עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – 5 דברים שחובה לכלול בכל כרטיס!

5 דברים שחובה בכל כרטיס ביקור

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

אם במקרה הבליחה לראשם השאלה "אילו פרטים נדרשים לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?", אתם נמצאים במקום הנכון. לא משנה מהו המוצר המרכזי שלכם ומיהו קהל היעד: אלו הם 5 הדברים החשובים ביותר שיש לכלול בכל כרטיס ביקור לעסק!

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

1.לוגו בית העסק

הרושם שיישאר על המתעניין בכם יעוצב ע"י שלל פרמטרים. אחד מהם? הלוגו שלכם! כידוע, תכלית הלוגו בין היתר היא לייצר אווירה, להפעיל רגש ולהעביר מסר. בכרטיס הביקור שלכם (תעודת הזהות של העסק אם תרצו), חובה לכלול את הלוגו העדכני שלכם! אם טרם עיצבתם לוגו לעסק, זהו הזמן. טיפ מאיתנו: הקפידו להשתמש באותו הלוגו (עם אותו הפונט ועם אותם הצבעים) בכל המוצרים והנכסים שלכם.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

2.עמוד אודות

עמוד האודות שלכם (שיכול להיקרא גם "הסיפור שלנו", "קצת עליי…"), בעל חשיבות אדירה בכרטיסי הביקור הדיגיטליים. נסו לשים עצמכם בנעליו של מתעניין חם, המבקש להכיר את בית העסק ממנו הוא רוצה לרכוש מוצר/שירות. עמוד אודות הוא לחיצת היד הראשונית, המאפשר ללקוח להכיר אתכם, להרגיש אתכם ולבחון את ההתאמה ביניכם. טיפ אליכם: כתבו עמוד אודות שניכר בו האיזון שבין אינפורמטיבי לשיווקי.

3.קישורים לרשתות החברתיות

והנה עובדה שככל הנראה לא תפתיע אתכם: המתעניינים בכם יעשו עליכם "מחקר רשת", ויתרשמו מהעשייה שלכם באמצעות הרשתות החברתיות. מסיבה זו, עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי חייב לכלול בתוכו קישורים לפייסבוק ולאינסטגרם. דרכם, יוכל המתעניין ללמוד על הפעילות שלכם, להתרשם מדירוגי המשתמשים, להכיר את מוצריכם טוב יותר, להיחשף לתוכן שאתם יוצרים וכן הלאה.

4.קישורים לשיחת ווצאפ וטלפון

אנו מאחלים לכם שכל "מתעניין" יהפוך ל"לקוח". לרוב, המהפך הזה מותנה בשיחת טלפון. הקלו על המתעניינים בכם ושלבו בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי קישור ישיר לשיחת טלפון אתכם. לחצן "חייג אליי" חוסך מהמתעניין הקלדה ידנית של מספר הטלפון, ובונה באופן מידי גשר לשיח טלפוני "זורם", פורה, קולח ומניב עבורכם!

5.תמונה אישית שלכם

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

שוב ושוב נשאלת השאלה והיא האם יש לשלב תמונה אישית בתוך עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי? אם תשאלו אותנו, נשיב לכם באופן חד משמעי – כן! מדוע? משום שבכוחה של תמונה אחת ליצור אפקט אדיר:

  • התמונה הופכת אתכם/את העסק/את כרטיס הביקור לזכירים יותר (צאו מנקודת הנחה שהמתעניין בוחן במקביל אפשרויות נוספות)
  • תמונה אישית שלכם עשויה ליצור חיבור רגשי שיגרום למתעניין בסופו של דבר לבחור בכם
  • במידה ואתם לא "הפנים של העסק", שלבו תמונת קאבר מעוררת השראה המתכתבת עם אווירת העסק והשירותים שלכם

כעת, כשאתם יודעים מהם 5 הדברים החשובים ביותר בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי, כל שנותר הוא לפנות אלינו וביחד נכין עבורכם כרטיס ביקור דיגיטלי מנצח. 

אנו עומדים לשירותכם כל העת! 052-3998588

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

מנה מנצחת: כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

מנה מנצחת: כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לשפים הביקוש לשפים פרטיים תמיד היה גבוה, אך בזכות משבר הקורונה נסק משמעותית! המסעדות שנסגרו (והספיקו להיפתח מחדש), החשש לאכול במסעדות סגורות וצפופות, תווים ירוקים וסגולים ואפילו רשימות ההמתנה הארוכות לשולחן פנוי – כל אלו עודדו רבים לזנוח את המסעדות, ולהזמין

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend