הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

שיתוף

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר תמונות מייצגות של עבודות שלכם והמלצות רותחות של לקוחות מרוצים. נשמע לכם מוכר? 

 

אפשרות אחת העומדת לרשותכם היא לשלוח את כל אלו בנפרד. אפשרות אחרת? לשלוח ללקוח קישור אחד בלבד המרכז בתוכו את כל המידע הרלוונטי: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק! הלקוח – ייהנה מחוויה ידידות ונוחה של צריכת תוכן. אתם – תיהנו ממיתוג אלגנטי, יוקרתי ועדכני שיתרום משמעותית לרושם החיובי על הלקוח.

כרטיסי ביקור דיגיטלים לעסקים – איך הם נראה ומהם כוללים?

אנו מזמינים אתכם להיכנס לקישור "העבודות שלנו" ולהתרשם מכרטיסי ביקור אמיתיים שעיצבנו עבור מיטב לקוחותינו. לטובת אלו מכם שטרם שמעו על כרטיסי ביקור מסוג זה, הנה הסבר קצרצר: מדובר על עמוד אינטרנט אחד, הכולל בתוכו את כל פרטי העסק הבסיסיים להתקשרות אתכם. שלא כמו עם שליחת קישור לאתר, כתובת מייל או מדיה מסוגים שונים בווצאפ, בכרטיס הדיגיטלי כל פרטיכם ארוזים בעיצוב ייחודי, מקצועי ומרשים!

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק – הדגשים החשובים

אנחנו יודעים, אתם לא יכולים לחכות לשלוח ללידים החמים שלכם את כרטיס הביקור הדיגיטלי. רגע לפני שתפיצו אותו בקלות ותבססו באמצעותו את התנאים להתקשרות נוחה וחווייתית, אנו שמחים לשתף אתכם ב-3 דגשים חשובים לעיצוב הכרטיס. מוכנים?

  • LESS IS MORE – זהו כלל הזהב שאנו ממליצים לכם לאמץ וליישם. מניסיוננו, מאחר וישנו רצון לבלוט ולהיות זכירים בשוק התחרותי, ישנם בעלי עסקים שגודשים את הכרטיס שלהם באלמנטים עיצוביים ובטקסטים ארוכים. לא רק שאלו לא תורמים, אלא שלרוב הם עושים בדיוק את ההפך ופוגעים במסע הלקוח. טיפ מאתינו: כמה שפחות, כך טוב יותר. או במילים אחרות? דברו מעט – חזותית וטקסטואלית, אך אמרו הרבה. 
  • עיצוב כרטיס ביקור בהתאם למיתוג ואווירת העסק – כרטיס הביקור מייצג אתכם ואת העסק שלכם. מסיבה זו, חשוב שתהיה התאמה עיצובית ככל הניתן בין כל הנכסים והמוצרים שלכם – באופליין ובאונליין. ומה זה אומר בפועל? שאם הצבע הדומיננטי של העסק הוא תכלת, הרי שנכון יהיה לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי בגוונים זהים. 
  • בדקו את הפרטים שוב ושוב ושוב – רגע לפני שהכרטיס מוכן ואתם מפיצים אותו ללקוחותיכם ולמתעניינים במוצריכם, בדקו את פרטי הכרטיס: האם הקישור לפייסבוק נכון, אם טקסט ה"אודות" נקי מטעויות הקלדה ואם תיאור בית העסק תואם לתיאור בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם. היופי חבוי בדברים ובדיוקים הקטנים…

לפרטים נוספים אודות עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטלים לעסקים, אל תהססו לפנות אלינו! אנו זמינים לכם לכל שאלה מקצועית – 052-3998588

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן