הלקוח לקבל ממשרדכם.

שיפור הנראות המקצועית וסטטוס המשרד

מפתח עיקרי לגיוס לקוחות הוא קיבוע מעמד עורך הדין כאוטוריטה בתחומו. כרטיס ביקור שמעוצב בצורה מקצועית ברמת גימור מעולה נותן למשרד סטטוס של משרד מצליח ואיכותי, כזה שכל אחד היה רוצה שיילחם עבורו בבית המשפט. לא מגיעים לפגישה חשובה עם כפכפים וגופייה, זוכרים?

בנוסף לכרטיס הביקור אנו מתמחים במיתוג למשרדי עורכי דין כך שבמידה והמשרד שלכם חדש, או ותיק אך עם מיתוג מיושן שצריך רענון, תקבלו אצלנו מענה מושלם מקצה לקצה.

עבודת מיתוג ולוגו למשה פסחוב - משרד עורכי דין

שיפור הנוכחות הדיגיטלית במנועי החיפוש

זוכרים שאמרנו שאין אחד שלא מחפש עסקים בגוגל? אז קצת הגזמנו. "רק" 86 אחוז מהצרכנים מתבססים על האינטרנט כדי למצוא ולחקור על עסקים מקומיים. כמעט שליש (29 אחוז), עושים את זה על בסיס שבועי.

השאיפה שלכם כעורכי דין היא שכשהלקוח יחפש אתכם ברשת – הוא יגיע לעמוד שלכם שמציג את מה שאתם רוצים להציג. לא לעמוד גנרי באתר משפטי, לא לעמוד מקרטע ברשתות החברתיות, ובטח שלא תהיו במצב בו הלקוח לא מוצא אתכם ברשת בכלל, רחמנא ליצלן.

כרטיסי הביקור שלנו נסרקים בגוגל בצורה מהירה מאוד ולרוב מופיעים בעת חיפוש לאחר 2-3 ימים בלבד. אלו מספרים חסרי תקדים בעולם הדיגיטל ואנו יודעים להשיג אותם עקב השקעה של המון זמן ומשאבים בדומיין עליו יושבים כרטיסי הביקור שלנו.

הגדלת החשיפה ע"י לקוחות ממליצים - פה לאוזן דיגיטלי

אתם בטח כבר יודעים שהלקוחות הכי טובים מגיעים מפה לאוזן. אין כמו לקוחות מרוצה לשווק אתכם ולשבח אתכם מפה ועד להודעה חדשה והדבר נכון במיוחד לעורכי דין.

הבעיה הגדולה היא שרוב הממליצים עליכם מעבירים למקבל ההמלצה את מספר הטלפון שלכם בלבד, מה שלרוב לא מומר לשיחת טלפון עקב חששות כאלו ואחרים. אנשים לא מרימים טלפון לכל אחד שהם מקבלים עליו המלצה, בטח לא בנושא כזה מהותי.

כשלקוח פוטנציאלי מקבל את כרטיס הביקור שלכם הכדור בידיים שלו. הוא יכול לבחון אתכם ולקבל החלטה עצמאית האם אתם נראים לו האנשים הנכונים למשימה, והאם לפנות אליכם.

סיימתם טיפול בתיק משפטי? בקשו מהלקוח בצורה מפורשת להעביר את כרטיס הביקור שלכם לחברים או בני משפחה שצריכים את השירותים שלכם ותראו איך אחוזי הפניות אליכם עולים והלידים שנכנסים איכותיים יותר ומגיעים הרבה יותר בשלים לכיוון של עסקה.

כרטיס הביקור נשלח ללקוח אוטומטית בוואטסאפ

כרטיסי הביקור שלנו מגיעים עם אפליקציית Send It לשליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לאחר שיחה – זהו פיתוח בלעדי של חברתנו.

פיצ'ר זה יעזור לכם לשווק את שירותי המשרד ולגייס יותר לקוחות בצורה קלה וללא כל מאמץ במיוחד ביום עבודה עמוס ואינטנסיבי.

בנוסף לשליחה כרטיס הביקור בסיום השיחה, תוכלו לשלוח גם את כתובת המשרד שלכם, הוראות ניווט פשוטות, ואת המייל שלכם בלחיצת כפתור ומבלי להוסיף את הלקוח לאנשי הקשר שלכם – הכל נעשה בתמיכה מלאה והדרכה מלאה שלנו.

אפליקציית Send It היא כלי עבודה מושלם שמשנה את כללי המשחק בכל הקשור לשיווק חכם של משרדי עורכי דין והיא בשימוש שוטף יומיומי של משרדי עורכי הדין שמשתמשים בכרטיסי הביקור שלנו.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכת דין
כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכת דין אדרה רוט

האם אתר יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי?

התשובה הקצרה היא לא. התשובה הארוכה יותר היא שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא "מיני אתר", והוא יוצר היכרות בסיסית ותמציתית בין הלקוח למשרד עורכי הדין אליו הוא פנה.

בעוד אתר אינטרנט עמוס במידע כמו מאמרים בנושאים משפטיים, כתבות מן העיתונות וכו, כרטיס הביקור לא מייגע את הלקוח בפרטים מיותרים ונותן לו את הפרטים שרוב הלקוחות רוצים לקבל כשהם פונים לעסקים בפעם הראשונה – כמה מילים על המשרד, תחומי התמחות, קישורים לרשתות חברתיות / אתר ופרטי התקשרות.

לרוב הלקוחות זה יספיק והם יחייגו אליכם על סמך המידע שנמצא בכרטיס הביקור, מי שירצה לקבל מידע נוסף או "לבדוק אתכם" ברשתות החברתיות או באתר, ינתב את עצמו לאן שהוא רוצה.

בנוסף, כרטיס הביקור מעוצב בצורה פשוטה, יעילה ואינטואיטיבית כך שגם לקוחות פחות טכניים יוכלו לקבל את המידע שהם צריכים בצורה קלה ללא הסחות דעת של אלמנטים מוזרים ומסיחים כמו שקורה הרבה פעמים באתרי אינטרנט.

בצורה זו לקוחות לא יילכו לאיבוד בערימות של מידע בתוך האתר או עמוד הפייסבוק שלכם ורק מי שרוצה יגיע לשם בצורה יזומה.

דוגמאות לכרטיסי ביקור של עורכי דין
כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכת הדין אורלי מואיגר אביגדור ולעורכות הדין חדיד-הלד

האם כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש כאתר?

התשובה הקצרה היא כן, אבל כאן התשובה הארוכה היא קצת יותר מורכבת.

היתרון של אתר היא היכולת לבצע עליו "קידום אורגני". למי שלא יודע בדיוק מה זה אומר, קידום אורגני הוא בעצם השקעה בתשתיות האתר כך שיופיע בתוצאות גבוהות בגוגל כשלקוח פוטנציאלי מחפש שירות מסויים, למשל "עורך דין לרשלנות רפואית בתל אביב", ולאו דווקא את המשרד שלכם ספציפית.

ישנם מספר חסרונות לקידום אורגני:

  • עלויות הקידום – אלפי שקלים בחודש
  • תוצאות רצויות – אם אתם לא בעמוד הראשון בגוגל אז כל ההשקעה לא שווה כלום כי כנראה שכמעט אף אחד לא יגיע לאתר שלכם
  • עלויות נלוות של האתר – גם כאן, מדובר על מאות שקלים כל חודש מינימום המורכבים מאחסון קבצים, תחזוקת אתר וייצור תכנים באופן קבוע.
  • משאבת זמן ואנרגיה – אחד מהאלמנטים החשובים לקידום הוא כתיבה של תכנים איכותיים ומאמרים בנושאים אותם אנו רוצים לקדם. מדובר בשעות חודשיות מרובות של כתיבה, וזו לא משימה של מה בכך.

אם אתם מוכנים להרפתקאה של קידום אורגני, שאגב, במידה והוא מצליח התוצאות שלו מדהימות ושוות לכם הרבה כסף, אז אתם צריכים אתר, אחרת, כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש אתכם כאתר, ולרוב גם יהיה טוב יותר מאתר אינטרנט.

כרטיס הביקור של עו"ד ערן וייסמן

כרטיס הביקור של משרד עורכי דין ערן וייסמן המתמחה בתחום הפלילי ודיני תעבורה הוא דוגמה קלאסית לכמה אפקטיבי כרטיס הביקור שלנו בהנגשה של שירותי המשרד ללקוחות פוטנציאליים וביכולת לייצר עסקאות נוספות.

בחיפוש הביטוי "ערן וייסמן" בגוגל כרטיס הביקור עולה במקום הראשון בגוגל, כך בעצם הלקוח אשר מחפש מידע על עורך דין וייסמן בגוגל מגיע לעמוד אשר כולו מוקדש להצגת המשרד בצורה אופטימלי ולא לעמוד גנרי כמו דפי זהב או לאתר מלא שמכיל רוב הפעמים מידע מעמיק אך מיותר כגון מן העיתונות, מאמרים שנועדו לקדם את האתר במקום לשרת את הלקוח וכך הלאה.

כרטיס הביקור של עורך דין וייסמן מחבר בין כל הפלטפורמות שלו – כלומר אתר, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו מקושר ישירות לבלוג שלו. בין היתר, כרטיס הביקור משמש לעידוד הלקוחות להשארת המלצה בצורה קלה לאחר סיום טיפול בתיק, משמעותי מאוד עבור לקוחות חדשים בתהליך בחירת הספק שלהם.

להתרשמות מכרטיס הביקור הדיגיטלי לחצו כאן:  ערן וייסמן – משרד עורכי דין

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין ערן וייסמן

Get Marketing – עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים בהתאמה אישית לעורכי דין

שם המשחק בכל עסק ובטח בתחום המשפטים הוא הגדלת תיק הלקוחות, וכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא אלמנט שיווקי חובה לכל משרד לעריכת דין באשר הוא.

שימוש נכון בכרטיס הביקור שלנו לא רק שיעזור לכם לגייס לקוחות חדשים, הוא גם יחסוך לכם המון כסף על פרסום וכשכן תפרסמו, הוא יעזור לכם לסגור עסקאות עם הלידים שייכנסו מהפרסום.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדבר היחיד שאנחנו עושים. עבדנו עם מאות משרדי עורכי דין בישראל ואנחנו ממש טובים בזה (כך אומרים).

בין אם יצאתם לדרך עצמאית לאחרונה או שאתם משרד ותיק וגדול, צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להתאים לכם כרטיס ביקור יוקרתי מושלם שיעלה את רמת התקשורת שלכם עם לקוחות פוטנציאלים ויביא לכם לקוחות נוספים.

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
ברכישת כרטיס ביקור דיגיטלי

חודשיים נוספים ללא עלות

לפרטים והצעת מחיר

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן