הבלוג

הבלוג

כרטיס ביקור רופא שיניים
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור לרופא שיניים | איך עושים שיווק למרפאות שיניים בצורה נכונה

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא שיניים? כרטיס ביקור דיגיטלי לרופא או למרפאת שיניים הוא אמצעי שיווק חכם באמצעותו כל רופא שיניים יכול לשווק את המרפאה שלו בצורה חכמה ובאמצעותו ולחסוך בעלויות הפרסום של מרפאת השיניים. במאמר הבא נסביר איך עושים שיווק קל בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי של מרפאת שיניים. "אתם עושים גם פרסום?" בשנתיים האחרונות נתקלנו בעשרות אם לא במאות

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ
טיפים לעסקים

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות וכל האנשים ששמורים אצלנו בנייד ולאחל להם ברכת שנה טובה מהלב (במיוחד השנה זה הכרחי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי? מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם והאם הוא מספיק עבורי? איך מחליטים

כרטיס ביקור למעצבת פנים ולאדריכלים
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור למעצבת פנים או אדריכל – כל מה שחשוב לדעת בעידן הדיגיטלי

התחרות בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות בשנים האחרונות חווה תחום עיצוב הפנים והאדריכלות מהפכה של ממש. יותר ויותר בעלי מקצוע איכותיים מציעים את שירותיהם בתחום לקהל לקוחות מגוון, והתחרות בנישות שונות המאפיינות את התחום הולכת וגוברת. במצב דברים זה, קשה הרבה יותר למעצבת חדשה או אדריכל שעושים את צעדיהם הראשונים לבלוט בסביבת התחרות הזאת, לייצר בידול ממשי מיתר בעלי המקצוע שמספקים

כרטיס ביקור לסוכן ביטוח
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור לסוכנות ביטוח – הדרך הנכונה לגיוס לקוחות חדשים

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח? כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח הוא מיני-אתר שמקדם עסקאות בצורה חכמה ומתוחכמת ע"י הנגשת כל המידע על סוכנות הביטוח עבור הלקוח, יצירת רושם ראשוני גבוה וביסוס יחסי אמון לפני (וגם אחרי) עסקה.כרטיס הביקור הדיגיטלי של גט מרקטינג הוא כלי השיווק הכי חשוב בארסנל של סוכנויות ביטוח ומנהלי סיכונים ברחבי הארץ. במאמר הבא נסביר כיצד

כרטיס ביקור לצלמים
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור לצלמים | איך עושים שיווק קל לצלם / צלמת

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לצלם או צלמת? כרטיס ביקור דיגיטלי לתחום הצילום (לצלם או צלמת) הוא מיני אתר המרכז את כל המידע על הסטודיו לצילום במקום אחד, בצורה נוחה ומרוכזת עבור הלקוחות, ומעוצב בהתאמה אישית כדי ליצור רושם ראשוני גבוה אצל הלקוח שמקבל אותו.כרטיס הביקור מנגיש ללקוחות מידע אודות הסטודיו, פרטי התקשרות, וקישורים לרשתות החברתיות ולגלריות של הצלם. העלייה המטאורית

כרטיס ביקור לקוסמטיקאית
טיפים לעסקים

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית | שיווק חכם לקוסמטיקאית

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית? כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית הוא אמצעי שיווק בסיסי באמצעותו כל קוסמטיקאית יכולה להציג מידע אודות הסטודיו או הקליניקה שלה, השירותים שהיא נותנת וקישורים לרשתות החברתיות שלה בעמוד שנראה טוב ומקצועי ומשדר רושם ראשוני גבוה. במאמר הזה נסביר איך עושים שיווק חכם וחוסכים בהוצאות פרסום ע"י שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי ומעוצב בהתאמה אישית ונראה דוגמאות

טיפים לעסקים

הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי – מדוע היא צריכה לעניין אתכם?

בעלי עסקים, האם הסיטואציה הבאה נשמעת לכם מוכרת? הגעתם לכנס מקצועי-עסקי ופגשתם בו איש מפתח שהתעניין בעשייה שלכם. לאחר ה-small talk הקולח שהתארך, הוא ביקש לשמור אתכם על קשר ולקבוע פגישה עסקית מסודרת. בשלב זה, ביקשתם מאותו אדם מכובד שישמור את מספר הטלפון שלכם במכשיר שלו. מיד הרגשתם כי האדם שעמד מולכם מעט נרתע מהצעתכם, ולהפתעתכם – הוא גם לא

איך עושים חתימה אוטומטית במייל
טיפים לעסקים

איך עושים חתימה אוטומטית במייל בדקה – המדריך המושלם

למה אתם חייבים חתימה אוטומטית חתימה בתחתית המייל היא דבר קטן וזניח שרוב בעלי העסקים לא מייחסים לו חשיבות מיוחדת, אך יכולה לתת ערך מוסף גדול מכיוון שהיא עוד אלמנט בתקשורת שלכם עם קולגות ולקוחות שיכול להיות מנוצל למטרת שיווק חכם, נכון והכי חשוב – קל. לרוב חתימה במייל מורכבת משם מלא וממספר טלפון, אבל בשימוש חכם החתימה יכולה להעביר

ביקורות והמלצות
טיפים לעסקים

שיווק באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי וביקורות על העסק

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים שונים שמייצרים שיווק איכותי, למשל טיפים ללקוחות או מידע מקצועי מעניין, אבל יש סוג אחד

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

Send this to a friend