כרטיס ביקור לעורך דין

כרטיס ביקור לעורך דין

כרטיס הביקור של עורך דין ערן וייסמן

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

נכון לשנת 2018 ישנם מעל שמונים אלף עורכי דין בישראל שהוסמכו לעסוק בתחום, וקיבלו רישיון רשמי מטעם המדינה. מספרים אלו מעידים על הצורך הגובר של אזרחים בקבלת הגנה משפטית בתחומים שונים, כמו גם על התחרות הגבוהה הקיימת בתחום זה בקרב עורכי דין צעירים וותיקים כאחד.

הדרך לצבור ניסיון והתמקצעות בתחום המשפטי תלויה במספר התיקים שעורכי הדין מקבלים לידיהם, וכדי להצליח ולצבור כמה שיותר – עליהם להשיג כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים הזקוקים לייעוץ וסיוע משפטי. עו"ד איכותי ומקצועי נמדד על פי ההצלחות שלו, שמו הטוב הולך לפניו גם בעזרת סיפורי הצלחה העוברים מפה לאוזן.

לכן ניתן לומר כי נוסף על מקצועיות וידע רב בתחומו, עורך הדין זקוק גם לכרטיס ביקור לעורכי דין שהוא נגיש וייחודי בעזרתו לקוחות ומתעניינים יוכלו ליצור קשר לצורך קבלת סיוע משפטי.

חשיבותם של כרטיסי ביקור לעו"ד

כרטיסי ביקור נועדו לשווק עסקים באופן תמציתי ויעיל כך שכל המידע שלקוח, משקיע, שותף עסקי ואף קולגה מעוניין לקבל יופיע על גבי הכרטיס. לרוב המידע המופיע על כרטיס ביקור לעורך דין כולל את שם העסק ולוגו החברה, לעיתים גם תיאורו המקצועי של מחזיק הכרטיס, כתובת המשרד, מספרי טלפון וכתובת אימייל ועוד פרטי התקשרות רלוונטיים נוספים.

נוסף לדרכי יצירת קשר, יש לקחת בחשבון את החשיבות של כרטיס הביקור השייך לעורכי הדין. כיוון שהפנייה אל עורכי הדין נעשית מתוך צורך לקבלת סיוע משפטי, הלקוח צריך להרגיש כי מדובר על עו"ד בעורך דין מקצועי שיוכל להעניק לו עזרה ו/או הגנה מהותית שיכולה לשנות את חייו מן הקצה אל הקצה. משום כך כרטיס ביקור לעורכי דין, מוכרח לשדר כי יש על מי לסמוך, ולנסוך בלקוחות הרגשת ביטחון.

מתקדמים לכרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

כדי להעביר ללקוחות את התחושה המתאימה, כדאי להתקדם אל כרטיס ביקור דיגיטלי המעוצב בהתאם לסוג ואופי העסק. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין, הלקוחות יוכלו ליצור קשר בצורה נוחה ופשוטה עם משרד עו"ד בלחיצה אחת בלבד. נוסף לעובדה כי כרטיסי הביקור הדיגיטליים אינם יכולים להיאבד כמו הכרטיסים הסטנדרטיים העשויים מנייר מודפס ,כרטיסים אלו גם מאפשרים למתג כל עסק באופן ייחודי. 

באמצעות שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין, עורכי דין יכולים להמחיש בקלות ללקוחותיהם את הצלחות המשרד באמצעות תמונה מרשימה ומקצועית, רקע קצר אודות המשרד והשותפים, סיפורי הצלחה קצרים וגם המלצות של לקוחות מרוצים שזכו בתיקי תביעה / הגנה. כיוון שמדובר על כרטיס ביקור אונליין, כל המידע הזה ואף יותר יוצג בכל מכשיר דיגיטלי בעל חיבור לרשת האינטרנט.

Get Marketing – עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים בהתאמה אישית

כרטיסי הביקור הדיגיטליים של חברתנו מעניקים לעסקים את האפשרות לחשיפה גדולה יותר ברשת, זאת באמצעות שילוב של אתר תדמית מקצועי יחד עם כרטיס ביקור יוקרתי, דיגיטלי ומעוצב בהתאמה אישית. זוהי הזדמנות מצוינת לשדר יוקרה וחדשנות כלפי קהל הלקוחות, ולאפשר להם ליהנות מחוויית שימוש יוצאת דופן ואיכותית בהתאם לצרכיהם.

כרטיס ביקור לעו"ד ערן וייסמן

כרטיס הביקור של משרד עורכי דין ערן וייסמן המתמחה בתחום הפלילי ודיני תעבורה הוקם בתקופה האחרונה וניתן לראות כמה הוא אפקטיבי בהנגשה של שירותי המשרד ללקוחות פוטנציאליים.
כרטיס ביקור לעו"ד וייסמן מחבר בין כל הפלטפורמות שלו – כלומר אתר, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו מקושר ישירות לבלוג שלו. בין היתר, כרטיס הביקור משמש לעידוד הלקוחות להשארת המלצה בצורה קלה לאחר סיום טיפול בתיק, משמעותי מאוד עבור לקוחות חדשים בתהליך בחירת הספק שלהם.
בחיפוש הביטוי "ערן וייסמן" בגוגל כרטיס הביקור עולה בעמוד הראשון במקום השני, כך בעצם הלקוח שמחפש אותו בגוגל מגיע לעמוד אשר כולו מוקדש להצגת המשרד בצורה אופטימלי ולא לעמוד גנרי כמו דפי זהב או לאתר מלא שמכיל רוב הפעמים מידע מעמיק אך מיותר כגון מן העיתונות, מאמרים שנועדו לקדם את האתר וכך הלאה.
להתרשמות מכרטיס הביקור הדיגיטלי לחצו כאן: ערן וייסמן – משרד עורכי דין

כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות

ניתן להתרשם מדוגמאות נוספות של כרטיסי ביקור דיגיטליים לעורכי דין:

כרטיס הביקור הדיגיטלי של עו"ד אליז קסנטיני – פלילי | תעבורה | אסירים – לחצו כאן
כרטיס הביקור הדיגיטלי של רז עטיה – משרד עו"ד וגישור – פשיטות רגל | הסדרי חובות | תעבורה – לחצו כאן
כרטיס הביקור של חיים הקמן משרד עורכי דין המתמחה בתחום הנזיקין והביטוח – לחצו כאן

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין? מוזמנים ליצור אתנו קשר.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend