דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם לוקחים חלק במפגש נטוורקינג, כאשר אדם שפגשתם מתעניין בשירות שלכם ומבקש את פרטיכם בכדי לתאם פגישה. בשלב זה, אתם יכולים להכניס את המספר שלכם לטלפון שלו (קצת פחות מכובד), לתת לו כרטיס ביקור מודפס (קצת פחות עדכני), או לשלוח לו קישור שיוביל אותו אל כרטיס ביקור דיגיטלי (ככה עושים את זה!). במה אתם תבחרו?
ושהטוב ביותר ינצח: כרטיס ביקור מודפס VS כרטיס ביקור דיגיטלי
במקום להציג בפניכם רשימה "יבשה" של שימושים ויתרונות, ביצענו עבורכם השוואה בין שני הכרטיסים: המודפס והדיגיטלי. מיהו הטוב מבין השניים? תכריעו כבר אתם:
- התדמית שנוצרת – שימו את עצמכם רגע בנעלי הלקוח שתשמחו למכור לו את השירות שלכם. כעת, נסו לחשוב איזה כרטיס ביקור היה משאיר עליו יותר רושם: כרטיס מודפס שיצא מהכיס או כרטיס שנשלח לסמרטפון? למרות שמיותר לציין זאת, הרי ששליחת כרטיס ביקור דיגיטלי תורמת למוניטין החיובי שלכם ומשאירה רושם חיובי על הלקוח.
- פוטנציאל יצירת קשר אתכם – איך שלא תהפכו את זה, את כרטיס הביקור (ולא משנה כרגע מאיזה סוג), אתם מפיקים מתוך מוטיבציה ברורה: שיצרו אתכם קשר. אז בואו נדבר על זה רגע: בעוד הכרטיס המודפס יכול להתקמט, להירטב או להיאבד, הכרטיס הדיגיטלי לא הולך לשום מקום. עם שליחתו ללקוח הוא שמור במכשירו, כך שפוטנציאל יצירת/שמירת הקשר אתכם ימומש במלואו.
- היקף ואיכות המידע שעל הכרטיס – להסתפק בשם העסק ומספר הטלפון? זה הכי 1998. כרטיס ביקור דיגיטלי לא רק שלא מגביל אתכם, אלא מעודד אתכם לספר את הסיפור שלכם ללקוחות: אתם יותר ממוזמנים להשקיע בעמוד אודות, לצרף תמונות המייצגות את העשייה שלכם וגם להרים לעצמכם עם המלצות חמות שכתבו עליכם.
- עדכון פרטים בכרטיס – דמיינו לעצמכם שהדפסתם 1000 כרטיסי ביקור וכעבור שנה עברתם משרד. הכתובת שעל כרטיס הביקור המודפס? אינה רלוונטית עוד. ומה עושים במצב שכזה? גורסים את כל הכרטיסים הישנים ומשקיעים עוד מאות שקלים בהדפסת חדשים. עם כרטיס דיגיטלי זה כמובן לא יכול לקרות, שכן ניתן לעדכן את כל פרטי העסק אונליין וללא הגבלה.
איך מפיצים כרטיסים ביקור דיגיטליים?
עם סיום העבודה על כרטיס הביקור שלכם תקבלו קישור המפנה אליו. מרגע זה, תוכלו להפיץ אותו ללא הגבלה. אז איך יוצרים חשיפה לכרטיס ולעשייה העסקית שלכם?
- פרסמו את הקישור לכרטיס הביקור בעמוד העסקי והפרטי בפייסבוק
- שתפו סטורי באינסטגרם והטמיעו בו קישור לכרטיס
- שלחו את הכרטיס לרשימת התפוצה שלכם במייל
- לאחר שיחה עם לקוח, שלחו לו ווצאפ / הודעת SMS קישור
- בקבלות שאתם מפיקים, הוסיפו את הכיתוב: "בקרו אותנו ב…" + קישור לכרטיס
אז מה כדאי יותר: להוציא כרטיס ביקור מהכיס או לשלוח אותו בלחיצת כפתור? להתייעצות איתנו וקבלת הצעת מחיר עבור כרטיס ביקור דיגיטלי, התקשרו כעת – 052-3998588
אולי יעניין אתכם גם לקרוא על –