כרטיסי ביקור אונליין

כרטיסי ביקור אונליין

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

מחפשים מידע בנושא ״כרטיסי ביקור אונליין״ או ״כרטיס ביקור מקוון״? אתם נמצאים במקום הנכון! מיד נסביר לכם איך הכל עובד:

המושג "אונליין" הפך להיות עניין רלוונטי ביותר עבור כל חברה ועסק בעידן הנוכחי. קהל הצרכנים של היום רוצה את הכל כאן ועכשיו, ולכן עסק שאינו מאפשר להגיע אליו בצורה מקוונת (ובמילים אחרות – אונליין) משול לעסק שכלל אינו קיים. מתוך הצורך החשוב הזה, אנו בחברת Get Marketing פיתחנו כרטיסי ביקור אונליין שיעניק לכל עסק את הפנים השיווקיות שלו ברשת.

מהם היתרונות של כרטיסי ביקור אונליין?

נתחיל כמובן מהיתרון המשמעותי ביותר, שהוא החשיפה ברחבי רשת האינטרנט גם עבור עסקים קטנים שאין בבעלותם אתר אינטרנט, פרופיל ברשת חברתית או כל נכס דיגיטלי אחר. למעשה, הכרטיס ביקור אונליין הייחודי שלנו מהווה נכס דיגיטלי מקיף ומושך שממתג את העסק כמקצועי ואיכותי עבור קהל הלקוחות.

כרטיס ביקור אונליין בעצם מחליף את כרטיס הביקור הוותיק שהיה מודפס על גבי נייר, בו אפשר לקבל מידע כללי על העסק – ותו לא. כיוון שמדובר על כרטיס דיגיטלי, הלקוחות אינם מקבלים רק מידע, אלא גם יכולים לבצע פעולות מהירות בצורה דיגיטלית כמו התקשרות, ניווט, היחשפות לפרופילים עסקיים של העסק ברשתות חברתיות ועוד מגוון פעולות נוספות.

נוסף על כך, כרטיס ביקור אונליין אינו יכול ללכת לאיבוד או להישכח כיוון שהוא קיים באופן דיגיטלי – וכידוע הטכנולוגיה הדיגיטלית מאפשרת לכל דבר

להישאר רלוונטי. כך באמצעות לחיצת כפתור אחת כל לקוח, ספק, קולגה ואף משקיע פוטנציאלי יוכלו להיחשף אל העסק בקלות ולקבל את מעטפת השירותים שהחברה מציעה גם באופן מקוון.

כרטיסי ביקור אונליין בעיצוב יוקרתי

אין ספק כי כרטיס ביקור מקוון יוכל למתג כל עסק כאיכותי ומקצועי עבור לקוחות חדשים, וגם כעסק אמין ומועיל עבור לקוחות קיימים ששמחים ליהנות משירותי החברה. כדי להגביר היבטים חשובים אלו, אנו מקפידים על עיצוב יוקרתי ויוצא דופן של כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו.

בעזרת כרטיס ביקור מושך, אטרקטיבי ומעוצב עד לפרטים הקטנים ביותר – גם הלקוחות שלכם יתרשמו מהייחודיות ומהמקצועיות של חברתכם, וכמובן שלא יוכלו להתעלם מהאמירה שהעסק משדר ללא הרבה מילים. צוות העיצוב שלנו מקפיד על עיצוב המותאם אישית על פי מטרת ואופי החברה, תוך שמירת ערכי החברה והעצמתם.

כרטיס ביקור מקוון: הדרך להגיע אל לקוחות פוטנציאליים

להיות בעל עסק משמעו להיות טרוד ועסוק כמעט בכל שעה משעות היום, ולכן גם כאשר הטלפון מצלצל ועל הקו נמצא לקוח או משקיע פוטנציאלי – פספוס של שיחה כזו הינו בבחינת הפסד לעסק. באמצעות הכרטיסי ביקור אונליין שלנו, דבר מהותי כזה לא יוכל לקרות הודות לאפליקציה הייחודית שלקוחותינו נהנים ממנה, באמצעותה שיחות והודעות שלא נענו באופן יזום על ידכם, יקבלו מענה מהיר ויחס מקצועי באופן אוטומטי על ידי שליחת כרטיס ביקור אונליין שיעניק מידע, שירות או כל מענה אחר שאומר אנו כאן תמיד בשבילכם.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

שיווק בתקופת הקורונה בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי ורשימת תפוצה בוואטסאפ

שיווק בתקופת הקורונה – החשיבות של הצגת מידע עדכני ונגיש

הקדמה: התכונה אולי הכי חשובה אצל בעל עסק, היא היכולת לחשוב בצורה שקולה ואסטרטגית, ולהגיע לתוצאה הכי טובה בכל סיטואציה שאליה הוא נקלע. הטענה הזו מקבלת תוקף חדש בתקופה בה הרבה בעלי עסקים מורידים את הראש עד חלוף הסערה. שמענו ישירות מכם כמה התקופה הזו

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend