מנה מנצחת: כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

מנה מנצחת: כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

הביקוש לשפים פרטיים תמיד היה גבוה, אך בזכות משבר הקורונה נסק משמעותית! המסעדות שנסגרו (והספיקו להיפתח מחדש), החשש לאכול במסעדות סגורות וצפופות, תווים ירוקים וסגולים ואפילו רשימות ההמתנה הארוכות לשולחן פנוי – כל אלו עודדו רבים לזנוח את המסעדות, ולהזמין את חווית המסעדה עד אליהם.

 

כשפים פרטיים, אתם יודעים איך להפוך חומרי גלם למנות מנצחות! ואנחנו? מחזיקים בתבלין הסודי שעשוי לתרום למאמצי המיתוג והשיווק שלכם, ולהפוך מתעניינים – ללקוחות. אז מה אנחנו מבשלים לכם? כרטיס ביקור דיגיטלי חכם!

מנה מנצחת: כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

אז איך כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשרת אתכם?

יש לכם אתר בית מושקע או דף נחיתה מעוצב? אלו בהחלט חיוניים, אך הם אינם באים על חשבון כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים. לרוב, המסע שאתם עוברים עם המתעניינים (בהמשך: הלקוחות), נראה כך:

  • פנייה טלפונית אליכם – "שלום, אני רוצה להתעניין אודות אירוע בתאריך X"
  • בשיחה זו אתם מספרים על עצמכם, מאפיינים את הצורך של הלקוח (קונספט ותפריט) ומציעים מחיר
  • השיחה לרוב מסתכמת ב:"אנחנו נחשוב על זה ונחזור אליך עם תשובה"
  • ברגע בו השיחה מסתיימת, שלחו למתעניין מיד קישור לכרטיס הביקור שלכם! 
  • שליחת כרטיס הביקור משמרת את "להבת האינטראקציה" ביניכם, מאריכה את מסע הלקוח ומנגישה למתעניין את כל הפרטים החשובים אודותיכם!
  • הכרטיס כולל את פרטי ההתקשרות שלכם, מידע נוסף שאולי לא חלקתם בשיחה, תפריט שירותים ועוד…
מנה מנצחת: כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

הפרטים שכדאי לשלב בתוך כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

כרטיס הביקור הדיגיטלי גמיש ומתאים עצמו אליכם! ומה זה אומר בפועל? שאינם מחויבים בהכרח לתבנית תוכן מסוימת, אלא שהבחירה מה לשתף היא אך ורק שלכם! עם זאת, מניסיוננו ישנם פרטים בסיסיים הכרחיים, שיתרמו לא רק למיתוג שלכם כשפים נחשקים, אלא גם לדמותכם כנותני שירות אמינים ומקצועיים:

  • מידע אינפורמטיבי-מקצועי – במקרים מסוימים, כרטיס הביקור שלכם לא ישלח על ידכם, אלא על ידי לקוחות ממליצים. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שלא תמיד תהיה לכם שיחה טלפונית מקדימה עם מתעניין, לאחריה תשלחו לו את כרטיס הביקור. ולכן, חשוב שהכרטיס יכלול גם מידע בסיסי עליכם: היכן רכשתם את השכלתכם כשפים, באילו מסעדות עבדתם, באילו מטבחים אתם מתמחים, אילו סוגי אירועים אתם מציעים, האם השירות שלכם ניתן בביתכם/בבית הלקוח ועוד. 
  • תמונות מעוררות תאבון – אי אפשר לדבר על כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים, מבלי לדבר על התיבול ההכרחי: תמונות מאירועים קולינאריים שאתם חתומים עליהם! זו לא קלישה שתמונה שווה יותר מאלף מילים, קל וחומר כשאתם עוסקים בתחום שבו גם העיניים אוכלות.
  • קישורים לפייסבוק ולאינסטגרם – אנחנו מניחים שאתם פעילים ברשתות החברתיות (וגם גורפים המון לייקים על תמונות שגורמות לעוקבים לרייר…). הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות יאפשרו למתעניינים להתרשם מהעשייה שלכם, ולקרוא תגובות של לקוחות מרוצים.

לפרטים נוספים על פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, התקשרו כעת – 052-3998588

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

ביקורות והמלצות

כך תהפכו לקוחות מרוצים לשיווק מושלם – ובחינם

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק גאוני לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend