כרטיס ביקור

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

יצירת קשר היא אחת מהפעולות החשובות ביותר בעולם העסקי, והיא זו שיכולה לגרום להצלחה של עסק תחרותי ככל שיהיה. בעזרת כרטיס ביקור מעוצב ומקורי הנמסר אל לקוחות, ספקים, משקיעים וכו' ניתן להעביר את הרושם הנכון והמקצועיות שהעסק משדר, וכמובן לעודד את אותם האנשים המחזיקים בכרטיס ליצור קשר בכל עת.

מהם המאפיינים של כרטיס ביקור?

  • פרטי העסק – כיוון שכרטיס ביקור נועד להעניק לאדם המחזיק בו מידע על דרכי יצירת קשר עם העסק, עליו להכיל את כל הפרטים הרלוונטיים והעדכניים ביותר כמו שם העסק, כתובת, מספר טלפון, כתובת אימייל, שעות פתיחה וכו'. במידה והעסק מחזיק בנכסים דיגיטליים כמו אתר אינטרנט ופרופילים חברתיים, מומלץ לכלול גם אותם בכרטיס הביקור כדי שמחזיקי הכרטיס יוכלו ליצור קשר במגוון דרכים.
  • לוגו – מרכיב נוסף ומהותי שמוכרח להיכלל בכרטיס הביקור, נוסף לפרטי העסק, הוא הלוגו של העסק שיתנוסס באופן בולט ומושך בחזית כרטיס הביקור. לוגו מהווה את הסימן המסחרי של העסק, ומכיוון שמדובר בסממן ויזואלי קל יותר לזכור אותו וקל עוד יותר לזהות אותו. 
  • גודל – בכל הנוגע לכרטיס ביקור, הגודל כן קובע. כרטיס ביקור מוכרח להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל הפרטים החשובים על העסק, אך מצד שני גם קטן מספיק כדי שיוכל להיכנס בקלות לכל כיס וארנק. הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור הינו 5X9 ס"מ, לכן מומלץ לתכנן מראש אילו פרטים חשובים יופיעו בו ועל מה ניתן לוותר.

מהם היתרונות של כרטיסי ביקור?

עבור האנשים המקבלים לידיהם את כרטיס הביקור, מדובר על כרטיס קטן הניתן לנשיאה לכל מקום, לאחסון נוח שאינו תופס מקום רב וכמובן נגישות נוחה ושליפה מהירה בכל פעם שיצטרכו ליצור קשר עם העסק. 

נוסף להצגת פרטי העסק ודרכי יצירת קשר ישיר במגוון דרכים, כרטיס ביקור נועד גם כדי להציג את העסק ויתרונותיו בצורה תמציתית וממוקדת. משום כך כרטיס ביקור הינו כלי שיווקי לכל דבר, וככל שהכרטיס יהיה יותר מושקע וייחודי כך הוא יצליח לשווק את העסק טוב יותר ולמתג אותו גבוה מעל כולם.

עיצוב כרטיס ביקור

למרות שמדובר על כרטיס נייר קטן ומרובע, כרטיס הביקור יכול לשקף את חוזקותיו של העסק מבחינה ויזואלית בלבד ולשדר איכות, מקצועיות, יוקרה, טרנדיות וכל רושם חיובי אחר שיגרום למחזיק הכרטיס להשתמש בו. 

על מנת שכרטיס הביקור יעביר את הרושם הנכון מבחינה שיווקית, עיצוב הכרטיס מוכרח להיעשות באופן מקצועי על ידי מעצב גרפי מנוסה. בחירה בעיצוב כרטיסי ביקור במראה מקורי, המודפסים על גבי ניירות מיוחדים ובשילוב אלמנטים מעוצבים שמוסיפים סטייל וצבע תמקסם את האפקטיביות של כרטיס הביקור, ותתרום לתהליך השיווק והפרסום שלו.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend