הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי – תמיד בכיס של הלקוח

שיתוף

כרטיס ביקור דיגיטלי – תמיד בכיס של הלקוח

כרטיס הביקור שלכם נועד ליצור רושם ראשוני גבוה מול הלקוח, ולתת לו את פרטי ההתקשרות הבסיסיים של העסק שלכם.

הוא שלוחה שלכם שבעזרתה הלקוח אמור ליצור איתכם קשר בעתיד הקרוב או הרחוק, לרכוש מכם מוצרים נוספים ולבקש מכם שירות.

עכשיו שימו לב לנתון הבא

"88 אחוז מכרטיסי הביקור נזרקים לפח תוך פחות משבוע."
את הנתון הזה מביאה לנו חברת Adobe בבלוג המעולה שלה (את הכתבה המלאה ניתן לקרוא כאן)

אם נמיר למספרים פשוטים – 9 מכל 10 לקוחות יזרקו את כרטיס הביקור שלכם תוך שבוע.

בעוד בעבר כרטיסי ביקור היו מדיה חשובה ושימושית, העולם המודרני הפך אותם לאקט מיושן וכמעט מיותר. לקוח שרוצה לשמור את מספר הטלפון שלכם פשוט שומר אותו באנשי הקשר שלו, אותו הכלל תופס לגבי כתובת ומייל.

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

יש אין ספור יתרונות לכרטיס ביקור דיגיטלי אל מול כרטיס הביקור המסורתי, אבל אנחנו רוצים להתמקד כרגע ביתרון הכי חשוב – ברגע ששלחתם כרטיס ביקור דיגיטלי ללקוח שלכם הוא יישאר אצלו כנראה לנצח.

ההמלצה הגורפת שלנו היא תעבירו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בווטסאפ ללקוח! מעבר לעובדה שבארץ כמעט ואין אנשים שלא משמשים בווטסאפ וזה כלי שהלקוחות מאוד אוהבים לתקשר איתכם דרכו, הווטסאפ עובר גיבוי ברמה שבועית ולפעמים יומית כך שגם אם הלקוח שלכם החליף מכשיר טלפון או איבד אותו האפליקציה תדע לשחזר לו את כל המידע והצ'אטים כולל את כרטיס הביקור הדיגיטלי ששלחתם אליו בעבר.

זהו כלי מעולה וחשוב להפצה של כרטיסי ביקור דיגיטליים מכיוון שעצם העובדה שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם נשלח אל הלקוח בעבר אומרת שהלקוח יוכל למצוא אתכם גם בעוד שנה באמצעות חיפוש פשוט בווטסאפ ומציאת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם גם אם הוא לא טרח לשמור אתכם באנשי הקשר שלו.

הלקוח יוכל לא רק למצוא את מספר הטלפון – הוא יוכל לגשת לכל הפרטים שלכם, לצפות ברשתות החברתיות או באתר שלכם, ולקבל פרטים מלאים ועדכניים לעומת כרטיס ביקור רגיל שמן הסתם לא טורח להתעדכן ולהשתנות במהלך הזמן.

אותם הכללים תופסים לגבי שליחת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם במייל – רוב האנשים לא מוחקים מיילים כך שכרטיס ביקור שנשלח במייל תמיד יוכל לעלות בחיפוש פשוט.

זכרו, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי עבודה. תשתמשו בו בתבונה והקפידו להעביר אותו ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים. עבודה יסודית היום, תניב פירות לאורך זמן.

– – – – –

אנחנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באתר הראשי שלנו – Get Marketing – כרטיס ביקור דיגיטלי ולצפות בעבודות שלנו כאן – כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות,

גט מרקטינג.

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן