הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

הכנת כרטיס ביקור – איך תכינו את הכרטיס היעיל ביותר?

שיתוף

הכנת כרטיס ביקור – איך תכינו את הכרטיס היעיל ביותר?

זוכרים את אותם הימים שהכיסים שלכם היו כבדים מכרטיסי ביקור? במידה שלא, הסיבה היא שאת העסק שלכם הקמתם רק בשנים האחרונות (אל דאגה, לא הפסדתם דבר!). אז לטובת אלו ביניכם שכלל לא יודעים מהו כרטיס ביקור שאינו דיגיטלי, הנה שיעור קצרצר בהיסטוריה: עד לא מזמן, כרטיסי הביקור היו פיסיים ומודפסים בבתי דפוס בגודל של כרטיס אשראי. 

מיותר לציין כי כיום, לקוח/קולגה שיקבלו לידיהם כרטיס ביקור פיסי, ככל הנראה יגיבו בגיחוך. ב-2022, אין סיבה שלא תיהנו מהאפשרות להעביר לכל דורש כרטיס ביקור דיגיטלי – מעוצב ומרשים, בלחיצת כפתור (כן, מתוך הסמרטפון שלכם!)! כל מה שאתם רוצים וצריכים לדעת על הכנת כרטיס ביקור, ממש כאן לפניכם!

דגשים חשובים עם הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי

אז במה מותנית הצלחתם של כרטיסי הביקור ומה יגרום להם "לעבוד"?

  • אינפורמציה – אולי תופתעו, אך יש דבר אחד במשותף לכרטיסי הביקור הישנים והחדשים (הדיגיטליים): בשניהם חשוב מאד לכלול מידע אינפורמטיבי. ומה זה אומר בפועל? בכל כרטיס ביקור, ללא יוצא מן הכלל, יש לכלול את הפרטים הבאים: שם העסק, תיאור של העסק (סלוגן/משפט) ופרטי יצירת קשר מלאים (!). מה שיש בכרטיס הדיגיטלי שאין בכרטיסים הישנים, הוא את האפשרות ליצור עמוד אודות בו תוכלו לפרט את הניסיון, העשייה והערך שאתם מעניקים.
  • תמונות – עם כרטיסי הביקור הישנים לא ניתנה האופציה לשלב תמונות, אלא אך ורק לוגו. ועם הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי? חלה עליכם חובת העשרת הכרטיס בתמונות! במקרה זה, הכלל less is more לא תופס, וככל שתשתפו יותר תמונות בכרטיס, כך יוכלו לקוחותיכם להתרשם מכם יותר.
  • עיצוב – כרטיס בצבע לבן עם הדפסה בצבע שחור? זה הכי 2002! מאחר שהכרטיס דיגיטלי, אין סוף לאפשרויות העיצוב! האריזה הגרפית הנכונה תייצר עבור הלקוח המתעניין את אווירת השירות/העסק, ותתרום לנראות המותג שלכם.

"לאילו בעלי עסקים עשויים להתאים כרטיסי הביקור הדיגיטליים?"

השאלה הזו דומה לשאלה: "אילו עסקים זקוקים ללקוחות על מנת להצליח?". אנו משוכנעים שהבנתם לאן אנו חותרים, ובמידה שלא: אין בעל עסק שכרטיס ביקור דיגיטלי לא יעניק לו ערך. שליחת כרטיס ביקור ללקוחות מתעניינים עם מידע אודות העסק, מגלמת בתוכה מספר יתרונות בולטים:

  • הודות לתוכן שבכרטיס הביקור – המילולי והחזותי, הלקוח לומד אתכם ומתרשם מכם (מה שלרוב עליכם לעשות טלפונית)
  • כתוצאה מכך, שיחת ההיכרות הטלפונית מתקצרת משמעותית. הלקוח מגיע מוכן ובשל יותר לשיחה, ולרוב ייגש ישר לעניין: "נוכל לתאם פגישה?", "אתה פנוי בתאריך X?" וכן הלאה
  • הכרטיס תורם ליצירת תדמית חיובית-רצינית, ואף מתפקד כמעין עוזר אישי שלכם
  • ובשורה התחתונה: כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול בהכרח רק להיטיב עם פעילותכם העסקית!

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות הכנת כרטיס ביקור? התקשרו אלינו כעת – 052-399-8588

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן