החלטתם להתקדם לכרטיס ביקור דיגיטלי? החלטה מצוינת! באמצעות כרטיס כזה קהל הלקוחות שלכם יוכל ליצור אתכם קשר בקלות בכל רגע נתון, ספקים וקולגות יוכלו למצוא מידע מועיל ושימושי בצורה נוחה ופשוטה, וכך גם משקיעים ולקוחות פוטנציאליים יוכלו להתרשם מעסק איכותי ומקצועי ויבצעו את הבחירה הנכונה.
אך כדי שכל זה יקרה, יש להקפיד על עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי נכון ואפקטיבי. חברתנו הינה המובילה בארץ בבנייה של כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים קטנים וגדולים, וכל זאת בהתאמה אישית ובעיצוב יוקרתי ללא פשרות. מעוניינים לדעת כיצד ניתן לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי מושך וייחודי? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להתמקד באלמנטים החשובים שיופיעו בכרטיס.
עיצוב התואם לאופי העסק
לא סתם כרטיס ביקור מכונה "הפנים של העסק", ובמיוחד כאשר לחיצת כפתור בכרטיס הדיגיטלי יכולה להוביל את המתעניין ישירות אל העסק (אם מבחינת ביקור מקוון באתר, או ביקור פיזי במשרדי החברה). כדי שהמתעניין לא יתבדה ויבין כי הגיע אל עסק איכותי ומקצועי, חשוב להתאים את האופי והקונספט של העסק לעיצוב הכללי של כרטיס הביקור.
מיקום כפתורי יצירת קשר
אחת מהמטרות של כרטיס הביקור הדיגיטלי היא לאפשר יצירת קשר פשוטה ומהירה עם בית העסק, ולכן קיימת חשיבות למיקום כפתורי ההתקשרות כמו שיחת טלפון, הודעת וואטסאפ, שליחת אימייל וגם כפתור ניווט באמצעותו ניתן להגיע ישירות אל המיקום בו נמצא העסק.
כדי שהמתעניינים יוכלו לבצע את הפעולות האלו בקלות ובנוחות, מומלץ למקם את כפתורי ההתקשרות בחלק העליון של כרטיס הביקור הדיגיטלי. כדי לא להעמיס בתוכן ומידע המופיע בכרטיס, כדאי לעצב כפתורים אלו כאייקונים נגישים וברורים.
הצגת מידע חשוב במיקום בולט
כרטיס הביקור הדיגיטלי מעניק לעסק אפשרויות רבות נוסף על הצגת פרטי יצירת קשר, כך שגם מידע ורקע כללי ושיווקי על העסק יכול להופיע בכרטיס מסוג זה. אפשרות זו מציגה לקהל הלקוחות פרטים חשובים הרלוונטיים לכל עסק כמו לדוגמה רקע מקצועי, שעות פעילות וגם סיפורי השראה והצלחה הנוגעים ברגש ומייחדים את העסק.
מכיוון שכרטיס הביקור הדיגיטלי נמצא ברשת האינטרנט, כך הוא גם יכול להגביר את החשיפה אל המותג ולהגיע אל כמה שיותר לקוחות, ספקים ומשקיעים רלוונטיים. לכן מומלץ לשלב גם את הנכסים הדיגיטליים של העסק, שיופיעו במיקום מרכזי בכרטיס הביקור כמו פרופיל פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, פינטרסט ועוד.
שילוב תמונות וסרטונים אטרקטיביים
דרך נוספת להגברת החשיפה והמודעות למותג, היא בעזרת שילוב של תוכן מדיה מעניין ומושך המופיע בכרטיס הביקור הדיגיטלי. כדאי לשלב תמונות המציגות את בעלי העסק, תמונות של החנות ו/או משרדי החברה, תמונות של מוצרים, סרטונים קצרים ואטרקטיביים וכל מדיה אחרת שתמחיש את הייחודיות והיתרונות הקיימים בעסק, אך חשוב גם לא להגזים. לכל פלטפורמה יש את הייעוד שלה ומכיוון שתפקידו של כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא לתת מידע מתומצת לא נרצה להעמיס אותו באלמנטים מיותרים, ולכן יש לשלב מדיה בצורה חכמה ומחושבת.
מעוניינים לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב לדוגמה? מוזמנים ליצור אתנו קשר.