הבלוג

הבלוג

איך עושים חתימה אוטומטית במייל
טיפים לעסקים

איך עושים חתימה אוטומטית במייל בדקה – המדריך המושלם

למה אתם חייבים חתימה אוטומטית חתימה בתחתית המייל היא דבר קטן וזניח שרוב בעלי העסקים לא מייחסים לו חשיבות מיוחדת, אך יכולה לתת ערך מוסף גדול מכיוון שהיא עוד אלמנט בתקשורת שלכם עם קולגות ולקוחות שיכול להיות מנוצל למטרת שיווק חכם, נכון והכי חשוב – קל. לרוב חתימה במייל מורכבת משם מלא וממספר טלפון, אבל בשימוש חכם החתימה יכולה להעביר

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ
טיפים לעסקים

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות וכל האנשים ששמורים אצלנו בנייד ולאחל להם ברכת שנה טובה מהלב (במיוחד השנה זה הכרחי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי
טיפים לעסקים

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי? מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם והאם הוא מספיק עבורי? איך מחליטים

כללי

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים של נכסים דיגיטליים כאלו שמשמשים את בית העסק בפעילות השוטפת מול הלקוחות. במאמר הזה, נסקור

שיווק בתקופת הקורונה בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי ורשימת תפוצה בוואטסאפ
טיפים לעסקים

שיווק בתקופת הקורונה – החשיבות של הצגת מידע עדכני ונגיש

הקדמה: התכונה אולי הכי חשובה אצל בעל עסק, היא היכולת לחשוב בצורה שקולה ואסטרטגית, ולהגיע לתוצאה הכי טובה בכל סיטואציה שאליה הוא נקלע. הטענה הזו מקבלת תוקף חדש בתקופה בה הרבה בעלי עסקים מורידים את הראש עד חלוף הסערה.  שמענו ישירות מכם כמה התקופה הזו פגעה בפעילות העסקית שלכם, וכעסק שנותן שירותים לעסקים אחרים (B2B) אנחנו יכולים להגיד לכם שאנחנו

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – ללא פשרות
שיווק דיגיטלי

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – ללא פשרות

מהלכים שיווקיים הם חלק בלתי נפרד ממינוף של עסק קטן או גדול, וככל שמדובר על מהלכים חדשניים ומתקדמים יותר – כך הדרך להצלחה שיווקית יעילה יותר. אין זה סוד כי העולם המודרני מתקדם בצעדי ענק לעבר עולם הדיגיטל, ולכן כיום הכל מתרחש בין הקירות הווירטואליים של רשת האינטרנט. חנויות פיזיות עוברות להיות מקוונות ונגישות לגולשים בכל מקום ובכל זמן, עסקים

מיני אתר לעסקים - פתרון מושלם
טיפים לעסקים

מיני אתר לעסקים – פתרון מושלם

העולם עובר לדיגיטל, ובמיוחד בתקופה הנוכחית המאלצת עסקים רבים להישאר זמינים עבור לקוחותיהם באמצעות רשת האינטרנט. כדי להצליח לגבור על עסקים אחרים הנוכחים ברשת ולמשוך כמה שיותר לקוחות, חשוב להגביר את המודעות לעסק עם מיני אתר שיופיע בכל פלטפורמה דיגיטלית בה הגולשים משתמשים מדי יום כמו רשתות חברתיות, מנוע חיפוש, אתרי חדשות וכו'  מהו מיני אתר? מיני אתר, ובשמו הנוסף

הקמת מיניסייט לעסקים - איך מתחילים?
כללי

הקמת מיניסייט לעסקים – איך מתחילים?

הקמה של עסק חדש, קטן או גדול, מחייבת במקביל הקמה של נכס דיגיטלי שיאפשר לשווק את העסק בכל רחבי רשת האינטרנט. שיווק הוא אחד מהמהלכים העסקיים החשובים ביותר להצלחתו של עסק, ומכיוון שהשימוש ברשת הולך וגובר בכל יום – כך ניתן להגביר את המודעות והחשיפה אל העסק החדש, באמצעות אתר מעוצב ומרשים שיהיה נוכח ברשת וימשוך אליו את הגולשים לביקור

כרטיס ביקור לרואה חשבון
כללי

כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים עוברים לכרטיסי ביקור דיגיטליים. כרטיס הביקור הדיגיטלי מעניק יתרונות משמעותיים הן לבעל העסק והן ללקוחותיו, כיוון שבדרך הזו התקשורת הופכת להיות מקוונת וכך הרבה יותר נוחה ופשוטה. זוהי הסיבה מדוע כרטיס ביקור דיגיטלי לרואה חשבון הוא כלי אפקטיבי וחשוב עבור אלו העוסקים במקצוע ראיית חשבון. רואה חשבון מוכרח להיות זמין ללקוחותיו כמה שיותר, בין אם

עיצוב כרטיס ביקור
טיפים לעסקים

עיצוב כרטיס ביקור

כרטיס ביקור משמש לכל עסק ככלי שיווקי רב עוצמה, וכדי שהכרטיס יהיה כמה שיותר אפקטיבי מבחינה שיווקית – עליו להיות מעוצב בהתאם. נכון לומר כי המטרה המרכזית של כרטיס הביקור היא לאפשר לאנשים המחזיקים בו כמו ספקים, לקוחות, משקיעים וגם לקוחות מתעניינים פוטנציאליים לקבל מידע תמציתי על העסק, וליצור קשר חוזר או ראשוני במגוון דרכים. אך יחד עם זאת יש

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק במדינת ישראל.

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend