הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

עיצוב לוגו לעורך דין – פעולה קטנה ששווה הרבה כסף

שיתוף

עבודת מיתוג ועיצוב לוגו למשרד עורכי דין

לוגו למשרדי עורכי דין

בשוק של צרכנים, ספקים, נותני שירות ומתווכים, קל לחלק את הסיבות לכך שלקוחות בוחרים להתקשר מול בית עסק ולרכוש מוצר או שירות. לקוחות עושים זאת משתי סיבות עיקריות: הם רוצים את המוצר או השירות, או צריכים את המוצר או השירות.

ככל שהדברים נוגעים למשרדי עורכי דין, אז אם נשים את הדברים על השולחן עם יד על הלב, נדמה שהסיבה היחידה שיכולה להוביל לקוח להתקשר מול עורך דין, היא שהוא צריך את השירות וזקוק לו בדרך כלל באופן מיידי. מעטים הם האנשים, אם הם בכלל קיימים, אשר מתקשרים מול משרד עורכי דין מרצונם החופשי.

למה כל זה חשוב?

משום שלקוח פוטנציאלי שמביע עניין בשירות שמשרד עורכי הדין שלכם מציע, הוא לקוח שברמת ודאות גדולה זקוק לשירות שאתם מציעים. אין כאן שלב של התלבטות האם השירות לו הוא זקוק הוא חיוני. בשלב הזה, הלקוח הפוטנציאלי נמצא עמוק בתוך שלב של השוואת הצעות ערך. הוא ממפה את נותני השירותים הקיימים ומנסה להבין אילו מהצעות הערך היא המתאימה ביותר צרכים שלו. למעשה, בשלב שבו נמצא הפונה או המתעניין, הוא מנסה להעריך עד כמה משרד עורכי הדין שאתם מייצגים הוא משרד איכותי, כזה שיסייע לו להשיג את מטרותיו המשפטיות, ולחלץ אותו מסיטואציה מורכבת שיכולות להיות לה השפעות רבות על כל אורחות חייו.

בין מגוון השיקולים הלוגיים והשיקולים הרגשיים, לאיכות העיצוב וההתאמה של הלוגו של משרד עורכי הדין יש, ורבים מן המחקרים מעידים על כך, השפעה משמעותית על ההחלטה הסופית של הלקוח האם להתקשר מול המשרד הספציפי שהעביר לו את ההצעה.

במאמר הזה ננסה להציג את היתרונות שיכול לספק לכם תהליך עיצוב לוגו למשרד עורכי הדין שלכם, להסביר מתי תדעו שאתם חייבים להתניע תהליך כזה בחברה, לשקף לכם כיצד נראה תהליך העבודה לעיצוב לוגו איכותי, וגם להסביר לכם היכן תידרשו להטמיע את הלוגו בנקודות המפגש עם קהל היעד שלכם.

אחרי ההקדמה הארוכה משהו הזאת בואו ניגש, ברשותכם, לעניין.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי לעורכת דין אודרי אברהם

מדוע כדאי לעורך דין ליצור לעצמו לוגו איכותי?

תהליך של עיצוב לוגו למשרד עורכי דין, על אף שהוא תהליך קצר יחסית ומתוחם בזמן, יכול לייצר יתרונות רבים עבור המשרד ולספק לעורכי הדין שעובדים בו ערך מוסף גבוה. הנה כמה מן היתרונות העיקריים:

לוגו עוזר לכם לשדר רצינות

בעולם שבו היצע השירותים בתחום עריכת הדין הוא גדול ורחב מאוד, אתם צריכים להסביר ללקוח הפוטנציאלי, שכפי שכבר ציינו, בהסתברות גבוהה זקוק לשירותים שלכם, שאתם לא משרד חסר ניסיון אלא גוף מקצועי ורציני. הסיבה לכך היא ברורה: בהתמודדות בערכאה משפטית מול צד שני, לניצחון או להפסד יכולות להיות השלכות כלכליות נרחבות.

לקוחות ירצו להגדיל את הסיכוי שלהם לניצחון בהתמודדות המשפטית, או אפילו לצלוח עסקה גדולה בלי לקחת על עצמם סיכונים מיותרים. הערך הזה שווה כסף ללקוחות, וזה בדיוק מה שאתם צריכים לשדר באמצעות הלוגו שתעצבו למשרד. לקוחות צריכים לדעת שאתם גוף רציני ומקצועי שיכול לייצר להם יתרון יחסי בזירה המשפטית, והם גם מוכנים לשלם על כך.

לוגו מאפשר ללקוחות לזכור אתכם

כולנו מכירים את התופעה הזאת: אנחנו בוחרים את החלב שלנו בהתאם ללוגו המוכר אליו התרגלנו במשך שנים, ומפחדים לשנות את הבחירה הזאת. כך גם לגבי מוצרים אחרים כמו גבינה לבנה, פסטה, משקאות שונים ועוד.

זוהי בדיוק התופעה שמתרחשת כאשר לקוח פוטנציאלי מתקשר מול משרד עורכי דין. הלוגו המוטבע על נייר המכתבים או במייל, על הצעת המחיר או החשבונית, נוסך בלקוח את הביטחון הדרוש לו להמשך ההתקשרות. בדיוק כפי שהלקוח יודע שאם מוטבע על גבינה לבנה לוגו של חברה ידוע, הרי שהתקיימו בייצור שלה כלל תהליכי הבטחת האיכות, כך מרגיש הלקוח גם בהתקשרות מול משרד עורכי דין.

לוגו עוזר ללקוח להבין שהוא יקבל ערך מוסף אמיתי

לוגו הוא כלי רב עוצמה, שמקשר ומחבר לקוחות למותגים. הקשר הזה הוא קשר של ציפייה ומימוש: כאשר לקוח פוטנציאלי בוחר להתקשר מול משרד עורכי דין, הוא עושה זאת תוך שינון הלוגו של החברה. הלוגו מסמל את כלל היתרונות שהחברה יכולה לספק לו, ומעתה ואילך, בכל צעד ושעל בהתקשרות, הלוגו יהווה מרכיב חיוני בתחזוק הקשר הזה.

עבודת לוגו ומיתוג לעורכת דין

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי לרותי שריד קלוגמן | משרד עורכי דין

לוגו מראה על איתנות פיננסית של הספק

גם אם לקוחות פוטנציאליים לא יודו בכך, חלקם מקווה לקבל הצעת מחיר לא זולה במיוחד ממשרד עורכי הדין שאיתו הם התקשרו. איתנות פיננסית של הספק, כלומר, משרד עורכי הדין, היא אולי השיקול החשוב ביותר בצעד הראשון שעושה הלקוח על מנת לתת מענה לבעיותיו המשפטיות. אף אחד לא רוצה לבחור במשרד שעתיד להיסגר בקרוב, שהוא לא חזק מספיק, שאין לו גיבוי אנושי הולם, שהוא אינו גוף עצמאי שיודע להתנהל בחכמה בשוק הרווי במשרדי עורכי דין.

לוגו איכותי משדר בדיוק את זה: אתם עתידים להתקשר מול משרד חזק ויציב, כזה שיספק לכם מענה רציף ואיכותי, בלי חשש לקריסה כלכלית של המשרד.

לוגו הוא נקודת המפגש שלכם עם הלקוחות

איזו עוד יתרון חשוב מספק לכם לוגו איכותי? זכרו שלוגו בדרך כלל מלווה את כל המפגשים שלכם עם הלקוח, במדיה הדיגיטלית וגם באופן פרונטלי. כל נקודת מפגש כזאת עם לקוח היא הזדמנות להותיר עליו רושם חיובי, מקצועי, רציני ומהימן. זהו בדיוק תפקידו של הלוגו.

לוגו מאפשר לכם לשמור על מסר עקבי

לקוחות אוהבים אחידות. הם רוצים להרגיש שיש דרך אחת, עקבית, שבה משרד עורכי הדין מתקשר מולם. הם מעוניינים לדעת שיש מדיניות שמסדירה את אופן ההתקשרות מול הלקוחות, שהם יקבלו מענה איכותי ואחיד, ולא משנה השעה שבה יפנו, האדם אליו יפנו בחברה, או התפקיד שלו.

לוגו מעוצב היטב למשרד עורכי דין יאפשר לכם להציע מסר עקבי ואחיד מול קהל הלקוחות שלכם.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי למשרד עורכי הדין | ליאור מזרחי

באילו מקרים תדעו שאתם חייבים ליצור לוגו עבור המשרד?

מתי כדאי יהיה לכם לעצב לוגו למשרד עורכי הדין שלכם? אנחנו מבחינים בין שני מקרים:

הקמה של משרד חדש

אם רק הקמתם משרד עורכי דין חדש ואתם מתכננים להעניק באמצעותו שירותים ללקוחות שונים – קודם כל בשעה טובה והרבה מזל טוב! במקרה שלכם, הזמן הטוב ביותר לבחור ולעצב לוגו עבור משרד עורכי הדין שלכם הוא… עכשיו!

אם אתם מעוניינים להצליח ולגייס לקוחות, אם אתם רוצים לגדול, אם אתם רוצים להשאיר רושם חיובי, או אם אתם מעוניינים לשדר רצינות החל מהדקה הראשונה – עיצוב של לוגו מקצועי ואיכותי הוא אחת מן הפעולות הראשונות שאתם צריכים לבצע.

רענון לוגו ישן ולא רלוונטי

גם זה קורה (והרבה). אתם פותחים יום אחד את המייל ששלחתם ללקוח, מנסים להסתכל על הפרטים הקטנים, ורואים שלמייל הזה צורף לוגו שעוצב בצורה רשלנית, לא מקצועית, לא עדכנית ולא רלוונטית. זה קרה אולי משום שהיה חסר לכם כסף בתחילת דרככם וניסיתם לחסוך, או שאולי שכשפתחתם את המשרד שלכם הלוגו הזה היה "בסדר" גמור", אולם היום, זה משדר בפני הלקוחות שלכם חוסר רצינות, חוסר מקצועיות, והעדר ניסיון אמיתי.

כן, גם במקרה כזה, שירותי עיצוב הלוגו שלנו יוכלו לסייע לכם להתעדכן, להשתפר, ולחולל שינוי אמיתי בדרך שבה אתם מתקשרים מול הלקוחות שלכם.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי למשרד עורכי הדין יניב טל

מהו תהליך העבודה ליצירת לוגו למשרד עורכי דין?

איך יוצרים לוגו חדש למשרד עורכי דין? מה בדיוק קורה בתהליך?

אנחנו יודעים שאתם מתבלטים וחוששים, אנחנו יודעים שיש לכם שאלות ותהיות, ולכן החלטנו שנסביר לכם צעד אחר צעד, כיצד נראה תהליך של עיצוב לוגו למשרד עורכי דין. אז בלי להכביר במילים, הנה השלבים העיקריים בתהליך עיצוב לוגו לעורך דין:

  • שיחה מקדימה – בשלב זה נכיר זה את זה, נבין שמתאים לשני הצדדים לעבוד יחדש, שהכל זורם, ברור, מובן, ידוע, מוכר. אנחנו נתאם ציפיות, נבין מה חשוב לכם, נשמע את הדרך שעברתם עד כה, את הדרך שאתם מתכננים לעשות, ובגדול- נבין שאנחנו מתחברים, מבינים זה את זה, ושמתאים לנו לעבוד יחד.
  • אפיון צרכים  – בשלב הזה נבצע יישור קו בכל הקשור לערכים של המשרד שלכם. ננסה להבין מה מבין אוסף הערכים שמהווים את הבסיס לפעילות שלכם הוא החשוב ביותר, וכיצד הייתם רוצים שהוא יבוא לידי ביטוי ביצירת לוגו. בסוף השלב הזה יהיה לנו אפיון מיתוגי ועיצובי ונוכל לצאת לדרך, לקראת השלב הבא, המעשי.
  • עיצוב הלוגו – בשלב הזה נשלב את אנשי המקצוע שלנו על מנת לייצר עבורכם את הלוגו המתאים ביותר לצרכים שלכם. אנחנו מבטיחים להיות יצירתיים, ולגרום לכם להיות פעורי פה כשאתם נחשפים בפעם הראשונה לתוצאות העבודה.
  • טיוב ושיפורים – על אף שאנחנו נציג לכם את העבודה שמבחינתנו היא המתאימה ביותר לצרכים שלכם, בהחלט ייתכן שתהיינה לכם הערות ותרצו לשלב דיוקים ושיפורים שונים בעיצוב הלוגו. זהו בדיוק השלב שמיועד לאסוף מכם את התובנות שלכם לאחר החשיפה הראשונית לתוצרי העבודה שלנו, ולתרגם אותם לשיפורים מעשיים.
  • הכנת התוצרים בהתאמה לכל פרטי המותג – ברגע שהסכמנו על העיצוב הסופי של הלוגו, אנחנו נפנים להכין עבורכם את ההתאמות הנדרשות להטמעת הלוגו על נייר מכתבים מעוצב, מעטפה ממותגת וכמובן כרטיס ביקור דיגיטלי מושלם.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור דיגיטלי למשרד עורכי הדין מור כהן

עיצוב לוגו לעורך דין: לסיכום

לעיתים נראה, למי שאינו בקיא בפרטים, שעיצוב לוגו הוא מותרות, ושאפשר להימנע ממנו, בין היתר, על מנת לחסוך בהוצאות של בית העסק, על אחת כמה וכמה אם הוא נמצא בשלבי הקמה. בפועל, עיצוב לוגו לעסק הוא השקה עסקית לכל דבר ועניין, שמטרתה העיקרית היא רכישת האמון של הלקוחות, שיפור יחסי ההמרה בעסק, גיוס לקוחות חדשים, הגדלת המכירות, ושיפור האמון של קהל היעד במותג שבניתם.

לוגו איכותי משדר רצינות ומקצועיות, משכנע לקוחות להתקשר מולכם, ועוזר לכם להתבלט מעל סביבת התחרות. אם אתם מנהלים משרד עורכי דין שמספק שירות ללקוחות, אתם ודאי מודעים לעובדה שסביבת התחרות קשוחה למדי. זהו בדיוק הזמן המתאים לצרף לארסנל הכלים השיווקיים שלכם, כלי רב עוצמה נוסף.

למי תהליך עיצוב לוגו לעסק מתאים במיוחד? ובכן, עסקים חדשים, אשר עושים את הצעדים הראשוניים שלהם בעולם המשפט, חייבים לוגו איכותי כדי להתחיל ולרכוש את האמון של לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, גם עסקים ותיקים שהתעוררו יום אחד למציאות שבה עיצוב הלוגו שביצעו מזמן כבר אינו משרת את הצרכים שלהם, יוכלו למצוא עניין רב בתהליך כזה.

אז, איך נראה הלוגו שלכם, ולמה, בעצם אתם מחכים?

קראו גם: כרטיס ביקור לעורך דין 

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם