כרטיסי ביקור לבניית ציפורניים

כרטיסי ביקור לבניית ציפורניים

כרטיסי ביקור לבניית ציפורניים

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

כמניקוריסטית מתחילה או וותיקה, את וודאי יודעת כי התחרות בתחום הזה היא גבוהה במיוחד ורצוי וכדטח לפרסם עצמך עם כרטיס ביקור לבניית ציפורניים. הביקוש ההולך וגדל של נשים (ואף גברים) המעוניינות בציפורניים מטופחות, הגביר את הצורך במניקוריסטיות איכותיות, מקצועיות ונגישות.

ההיצע הנרחב של מניקוריסטיות מכל רחבי הארץ מעיד על חשיבות נושא הביוטי והטיפוח עבור נשים מכל קבוצת גיל, אך יחד עם זאת גם על החשיבות של הגדלת מאגר הלקוחות שלך וכך מינוף ופיתוח העסק. כמעט כל עסק לבניית ציפורניים מציע לקהל הלקוחות מעטפת שירותים מגוונת, החל מטיפול וטיפוח ציפורניים דרך איפור מקצועי ועד הסרת שיער.

אם למרות הניסיונות החוזרים ונשנים שלך לעמוד בקצב התחרות של חברות אחרות בתחום כמו הוספת שירותים ומכשור מתקדם ואף הגדלת כוח האדם, את עדיין מחפשת את הפתרון שיבדל אותך מכל המתחרים – דעי כי התשובה לכך נמצאת בכרטיס הביקור של העסק.

כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לעזור לעסק?

נמחיש את התשובה לשאלה זו באמצעות דוגמה קצרה:

לקוחה חדשה נכנסה אל הקליניקה כדי לקבל טיפול ציפורניים, ולאחר כשעה בה הענקת לה את הטיפול המסור והמקצועי ביותר, היא הלכה לדרכה עם כרטיס ביקור לבניית ציפורניים של העסק שלך בין ציפורניה המטופחות. כיוון שמדובר בכרטיס ביקור מודפס, קיימות שתי אפשרויות – הלקוחה תכניס את הכרטיס לתיק, או שהיא תשליך אותו לפח הקרוב ביותר.

הסיבה להשלכת כרטיס הביקור כמובן שאיננה נובעת מחוסר שביעות רצון מהשירות שהוענק, אלא כתוצאה מצורך בסיסי של שימוש בידיים – אם לצורך התעסקות בטלפון, הוצאת פריטים מהתיק או פשוט כי ריבוע הקרטון מהווה מטרד שניתן להיפטר ממנו במהירות וללא ייסורי מצפון.

כיוון שכרטיס ביקור דיגיטלי מרכז בתוכו את כל מה שהלקוחות, קולגות, ספקים ומשקיעים צריכים – מדובר בפתרון הטוב ביותר לעסק בניית הציפורניים שלך. כך הלקוחות יוכלו ליצור אתך קשר בלחיצת כפתור, להתעדכן בנוגע לשעות הפעילות, לנווט בקלות אל העסק, להתרשם מהפרופיל העסקי שקיים ברשתות החברתיות, להשאיר המלצה חיובית ברשתות החברתיות ועוד מגוון פעולות נוספות.

הכירי את כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing

כרטיס ביקור לבניית ציפורניים שהוא כרטיס ביקור דיגיטלי Get Marketing, יעניק לך הרבה יותר מכרטיס ביקור המכיל פרטים ומידע כללי על העסק. הודות לפיתוח ייחודי וחדשנות ללא פשרות, אנו משלבים בכרטיס זה גם אתר תדמיתי אישי ומעוצב שיהווה את הפנים של העסק בכל רחבי הרשת.

לקוחות שיחשפו אל כרטיס הביקור הדיגיטלי ייהנו מחוויית שימוש יוצאת דופן, עם מידע נגיש וברור ומגוון פיצ'רים נוספים שיחסכו להם זמן ויגרמו להן להתרשם מעסק מקצועי שמשדר איכות ויוקרה. בעידן הרשתות החברתיות של היום, נושא השיתוף יכול להגביר את המיתוג וההצלחה של כל עסק – ובעזרת כרטיס הביקור הדיגיטלי המתקדם שלנו, גם הלקוחות שלכן ישמחו לשתף את התרשמותם עם חברותיהן.

לקבלת פרטים נוספים ודוגמאות לכרטיסים דיגיטליים מעוצבים, מוזמנת ליצור אתנו קשר.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend