שיווק באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי וביקורות על העסק

שיווק באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי וביקורות על העסק

ביקורות והמלצות

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

עסקים צומחים באמצעות לקוחות מרוצים

"תוכן הוא המלך" כבר שמעתם את זה אינספור פעמים, נכון?

למה תוכן הוא כל כך חשוב?

  1. מהווה גורם משפיע על האנשים הנחשפים אליו.
  2. ממשיך לעבוד עבורנו תקופה ארוכה לאחר הפרסום.
  3. דרך חסכונית למשוך לקוחות חדשים.
  4. יכול להתאים לכל מוצר או שירות.
  5. משפר את המוניטין, בונה שם טוב למותג שלך ובעיקר בונה אמון.

איזה תוכן הוא הכי חשוב?

פיסות התוכן המשמעותיות ביותר עבור מותגים, חברות ובעלי עסקים הן הביקורות וההמלצות המופיעות ברשת. למה? כי רמת האמינות שלהן היא הגבוהה ביותר! אלו הם אנשים אמיתיים (כמוך) שהתנסו במוצר או בשירות ונותנים עליו חוות דעת. אין להם אינטרס להרוויח מהמכירה אלא רק רצון לשתף בחוויה שלהם. 

למה כל כך חשוב לאסוף כמה שיותר ביקורות והמלצות שמייצרים הלקוחות שלנו על המוצרים והשירותים שאנחנו נותנים להם ולהציג אותו ללקוחות מזדמנים?

פרסום ומכירות בחינם

חברים, משפחה, לקוחות ובעצם כל מי שמכיר אותנו חייב להכיר את העסק שלנו, עצם החיבור וההיכרות הזו מהווה הזדמנות שיווקית אדירה שאסור לנו לפספס. כל בעל עסק יכול בכמה שלבים פשוטים ליצר עבור המותג שלו תוכן איכותי שהופך משתמשים הנחשפים אליו ללקוחות.

כי ביקורות והמלצות הם מחולל ההכנסה המשמעותי והעוצמתי ביותר שיש. המלצה ברשימת הביקורות על העסק שלכם זה כמו איש מכירות נוסף שעובד אצלכם בחברה.

ביקורות והמלצות הן תוכן חינמי לחלוטין, לכל עסק, ובעלים של חברה יש לקוחות, חברים, משפחה ועוקבים ברשתות החברתיות. הם ישמחו להיות חלק קטן מההצלחה העסקית שלכם. ראשית לכולם יש אינטרס ברור שתצליחו ותגיעו לעוד לקוחות שתגדלו, תשתפרו ותגיעו להכנסות משמעותיות.

לקוחות- יזכו לשירות יותר איכותי ומוצרים מגוונים וטובים יותר מכך שתצברו יותר לקוחות ותפתחו את העסק שלכם.

חברים ומשפחה- יש להם אינטרס ברור שיהיה לכם טוב ושתצליחו.

עוקבים ברשתות החברתיות- מי שעוקב אחריכם והפעילות העסקית שלכם מעניינת אותו הוא לומד ממנה, מקבל השראה ונהנה לראות את העבודה שלכם. הוא ישמח להיות חלק מההצלחה.

ביקורות והמלצות שקיימת ברשת נותנת במה לכל אדם לשתף ולהפיץ את החוויה שלו וכך להשפיע על אנשים אחרים. כשאנחנו גורמים לאנשים להתנהג באופן מסוים ולצרוך שירותים ומוצרים שאנחנו בעצמינו צורכים זה יוצר לנו תחושה של הישג וסיפוק. עצם זה שאנחנו גורמים למישהו להתנהג בצורה מסוימת ולחשוב בדרך שלנו מחזקת אותנו, את הביטחון העצמי והערכה העצמית שלנו.

כיצד להפוך את תוכן הלקוחות שלך למכירות?
ע"י איסוף של ביקורות, דירוגים, המלצות ושאלות.

  • צרו ללקוחות שלכם גישה קלה ופשוטה לכתיבת ביקורת.
  • הקלו על הלקוחות את תהליך שאלת שאלות והקטינו את היסוס הקנייה ע"י מתן תשובות מהירות ואמינות.
  • תעודדו לגלות את המוצרים והשירותים שלכם ע"י יצירת אמון באמצעות ביקורות והמלצות.

הנוסחה פשוטה: ככל שתשיגו יותר ביקורות והמלצות על העסק שלכם זה יגרום ליצירת תחושת ביטחון עבור מתעניינים והם יעדיפו אותכם על פני עסקים עם מעט ביקורות והמלצות.

תשתמשו בכלי הזה בצורה נכונה ועקבית וכמות הלקוחות שלכם תגדל.

אז מה הבעיה? למה לרוב העסקים יש מעט ביקורות והמלצות?

  1. זה מסובך?
  2. לא נעים לבקש מלקוחות ביקורת
  3. יש סיכוי שנקבל ביקורת שלילית

בדיוק על מנת לענות על שלושת הבעיות האלו, הכנו את המדריך המושלם להשגת ביקורות והמלצות לעסק:

איסוף ביקורות והמלצות לעסק - המדריך השלם

איך מקבלים ביקורות והמלצות לעסק שלנו?

אנחנו בגט מרקטינג דואגים להביא לכם את הדרך הפשוטה הקלה והנוחה ביותר לקבל יותר ויותר ביקורות.

בכרטיס הביקור הדיגיטלי שייצרנו לכם מופיע כפתור  "המליצו עליי"  (ללקוחות שיש להם פייסבוק / גוגל לעסק שלי). הכפתור מקשר ישירות לעמוד הביקורות שלכם בפייסבוק או בגוגל לעסק שלי.

כפתור המלצות בכרטיס ביקור דיגיטלי

פשוט תבקשו  מכל לקוח / חבר / בן משפחה וכל מי שאתם מכירים ושלחתם לו את הכרטיס הביקור הדיגיטלי שילחץ על כפתור הביקורות וישאיר המלצה וכמובן שיעביר גם לחברים. זהו

קל. פשוט. יעיל.

עשיתם פרויקט ללקוח / לקוח קנה ממכם מוצר / נתתם שירות ללקוח חדש – תעבירו לו את כרטיס הביקור שלכם, תודו לו על כך שבחר לעבוד איתכם ותבקשו שיכתוב כמה מילים על השירות שקיבל דרך כפתור "המליצו עליי" ושיעביר בהזדמנות זו לחברים שהוא חושב שהשירות שקיבל ממכם מתאים גם להם. זה כל כך קל ופשוט.

אחת לתקופה תוכלו לשלוח גם בקשה לביקורות דרך רשימת תפוצה בוואסטסאפ לכמות גדולה של אנשים.

דוגמה לבקשת המלצה בעזרת כרטיס ביקור של עורך דין:

שליחה אוטומטית של כרטיס ביקור דיגיטלי ובקשת המלצה

דוגמא להודעה של מאמנת כושר:

בקשת המלצה דרך כרטיס ביקור דיגיטלי

ממשק הביקורות בפייסבוק

פייסבוק מעודדת גולשים לדרג עמודים עסקיים, כל משתמש יכול להביע את רמת שביעות רצונו מהעסק, לכתוב ביקורת ולהמליץ על שירות או מוצר שקיבל. הדבר מקנה ללקוח את היכולת להביע את דעתו על העסק והשירות שקיבל לטוב ולרע באמצעות המלצה חיובית או שלילית ובנוסף גם בהוספת טקסט. 

המלצות בפייסבוק

המערכת משקללת את הדירוג כשהדירוג המירבי הוא 5.

היכולת לדרג עמודים עסקיים קיימת בעסקים המבוססים מקום. כדי שממשק הדירוגים יופיע בדף העסקי שלכם, צריך לציין באודות הדף את כתובת העסק, ולאפשר הופעת מפה.

מיקום בפייסבוק - הכרחי לקבלת ביקורות

יותר ביקורות = יותר תוכן = יותר אמון = יותר חשיפה  = יותר לקוחות = יותר ביקורות

ביקורות בגוגל

חשוב לדעת שאנשים מחפשים שירותים ומוצרים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ומי שיש לו עסק כדאי מאוד שיופיע בצורה אורגנית כשמחפשים את השירותים והמוצרים שהעסק נותן.

יותר מכך אנשים מחפשים ובודקים אודות עסקים וחברות שהם שמעו עליהם ורוצים לדלות עוד מידע על העסק והשירותים שלו ויותר מכך מחפשים ביקורות והמלצות על העסק.

גוגל לעסק שלי “Google My Business" 

זהו שירות חינמי ופשוט לשימוש המחבר בין שירות החיפוש של גוגל למקומו הפיזי בשירותי המפות של גוגל.

תשאלו את עצמכם את השאלה הבאה:  כאשר לקוחות מחפשים את המותג שלי ברשת, האם הם יצליחו להגיע למידע רלוונטי כמו מספר הטלפון שלי, הכתובת שלי, האתר שלי ושעות הפעילות שלי?

"גוגל לעסק שלי" מעניק שליטה על המידע האינפורמטיבי הבסיסי של העסק שלך וכמו כן על פרטים נוספים שמביאים בד"כ לגיוס לקוחות חדשים ומכירות.

החלק החשוב ביותר של "גוגל לעסק שלי" אחרי שעדכנתם את כתובת כרטיס הביקור שלכם בקישור לאתר הם הביקורות וההמלצות.

גוגל לעסק שלי מעניק ללקוחות במה לכתוב על חווית השירות ועל המוצר אותו סיפקתם לו. טיפוח קשרים אותנטיים עם הלקוחות, הורדת החוסר וודאות וביסוס האמון מוביל בסופו של דבר לגידול בלקוחות ולעלייה במכירות. ביקורות של לקוחות יוצרת מעורבות, מעורבות יוצרת נאמנות ובעיקר תוכן, ותוכן חדש (ביקורות / שאלות / המלצות) יוצר יותר חשיפה אורגנית מה שמושך לקוחות חדשים וגורם למותג שלכם לבלוט ולהופיע בתדירות גבוהה יותר בחיפושים, לקוחות חדשים הופכים להיות לקוחות מעורבים שנכנסים למעגל הצמיחה והגדילה שיצרתם בעסק שלכם.

אז איך זה נראה כשמחפשים שם של עסק / שם של אדם הנותן שירות שמופיע באינדקס העסקים של גוגל לעסק שלי:

המלצות דרך גוגל
הוספת ביקורת בגוגל מיי ביזנס

כניסה לשירות גוגל לעסק שלי: https://www.google.com/business/

המלצות בגוגל מפות

מכירים את זה שאתם מבקרים בעסק מסוים ואז לפתע הסלולרי שלכם שואל אותכם:

בקשה של גוגל להמלצה לאחר ביקור בבית עסק

מדובר במערכת של גוגל המחברת בין גוגל מפות לגוגל לעסק שלי וכך גוגל מציעה למשתמשים לתת ביקורת על בסיס מיקום פיזי שלכם ומשערת שביקרתם בעסק הזה ומעודדת אותם להשאיר המלצה ולתת מידע נוסף על העסק.

כמות ביקורות וציון הדירוג מהווה מדד חשוב מאוד בקבלת החלטות קנייה, זה עובד באופן דומה גם באתרי הקניות אי-ביי ועלי אקספרס כשאחד הנתונים החשובים שמשתמשים מסתכלים עליהם בקבלת החלטות קנייה הם כמות המכירות ודירוג הביקורות של כל חנות ומוכר. כך למשל נעדיף להזמין את אותו המוצר מחנות שיש לה הרבה מכירות והרבה ביקורות חיוביות ואפילו לשלם יותר מאשר לקנות מחנות שיש לה מעט ביקורות, ציון נמוך ומחיר יותר אטרטיבי:

דירוג מוצר באיביי
דירוג מוצר באתר עלי אקספרס

כמו שאנחנו קונים מוצרים ושירותים באינטרנט לא רק לפי סוג המוצר או השירות בלבד אלא בעיקר לפי מי מספק לנו אותו, כמה ניסיון יש לו, האם אנשים אחרים ממליצים לקנות ממנו, כך בדיוק האנשים שרואים את העסק שלנו לראשונה מתייחסים אליו.

עסק שיש לו מספר המלצות גדול יסיר את החששות של הלקוח, יקדם אמון ובסופו של דבר ימיר את המשתמש ויהפוך אותו ללקוח וכמובן גם יגרום ללקוח החדש להשאיר המלצה בעצמו.

הפלטפורמה בה אנו רואים את ההמלצות מאוד חכמה והיא בנויה באופן בו אנו בתור משתמשים ניחשף תחילה להמלצות של אנשים שיש לנו איתם קשר. זה הופך את המעורבות וביסוס האמון לעוצמתי פי כמה כי ברגע שאנחנו רואים עסק שנתן שירות לחבר שלנו זה יסיר את החששות ויקדם מכירה.

הקפידו להכניס קישור להשארת המלצה בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ולבקש אותה בצורה מפורשת מהלקוח שלכם. התוצאות לא יאחרו להגיע.

שיהיה בהצלחה

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

יתרונות הנהלת חשבונות באינטרנט

יתרונות הנהלת חשבונות באינטרנט החיים שלנו בעידן הנוכחי מנוהלים דרך המחשב והאינטרנט, בזכות הפשטות, הזמינות והקלות שהם מספקים. בשנים האחרונות אלפי עסקים עברו לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי במקום בכרטיס הביקור המסורתי מנייר, ולא פלא, אם כך, שעסקים, עצמאים ופרילנסרים עברו לנהל גם את חשבונותיהם באמצעות

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend