הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

5 טיפים שיכניסו לכם עסקאות

עולם השיווק הוא כל כך רחב שלפעמים אפשר ללכת בו לאיבוד. הנה 5 טיפים שהקפדה עליהם תעלה לכם את ההכנסות באופן וודאי.

לוגו

הקפידו לצרף לוגו מרשים לכל המוצרים והנכסים הדיגיטליים שלכם. הלוגו הוא הפנים שלכם ובעזרתו הלקוח מזהה מיד שמדובר בכם ולא בעסק אחר.
עיצוב לוגו מדוייק מעלה את המוניטין שלכם, מייצר יותר עסקאות, ומאפשר להעלות את המחיר שאתם מבקשים עבור המוצרים והשירותים שלכם.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור לאלרואי מלכא | איכות חיים פיננסית

כתיבת טקסט "אודות העסק"

טקסט "אודות" מאפשר ללקוח להכיר אתכם בכמה מילים. לקוחות לא מוציאים כסף אם הם לא יודעים לאן הוא הולך.
טקסט אודות העסק יכול להופיע באתר, בכרטיס ביקור דיגיטלי, או אפילו בפוסט פייסבוק / אינסטגרם שנועצים בראש העמוד כדי שללקוח יהיה קל למצוא אותו.

שימוש בוואטסאפ עסקי

בוואטסאפ עסקי אפשר להגדיר פרופיל עסקי – טלפון, מייל, קישורים לרשתות החברתיות, כתובת ואפילו קטלוג. בנוסף, לקוח שישלח הודעה בפעם הראשונה יקבל הודעת פתיחה יפה בצורה אוטומטית.
בצורה זו, כל לקוח שמגיע לוואטסאפ שלכם יכול לקבל מידע עוד לפני שהוא פונה אליכם, והמידע הזה יעלה את הסיכוי לקבל פניה מלכתחילה.

נוכחות בעולם הדיגיטלי

פרסומים מקצועיים בתדירות גבוהה נותנים הרגשה של עסק פעיל מאוד ושקיפות מקצועית.
כרטיס ביקור דיגיטלי, אתר, דף אינסטגרם, פייסבוק וכיוצ"ב. כל העמודים האלה הם חלון הראווה של העסק שלכם.
לקוח מגיע, בוחן, ומחליט האם להשאיר פרטים. רוצים עוד עסקאות? שמרו על דף יפה ומתוקתק.

כרטיס ביקור דיגיטלי ליונוסוב נדל"ן וסלינה דדון

עמוד המלצות

לקוחות קוראים המלצות לפני שהם קונים מוצרים ושירותים. וודאו שיש לכם מקום שבו אפשר להשאיר המלצות (דף עסקי בפייסבוק או בגוגל), ואל תתביישו לבקש מלקוחות שלכם המלצות כי בזכותן תסגרו עסקאות בעתיד (ע"ע הפוסט הקודם שלנו – "ביישנים לא מתפרנסים")

הקפדה על חמשת הדברים האלו תשפיע על נראות העסק, תייצר יותר פניות ותסייע בסגירת עסקאות.

בהצלחה!

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן