מה הופך כרטיס ביקור ליוקרתי?

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

פגישות עסקיות הן נושא רב חשיבות עבור עסקים רבים, ובמיוחד אם מדובר על פגישה עסקית עם משקיעים פוטנציאליים. לכן אין ספק כי תחושת ההחמצה היא מוצדקת, אם לאחר פגישת עסקים מוצלחת גילית כי לא נותרו ברשותך כרטיסי ביקור למסור לקולגות איתם נפגשת. לאחר כמה דקות של חיפוש מצאת כרטיס ביקור ישן עם מספר טלפון שאינו מעודכן, ולכן נאלצת למסור אותו בשינוי ידני של המספר הנוכחי של העסק.

תרחיש כזה הוא אחד מהפחדים הגדולים של כל עסק – מסירת כרטיס ביקור שאינו מעודכן יכולה לפגוע בתדמית של העסק, ולכן עם כרטיס ביקור דיגיטלי דבר כזה לא יכול לקרות. אנו בחברת Get Marketing פיתחנו כרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי וייחודי שבעזרתו תמיד תהיו מוכנים בכל פגישה עסקית, תייעלו את ההתנהלות עם ספקים שונים ותעניקו חוויית שימוש יוצאת דופן ללקוחות קיימים ופוטנציאלים.

כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לעסק?

תפקידו של כרטיס הביקור הוא להציג פרטים כלליים על עסק כמו מידע על שעות פעילות, כתובת, דרכים ליצירת קשר וכו'. כאשר מידע זה מוצג על גבי כרטיס ביקור עשוי נייר, המידע מועבר ללקוחות באופן מונוטוני ודיי משעמם. בנוסף כרטיס נייר יכול להיאבד או להיזרק (וזה מה שיקרה כנראה), וכך הלקוח עשוי לשכוח את הפרטים החשובים האלו ובמקום זאת לפנות אל עסק מתחרה.

כרטיס ביקור דיגיטלי לא מאפשר שדבר כזה יקרה, כיוון שהוא נגיש באופן מקוון עבור קהל הלקוחות של העסק. בדרך הזו לקוח, ספק ומשקיע פוטנציאלי יכולים להשאיר את העסק נגיש בטלפון שלהם וכך גם בתודעה שלהם. בלחיצת כפתור בלבד הם יוכלו ליצור קשר בדרכים שונות, לנווט עד מקום העסק, להיחשף אל האתר או פרופילים ברשתות החברתיות ועוד מגוון אפשרויות מיוחדות נוספות.

כרטיס ביקור מרשים שקשה להתעלם ממנו

כרטיס ביקור מציג מידע כללי על העסק, ולמעשה מעניק מבט מקדים על החוזקות והאיכות שלו. כדי שייווצר הרושם הנכון אצל הלקוחות, אנו מעצבים כרטיס ביקור מוקפד ואסתטי שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. לאחר תהליך אפיון מחושב ומותאם אישית לאופי ולסגנון העסק, סטודיו העיצוב שלנו בונה את הקו העיצובי של כרטיס הביקור באופן מקצועי וללא פשרות.

מיתוג עסקי מנצח עם כרטיס הביקור של Get Marketing

כאמור, כרטיס ביקור דיגיטלי זמין תמיד ובכל מצב. נוסף לכך, כיוון שמדובר על כרטיס ביקור אונליין, הוא מופיע בחיפוש בגוגל מעניק חשיפה רחבה עבור עסקים בפלטפורמות דיגיטליות שונות ברחבי רשת האינטרנט. כדי למקסם את התועלת השיווקית של כרטיס הביקור, שילבנו בו כלים דיגיטליים של מיני סייט ודף נחיתה שיאפשרו להגדיל את החשיפה ברשת ויספקו מיתוג מנצח בכל ערוץ פרסומי בדיגיטל.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

שיווק בתקופת הקורונה בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי ורשימת תפוצה בוואטסאפ

שיווק בתקופת הקורונה – החשיבות של הצגת מידע עדכני ונגיש

הקדמה: התכונה אולי הכי חשובה אצל בעל עסק, היא היכולת לחשוב בצורה שקולה ואסטרטגית, ולהגיע לתוצאה הכי טובה בכל סיטואציה שאליה הוא נקלע. הטענה הזו מקבלת תוקף חדש בתקופה בה הרבה בעלי עסקים מורידים את הראש עד חלוף הסערה. שמענו ישירות מכם כמה התקופה הזו

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend