שיתוף כרטיס ביקור דיגיטלי באנדרואיד ובאייפון

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

הקדמה

את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ניתן לשתף בקלות עם לקוחות, קולגות וספקים, באמצעות כפתורי השיתוף בתחתית הכרטיס.
ככל שכרטיס הביקור יגיע ליותר עיניים כך הסיכוי לגייס לקוחות חדשים יגדל.

יצרנו עבורך מדריך מפורט עם כל אופציות השיתוף הקיימות בכרטיס – וואטסאפ, SMS, מייל ופייסבוק.

באמצעות מעבר על המדריך ותרגול קצר של כל אחת מהאופציות, שיתוף כרטיס הביקור יהיה קל ומהיר 😀

1. שיתוף בוואטסאפ

  • וואטסאפ – לחץ על כפתור השיתוף הירוק, סמן את איש הקשר עמו תרצה לשתף ולחץ על ולחץ על שליחה (כפתור חץ ירוק בצד שמאל למטה)
  • המתן מס' שניות עד שהלוגו יטען ושלח את ההודעה.
    • נשלח למספר ששמור באנשי הקשר (משני הצדדים) או/ו שיחות פתוחות.

2. שיתוף במסרון (sms)

  • מסרון (SMS) – לחץ על הכפתור הכתום, הזן את מספר הטלפון במקום המיועד ושלח.
    • מתאים לשליחה למספרים ששמורים ושאינם שמורים באנשי הקשר שלך.

3. שיתוף במייל

  • אימייל – לחץ על הכפתור האדום, הזן את כתובת המייל של הלקוח ולחץ על כפתור השליחה (חץ למעלה, בחלק העליון בצד שמאל של המסך)

4. שיתוף בפייסבוק

  •  פייסבוק – לחץ על כפתור השיתוף הכחול, כתוב כמה מילים בפוסט ושתף את הכרטיס בדף הפייסבוק ע"י לחיצה על "פרסם".
    אנו ממליצים: העתק את הקישור של כרטיס הביקור והדבק בצורה ידנית בכל פוסט.

סיכום

אז עברת על המדריך שלנו ולמדת לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך… עכשיו נותר רק לשתף עם חברים. למה לא להשוויץ במה שאפשר? 😉

אנחנו ממליצים לעבור למאמר שלנו על רשימות תפוצה בוואטסאפ שם אפשר ללמוד איך לשלוח הודעה לכל הלקוחות שלנו בבת אחת (לפני חגים, מבצעים, עדכונים על שעות פעילות וכו') ולייצר לקוחות חדשים ועסקאות נוספות בקלות.

לא מצליחים להגיע לכרטיס הביקור שלכן בקלות? במדריך הזה תלמדו איך להוסיף את כרטיס הביקור הדיגיטלי למסך דף הבית בטלפון שלכם.

בהצלחה, צוות גט מרקטינג❤️

שיתוף כרטיס ביקור בוואטסאפ ובמייל

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

כרטיס דיגיטלי לעסק

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר

5 דברים שחובה בכל כרטיס ביקור

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – 5 דברים שחובה לכלול בכל כרטיס!

אם במקרה הבליחה לראשם השאלה "אילו פרטים נדרשים לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?", אתם נמצאים במקום הנכון. לא משנה מהו המוצר המרכזי שלכם ומיהו קהל היעד: אלו הם 5 הדברים החשובים ביותר שיש לכלול בכל כרטיס ביקור לעסק! 1.לוגו בית העסק הרושם שיישאר על

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק מושלם לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend