שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק גאוני לעסקים

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

הקדמה ותוכן העניינים:

במאמר הבא נסביר:

  1. מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה
  2. איך אפליקציית Send It עובדת
  3. למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה
  4. למה דווקא בוואטסאפ
  5. למי Send It מתאימה
  6. שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי חשבון (צווארון לבן)
  7. שימשו בסנדיט לעסקים מתחום המזון – מסעדות, פיצריות וכו'
  8. האם אפשר להשתמש ב-Send It גם אם אין לי כרטיס ביקור דיגיטלי?
  9. האם שליחה אוטומטית בוואטסאפ עלולה לגרום לחסימת החשבון
  10. איך רוכשים את Send It

מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה?

הנה מספר פיצ'רים עיקריים שיש ב-Send It:

  1. שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לאחר שיחה ללא מגע יד אדם
  2. פתיחת צ'אט בוואטסאפ במהלך השיחה עם הצד השני – בלחיצה אחת
  3. יצירת 10 טמפלטים שונים של הודעות מוכנות מראש ושיגור אחת מהן בלחיצה במהלך שיחה
  4. פתיחת צ'אט וואטסאפ מול אנשים שלא שמורים באנשי הקשר שלכם
  5. שליחת עותק של ההודעה גם ב-SMS, במקביל להודעה בוואטסאפ
  6. שליחת הודעה חצי אוטומטית – לחיצה על כפתור אישור שליחה לאחר שיחה (מומלץ)

נעבור להסבר מקיף על האפליקציה, מה היא עושה ולמה חשוב להשתמש בה.

תהליך שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ

איך אפליקציית Send It עובדת?

לאחר שיחת טלפון, אפליקציית Send It טוענת את הווטסאפ בצורה אוטומטית לחלוטין ושולחת הודעה ללקוח, גם אם הוא לא שמור אצלכם באנשי הקשר.

את ההודעה שנשלחת מגדירים מראש באפליקציה. ניתן לצרף אליה קישורים לרשתות החברתיות, קישור לאתר שלכם, והכי חשוב – לכרטיס הביקור של העסק.

המטרה היא שהאינטרקציה עם הלקוח לא תסתיים לאחר השיחה והוא ייחשף לפרטים נוספים אודות העסק והשירותים או המוצרים שלו.

לקוח שיקבל קישור לכרטיס הביקור שלכם יוכל לעקוב אחריכם ברשתות החברתיות, לקרוא קצת על העסק ועל השירותים שלו, לנווט אליכם בצורה קלה וליצור איתכם קשר בלחיצת כפתור.

למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה:

כשלקוח פונה אליכם לקבל מידע על שירות מסויים אתם מוצאים את עצמכם בשיחת מכירה לכל דבר – וזה לא משנה אם אתם יועצי משכנתאות, עורכי דין, מתווכים או חנות לציוד משרדי. לרוב, הלקוח יפנה גם לספקים אחרים כדי לקבל מידע נוסף ולהשוות את השירות.

שליחת הודעה בסיום שיחה מבטיחה שההחלטה של הלקוח לא תישען רק על שיחת הטלפון. לקוח שיקבל את כרטיס הביקור שלכם ייראה שמדובר בעסק מקצועי, יציב ואמין, שפורס בפניו את כל הפרטים בצורה קלה וברורה.

בעלי עסקים שעובדים עם Send It כבר יודעים שהרבה יותר קל להתקדם לעסקה כשהלקוח יודע עם מי הוא מדבר וכשנוצרת ביניהם היכרות איכותית.

למה דווקא בוואטסאפ?

נכון להיום וואטסאפ היא אפליקציית התקשורת המובילה בעולם, עם מעל ל-2 מיליארד משתמשים – כרבע מאוכלוסיית העולם.

בישראל האפליקציה נפוצה במיוחד וכמעט אין מי שלא משתמש בוואטסאפ לתקשורת יומיומית עם המשפחה, החברים ובעבודה.

כשאנחנו שולחים ללקוח פרטים השאיפה היא שהוא יפתח את ההודעה ויקרא אותה. עם וואטסאפ, כמעט ולא תמצאו אנשים שמקבלים הודעה ומתעלמים ממנה, בניגוד למייל או sms.

זה מה שהופך את השליחה האוטומטית בוואטסאפ לכזו שמשנה את כללי המשחק – כמות החשיפות שהעסק שלכם יקבל מלקוחות פוטנציאלים וקיימים היא עצומה, ובעקבותיה מגיעות גם עסקאות.

למי Send It מתאימה:

Send It מתאימה לכל בעל עסק שרוצה להעביר ללקוח פרטים על שירות או מוצר לאחר שיחה, ולבעלי עסקים שרוצים ליצור היכרות בינם לבין הלקוח (במיוחד צווארון לבן – רואי חשבון, עורכי דין, מעצבות פנים, אדריכלים, יועצים פיננסים וכיוצ"ב).

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי חשבון (צווארון לבן)

כתבנו לא מעט בבלוג שלנו על חשיבות השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין, לסוכני ביטוח ולרואי חשבון.

ישראלים ימנעו מעשיית עסקים עם אנשים שהם לא מכירים או שהם לא בוטחים בהם, זה טבעו של העולם ובמיוחד בתחומים שציינו כאן.

חשוב מאוד לשלוח ללקוח מידע על העסק בסיום שיחה כדי שהלקוח יוכל להכיר אתכם וכדי שהוא ירגיש שאפשר לסמוך עליכם, ושליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ בסיום השיחה תעשה לכם חיים קלים ותגרום לעלייה בכמות הלקוחות שנחשפים לפרטים שלכם וכתוצאה מכך תביא גם ליותר עסקאות, במיוחד אם אתם משתמשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו.

הנה מספר מאמרים שכתבנו עבורכם שמסבירים את חשיבות השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי ושליחה שלו ללקוחות חדשים כדי לגייס יותר לקוחות.

טיפ נוסף – בבלוג שלנו תוכלו למצוא מאמרים נוספים ממוקדים לבעלי מקצועות ספציפיים ובתחום השיווק באופן כללי, למשל – איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ, שימוש נכון בחתימה אוטומטית במייל ועוד.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

שימשו בסנדיט לעסקים מתחום המזון – מסעדות, פיצריות וכיוצ"ב:

סנדיט מושלמת לעסקים מתחום המזון. תחשבו רגע שכל לקוח שמתקשר להזמין פיצה המבורגר או מקום במסעדה, מקבל קישור לפייסבוק או לאינסטגרם ברגע שמסתיימת השיחה.

פעולה פשוטה זאת בלבד תגרום לכם לצבור ערימות של עוקבים חדשים.

בנוסף תוכלו לשלוח קישור לתפריט שלכם ואפילו בקשה להמלצה עם קישור לעמוד ההמלצות שלכם בפייסבוק. שימוש בסנדיט מעלה את כמות הלקוחות הממליצים בעסקי המזון בצורה דרסטית.

יתרה מכך, בסיום השיחה תוכלו לבחור בלחיצה אחת מה תשלחו ללקוח – האם לבקש ממנו שיעקוב אחריכם ברשתות החברתיות, שישאיר לכם המלצה או קישור לניווט למסעדה?

מושלם כבר אמרנו?

האם אפשר להשתמש ב-Send It גם אם אין לי כרטיס ביקור דיגיטלי?

Send It מושלמת לכל עסק, עם או בלי כרטיס ביקור דיגיטלי.

המצב האופטימלי הוא להעביר ללקוח את כרטיס הביקור של העסק מכיוון שדרך כרטיס הביקור הלקוח בוחר במסלול שנוח לו – יש לקוחות שיתעמקו בכרטיס הביקור וישאירו ליד, יש לקוחות שירצו לבקר ברשתות החברתיות וכך הלאה.

מעבר לזה, כרטיס הביקור מעניק ללקוח תמונת מצב מלאה של העסק, כלומר שקיפות מלאה. אמינות היא הפקטור הכי חשוב בהחלטת רכישה.

יחד עם זאת, אתם לא חייבים כרטיס ביקור יוקרתי או מיניסייט כדי להשתמש ב-Send It. תוכלו לשלוח הודעה בצירוף האתר שלכם, קישור לפייסבוק או לאינסטגרם, ואפילו סתם הודעה יפה ומנוסחת היטב שמעידה על טיב השירות שלכם.

מענה אוטומטי בוואטסאפ

האם שליחה אוטומטית בוואטסאפ עלולה לגרום לחסימה של החשבון שלי?

כחברה שעוסקת בשיווק דיגיטלי שלחנו כבר אלפי הודעות ממספרים שונים ללקוחות החברה וללקוחות שמתעניינים במוצרים שלנו. השימוש שלנו בוואטסאפ הוא שימוש "הגיוני" – אנחנו שולחים הודעות למי שההודעות רלוונטיות אליו בלבד ולא מספימים אנשים רנדומליים.

עד היום לא נתקלנו בחשבון וואטסאפ חסום עקב שימוש לא נכון.

לוואטסאפ יש אינטרס מובהק שתבלו כמה שיותר בתוך האפליקציה. היא רוצה אתכם כלקוחות וגם את האנשים שאיתם אתם מתכתבים. חסימת חשבון וואטסאפ היא תוצאה של שימוש לרעה באפליקציה, כזה שגורם למטרד לאנשים אחרים, מטרד שגורם להם להשתמש באפליקציה פחות.

באופן כללי, אנחנו ממליצים לאשר שליחה של הודעה לאחר שיחה בלחיצת כפתור פשוטה ולא לשלוח אותה בצורה עיוורת לכל מי שמחייג – זה לוקח בדיוק שנייה אחת.

במידה וכן תבחרו לשלוח הודעה אוטומטית לכל מי שמחייג, יש דרך נכונה לעשות גם את זה.

אנחנו ממליצים לכולם בלי יוצא מהכלל לקרוא מאמר קצר שכתבנו לכללי בטיחות בשימוש ב-Send It, ושימוש בוואטסאפ בכלל כאן: "חסימה בוואטסאפ – ככה תגנו על החשבון שלכם"

איך רוכשים את Send it?

רכישת סנדיט היא תהליך פשוט מאוד:

לחצו על הכפתור הירוק "לרכישת Send It", אנחנו נחזור אליכם, נפתח הזמנה ונעזור לכם טלפונית בהתקנה והדרכה איך לעבוד עם Send It בצורה נכונה.

לאחר השיחה האפליקציה תהיה מותקנת על הטלפון שלכם ותעזור לכם לשווק את העסק שלכם לאחר כל שיחת טלפון בהודעה אוטומטית לוואטסאפ של הלקוח שלכם.

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

ביקורות והמלצות

כך תהפכו לקוחות מרוצים לשיווק מושלם – ובחינם

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק גאוני לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend