הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

איך לבחור את הסגנון העיצובי לכרטיס הביקור?

שיתוף

איך לבחור את הסגנון העיצובי לכרטיס הביקור

לכם – חשוב ליצור רושם חיובי באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי. לנו – חשוב ליידע אתכם מהם שני הדברים המשפיעים ביותר על הרושם שנוצר: התוכן הטקסטואלי והתוכן החזותי. כרטיס ביקור שיצטיין בעמוד "אודות" מפורט ושיווקי, אך לא יצטיין בעיצוב מקצועי ומדויק (!), עלול להתפספס. מכאן, שנדרשות השקעה ותשומת לב בשני אלו במידה שווה. כעת, נחלוק אתכם את האסטרטגיה לבחירת הסגנון העיצובי לכרטיס הביקור החכם שלכם.

בחירת סגנון עיצובי לכרטיס הביקור – ככה עושים את זה

"הצבע שלי הוא לבן! הוא מעורר בי שלווה והשראה" – יתכן ומשפט בסגנון הזה עולה בראשכם כשאתם חושבים על עיצוב כרטיס הביקור לעסק. ואכן, הנטייה הטבעית פעמים רבות היא לחשוב "מה אני אוהב". כלומר, לא מתבצעת ההפרדה הנדרשת שבין ה"אני הפרטי" ובין העסק. הקונספט העיצובי לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, חייב להתבסס על מה שנכון לעסק, ולא על מה שנכון לכם.

 

ואיך יודעים מה נכון לעסק מבחינה עיצובית? כל עוד בוצע עבורכם בעבר תהליך מיתוג, הרי שיש בידכם את התשובות. במידה שלא (וזה לא תרחיש מופרך, קל וחומר כשמדובר על עסקים קטנים), יהיה עליכם להשיב על השאלות הבאות. על מנת להמחיש לכם את הרעיון בצורה בהירה, ניקח לדוגמא עסק של קוסמטיקאית:

  • מיהו הקהל שהעסק שלי פונה אליו? (נשים המעוניינות בטיפולי אסתטיקה)
  • אילו שירותים מוצעים בעסק? (הסרת שיער, איפור קבוע, מניקור ופדיקור, טיפולי פנים ועוד)
  • איזה רגש/מסרים/ערכים אני רוצה לעורר? (שלווה, ניתוק מהשגרה, לשים את עצמי במרכז, טיפוח כשגרה, ניקיון חיצוני-פנימי)
  • איזו אווירה אני רוצה לשדר? (יוקרה, אווירת בוטיק)

 

המענה על השאלות אמור למקד אתכם על מנעד צבעים וגוונים שיהיה נכון להשתמש בהם. במקרה זה, מאחר שקהל היעד הוא נשים והמוצר הוא טיפוח, יהיה נכון לעשות שימוש בגווני ניוד וורוד הנכונים לנישה הספציפית הזו. 

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור לאביעד פייט | אדריכל ומעצב פנים

הפרטים שחובה (!) לכלול בכרטיס הביקור החכם

כעת, כשאתם יודעים מהם הקווים המנחים לעיצוב כרטיס הביקור, אנו יכולים לעשות קפיצה קטנה לדבר חשוב לא פחות: התוכן שכדאי לכלול בכרטיס הביקור הדיגיטלי. רצוי שכל עסק, ללא יוצא מן הכלל, יספק ללקוחותיו את המידע הבא עם צפייתם בכרטיס הביקור:

  • "קצת עליי…" – עמוד אודות מתומצת על העסק
  • מספר המלצות נבחרות 
  • גישה לאתר הבית / דף נחיתה 
  • קישורים לרשתות החברתיות 
  • במידה שהעסק פיסי, קישור "נווט אליי"
  • MUST: גלריית תמונות המשקפות את פעילות העסק 

"ישנן דוגמאות עיצוב שאוכל להתרשם מהן?"

בוודאי! במידה שאתם רוצים לשאוב השראה ולקבל מושג איך נראים כרטיסי ביקור מעוצבים, היכנסו ללשונית "העבודות שלנו". זמינים לכם לצפייה יותר מ-20 כרטיסי ביקור שעיצבנו, הנבדלים זה מזה באריזות גרפיות שונות. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה, ונשמח לייעץ באשר לתוכן כרטיס הביקור – הטקסטואלי והעיצובי. התקשרו – 052-399-8588

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן