טיפים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

טיפים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

טיפים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

החלטתם להתקדם לכרטיס ביקור דיגיטלי? החלטה מצוינת! באמצעות כרטיס כזה קהל הלקוחות שלכם יוכל ליצור אתכם קשר בקלות בכל רגע נתון, ספקים וקולגות יוכלו למצוא מידע מועיל ושימושי בצורה נוחה ופשוטה, וכך גם משקיעים ולקוחות פוטנציאליים יוכלו להתרשם מעסק איכותי ומקצועי ויבצעו את הבחירה הנכונה.

אך כדי שכל זה יקרה, יש להקפיד על עיצוב נכון ואפקטיבי של כרטיס הביקור הדיגיטלי. חברתנו הינה המובילה בארץ בבנייה של כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים קטנים וגדולים, וכל זאת בהתאמה אישית ובעיצוב יוקרתי ללא פשרות. מעוניינים לדעת כיצד ניתן לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי מושך וייחודי? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להתמקד באלמנטים החשובים שיופיעו בכרטיס.

עיצוב התואם לאופי העסק

לא סתם כרטיס ביקור מכונה "הפנים של העסק", ובמיוחד כאשר לחיצת כפתור בכרטיס הדיגיטלי יכולה להוביל את המתעניין ישירות אל העסק (אם מבחינת ביקור מקוון באתר, או ביקור פיזי במשרדי החברה). כדי שהמתעניין לא יתבדה ויבין כי הגיע אל עסק איכותי ומקצועי, חשוב להתאים את האופי והקונספט של העסק לעיצוב הכללי של כרטיס הביקור.

מיקום כפתורי יצירת קשר

אחת מהמטרות של כרטיס הביקור הדיגיטלי היא לאפשר יצירת קשר פשוטה ומהירה עם בית העסק, ולכן קיימת חשיבות למיקום כפתורי ההתקשרות כמו שיחת טלפון, הודעת וואטסאפ, שליחת אימייל וגם כפתור ניווט באמצעותו ניתן להגיע ישירות אל המיקום בו נמצא העסק.

כדי שהמתעניינים יוכלו לבצע את הפעולות האלו בקלות ובנוחות, מומלץ למקם את כפתורי ההתקשרות בחלק העליון של כרטיס הביקור הדיגיטלי. כדי לא להעמיס בתוכן ומידע המופיע בכרטיס, כדאי לעצב כפתורים אלו כאייקונים נגישים וברורים.

הצגת מידע חשוב במיקום בולט

כרטיס הביקור הדיגיטלי מעניק לעסק אפשרויות רבות נוסף על הצגת פרטי יצירת קשר, כך שגם מידע ורקע כללי ושיווקי על העסק יכול להופיע בכרטיס מסוג זה. אפשרות זו מציגה לקהל הלקוחות פרטים חשובים הרלוונטיים לכל עסק כמו לדוגמה רקע מקצועי, שעות פעילות וגם סיפורי השראה והצלחה הנוגעים ברגש ומייחדים את העסק.

מכיוון שכרטיס הביקור הדיגיטלי נמצא ברשת האינטרנט, כך הוא גם יכול להגביר את החשיפה אל המותג ולהגיע אל כמה שיותר לקוחות, ספקים ומשקיעים רלוונטיים. לכן מומלץ לשלב גם את הנכסים הדיגיטליים של העסק, שיופיעו במיקום מרכזי בכרטיס הביקור כמו פרופיל פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, פינטרסט ועוד. 

שילוב תמונות וסרטונים אטרקטיביים

דרך נוספת להגברת החשיפה והמודעות למותג, היא בעזרת שילוב של תוכן מדיה מעניין ומושך המופיע בכרטיס הביקור הדיגיטלי. כדאי לשלב תמונות המציגות את בעלי העסק, תמונות של החנות ו/או משרדי החברה, תמונות של מוצרים, סרטונים קצרים ואטרקטיביים וכל מדיה אחרת שתמחיש את הייחודיות והיתרונות הקיימים בעסק, אך חשוב גם לא להגזים. לכל פלטפורמה יש את הייעוד שלה ומכיוון שתפקידו של כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא לתת מידע מתומצת לא נרצה להעמיס אותו באלמנטים מיותרים, ולכן יש לשלב מדיה בצורה חכמה ומחושבת.

מעוניינים לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב לדוגמה? מוזמנים ליצור אתנו קשר.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס ביקור דיגיטלי, מיניסייט ואתר אינטרנט: יתרונות וחסרונות של כל אחד

הקדמה: נוכחות דיגיטלית היא כבר מזמן לא עניין של מותרות. בעידן שבו יותר ויותר עסקים מעבירים את הפעילות שלהם לרשת, ומבצעים מכירות אונליין, נכס דיגיטלי שמאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבצע אינטראקציה עם בית העסק הוא בבחינת חובה. אלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת סוגים שונים

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend