איך מתחילים לעבוד עם כרטיס ביקור דיגיטלי

מה עושים עם כרטיס ביקור דיגיטלי

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

ברכות, יש לך כרטיס ביקור דיגיטלי מ-ה-מ-ם, עכשיו מתחילים להשתמש בו

הטעות הכי גדולה שאנחנו רואים אצל בעלי עסקים היא שימוש לא נכון או אי-שימוש בכרטיס הביקור שלהם.

הנה 3 פעולות שכדאי לעשות מיד כשמקבלים את כרטיס הביקור הדיגיטלי כדי לקבל יותר חשיפות, להגיע ליותר לקוחות ולייצר יותר עסקאות.

1. הכניסו קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי ברשתות החברתיות

קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי בפייסבוק ובאינסטגרם

כדי שכל לקוח שמגיע לרשתות החברתיות שלכם יוכל לקבל את כל המידע על העסק שלכם בצורה נוחה ומסודרת ואז ליצור איתכם קשר, הציגו את הקישור לכרטיס הביקור שלכם בצורה ברורה ונגישה.

זו פעולה חשובה מאוד שתעזור לכם לבנות אמון עם כל לקוח מזדמן ולהמיר אותו לעוקב ולעסקה.

כך תציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בעמוד פייסבוק עסקי:

כנסו לדף העסקי שלכם מהמחשב ואז:

קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי בעמוד פייסבוק עסקי
הכנסת קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי בעמוד פייסבוק עסקי

כך תציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בעמוד פייסבוק פרטי:

כנסו לפרופיל האישי שלכם ואז:

הכנסת קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בעמוד פייסבוק פרטי

דרך נוספת:

הכנסת קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בעמוד פייסבוק פרטי
קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי בדף פייסבוק פרטי
קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי בדף פייסבוק פרטי
קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי בדף פייסבוק פרטי

כך תציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם באינסטגרם:

הכנסת קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בעמוד אינסטגרם
הכנסת קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בעמוד אינסטגרם

2. הכנסת קישור לכרטיס ביקור בוואטסאפ עסקי

אם אתם משתמשים בוואטסאפ עסקי עדכנו את כרטיס הביקור שלכם בפרטי העסק (ה"פרופיל" שלכם) והכניסו אותו להודעת הפתיחה שהלקוח מקבל מכם בפעם הראשונה שהוא פונה אליכם.
בצורה בזו כרטיס הביקור יזכה לחשיפה גדולה מה שמתרגם את עצמו לחשיפה נוספת, שיתופים עם חברים ועסקאות.

כך תכניסו אותו:

הכנסת קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בוואטסאפ עסקי
הכנסת קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בוואטסאפ עסקי
קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בוואטסאפ עסקי

3. מייל

כל מייל הוא הזדמנות שיווקית (הרחבנו על כך בעבר) בו תוכלו להציג את כרטיס הביקור שלכם ללקוח.
את כרטיס הביקור אפשר להוסיף כחלק מהחתימה האוטומטית במייל כך שלא תצטרכו לעשות זאת באופן ידני כל פעם מחדש.
כאן תוכלו למצוא מדריך מהיר ופשוט איך לעשות חתימה אוטומטית בג'ימייל

חתימה בג'ימייל - תוצאה סופית

ישנן 2 פעולות נוספות שאתם חייבים לבצע במהלך השנה:

4. שליחת כרטיס הביקור ללקוחות מתעניינים לאחר שיחה או פגישה:

השתדלו לשלוח כרטיס ביקור ללקוחות מתעניינים לאחר שיחה כדי ליצור רושם ראשוני גבוה, וכדי שהלקוח יוכל לקבל עליכם את כל הפרטים, לבקר ברשתות חברתיות ולהראות לחברים ולמשפחה במידה והוא רוצה להתייעץ איתם.
הקפדה על עבודה נכונה תגדיל חשיפה לכרטיס הביקור ואת כמות העסקאות השנתית שלכם.

5. שליחת כרטיס הביקור ללקוחות קיימים:

כרטיס הביקור שלכם הוא מיניסייט – מיני אתר שיעבור בין הלקוחות שלכם ויגרום להם להכיר אתכם בצורה מהירה. השתדלו להשתמש בו כמה שיותר.

העבירו את כרטיס הביקור שלכם ללקוחות קיימים בכל הזדמנות ובקשו מהם שיעבירו אותו הלאה כהמלצה עליכם ושישאירו לכם המלצה ברשתות החברתיות דרך כפתור "המליצו עליי".

לקוח פרגן לכם בוואטסאפ? שלחו לו את כרטיס הביקור שלכם ובקשו ממנו להעביר לחברים וקולגות.

שולחים ללקוחות שלכם ברכה לחג? צרפו את כרטיס הביקור שלכם בתחתית ההודעה.

סיכום:

ישנן עוד המון פעולות שאפשר לעשות עם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם עליהן תוכלו לקרוא בבלוג שלנו, אבל אלו הפעולות הבסיסיות שאם תקפידו עליהן במהלך השנה תראו תוצאות מדהימות ובמהרה.

אנחנו ממליצים גם לקרוא את המאמרים איך מייצרים עסקאות בעזרת רשימת תפוצה בוואטסאפ, ושיווק בעזרת המלצות וביקורות.

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, ושיהיה המון בהצלחה!

צוות GM ❤️❤️

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

ביקורות והמלצות

כך תהפכו לקוחות מרוצים לשיווק מושלם – ובחינם

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים אולי יצא לכם לשמוע את הביטוי "תוכן הוא המלך". תוכן הוא אלמנט חשוב מאוד, אבל ייצור תכנים יכול להיות דבר לא פשוט כי הוא מצריך מאיתנו לשבת ולכתוב טקסטים, דבר שרוב האנשים לא אוהבים לעשות. ישנם כל מיני סוגי תכנים

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן ומשרדי תיווך

כרטיס ביקור ליועץ נדל"ן או משרד תיווך הביקוש הגובר בשנים האחרונות לנדל"ן, הן למטרות מגורים והן למטרות השקעה, הפכו את יועצי הנדל"ן ומשרדי התיווך למבוקשים במיוחד. במקרים רבים, למשל כאשר המשקיעים הינם אנשים עסוקים ואין להם פנאי לסקור כל הזדמנות לרכישה, וכאשר רוכשים פוטנציאליים אינם

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק גאוני לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend