
ד"ר שלמה הבעלים של מרפאת שיניים FreeSmile רצה להדפיס חלוקים וחולצות חדשות לרופאים ולצוות המרפאה, וביקש מאיתנו לרענן קודם את לוגו המרפאה.
יחד עם שלמה בחרנו לשנות את הסלוגן של המרפאה ולמתג גם את שלמה בעצמו שהוא הפנים של מרפאת השיניים.
למשימת עיצוב הלוגו בחרנו לעצב לפריסמייל לוגו מודרני שמזכיר לוגו של משרד עורכי דין. האותיות F ו-S בעלות קווים אלגנטיים ודקיקים, לכן ייצרנו גם גרסת לוגו עם קווים מעובים שתתאים לרקמות עדינות ועבור לספק שמדפיס עבור המרפאה את החלוקים והחולצות.
מרפאת שיניים צריכה להיות ממותגת ומזמינה כמו כל עסק אחר וכעת FreeSmile בעלת מראה אלגנטי ומודרני.
כרטיס הביקור של מרפאת השיניים FreeSmile מעוצב בצורה מינימליסטית ומודרנית בצבעים חדים וברורים.
כשאנחנו מעצבים כרטיסי ביקור חשוב לנו להשתמש בתמונת קאבר מקצועית, ולתמונה בחרנו איך לא, בחיוך מיליון דולר.
היתרון הגדול ביותר בכרטיס ביקור למרפאת שיניים הוא היכולת של הלקוחות להעביר אותו מאחד לשני כאשר הם רוצים להמליץ על מרפאת השיניים שלהם.
מוזמנים להתרשם מכרטיס הביקור של מרפאת השיניים FreeSmile:
https://get-marketing.co.il/freesmile/