לאיזה עסקים מומלץ לעבוד עם כרטיס ביקור דיגיטלי?

לאיזה עסקים מומלץ לעבוד עם כרטיס ביקור דיגיטלי?

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

בעידן הדיגיטלי של היום, כרטיס הביקור הדיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל עסק וחברה. מעבר לעובדה כי כרטיסי הביקור המודפסים נחשבים למיושנים, כמו כל מסמך ופריט מודפס אחר, אין ספק כי הם אינם מעניקים שימוש יעיל ונוח כפי שכרטיסי הביקור הדיגיטליים מאפשרים לעשות

הדרך ליצירת קשר עם עסק רלוונטי מעולם לא הייתה פשוטה יותר. כיוון שכרטיס הביקור מוצג באופן מקוון באמצעות מכשיר דיגיטלי המחובר לרשת האינטרנט, מחזיק הכרטיס יכול לעשות בו שימוש פשוט ואפקטיבי בלחיצת כפתור אחת בלבד

כך ניתן ליצור קשר מהיר עם החנות, לנווט עם הרכב אל המשרד, לשלוח פנייה דרך כתובת האימייל, לצפות בפרופילים המופיעים ברשתות חברתיות, לקרוא המלצות וחוות דעת ועוד אינספור פעולות נוספות.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים

כיוון שכרטיסי הביקור הדיגיטליים מאפשרים לבצע מגוון פעולות באופן פשוט ונוח, ניתן לומר כי כרטיסים מסוג זה מתאימים לכל עסק – גדול ועד קטן. נוסף למידע יעיל ונגיש עבור קהל הלקוחות, משקיעים, ספקים וקולגות כרטיס הביקור הדיגיטלי מעניק לעסק דרך שיווקית נוספת ואיכותית, זאת באמצעות התממשקות הקיימת בין כרטיס הביקור לנכסים דיגיטליים אחרים העומדים לרשות החברה.

משום שכרטיס הביקור מהווה את הפנים של העסק, עליו להכיל כמה שיותר פרטים רלוונטיים שישרתו את קהל הלקוחות והמתעניינים במותג. כך לדוגמה לקוח פוטנציאלי יכול להיחשף אל פרופיל עסקי הקיים בפייסבוק, או משקיע עתידי יקבל נקודת מבט נוספת ורחבה יותר באמצעות צפייה בפרופיל אינסטגרם המכיל תמונות ותוכן רלוונטי נוסף.

כרטיס ביקור דיגיטלי לנותני שירות

באופן כללי כרטיס ביקור אונליין יכול להעניק חווית שימוש איכותית ונוחה לכל אדם הזקוק למידע והכוונה על העסק, ולכן זהו מצרך מהותי במיוחד עבור כל עסק הנותן שירות ללקוחותיו החל ממשרד עו"ד, דרך מעצבים ואדריכלים ועד עסקים בעלי חנויות פיזיות ומקוונות המוכרות מוצרים.

כרטיס הביקור הדיגיטלי נועד להוביל את קהל המתעניינים לקבלת החלטה מתאימה וליצירת קשר, לביצוע רכישה או אפילו לשיתוף ושליחה למכר או בן משפחה. כך העסק מקבל הזדמנות נהדרת להגדלת החשיפה ברחבי הרשת, ולהישאר תמיד נגיש ורלוונטי במכשיר הדיגיטלי של הלקוח / משקיע פוטנציאלי.

למה דווקא אנחנו?

כרטיס הביקור הדיגיטלי של חברת Get Marketing משלב אתר תדמית מקצועי יחד עם כרטיס ביקור, ופותח בפני עסקים רבים את האפשרות לפרסום ושיווק אפקטיבי וממיר יותר בעזרת מיניסייט לעסקיםאופן שיווק שהוא ייחודי ומושך. כדי להעביר את המסר והחוזקות של כל עסק, אנו מעצבים את כרטיסי הביקור בהתאמה אישית על פי אופי וקונספט החברה, ובאופן קפדני ויוקרתי שקשה להתעלם ממנו.

באמצעות האפליקציה הייחודית שכל לקוחותינו נהנים ממנה, גם אתם תוכלו לשמור את הלקוחות קרובים אליכם עם שירות המאפשר שיתוף אוטומטי של כרטיס הביקור הדיגיטלי בכל שיחה שלא נענתה, לאחר שיחת מכירה עם משקיע פוטנציאלי, שיחת התעניינות עם לקוח חדש וכל הזדמנות אחרת שתחליטו בעצמכם.

לא בטוחים אם אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי? דברו איתנו ונשמח ביחד להתאים עבורכם את הטוב ביותר.

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

כרטיס דיגיטלי לעסק

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר

5 דברים שחובה בכל כרטיס ביקור

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – 5 דברים שחובה לכלול בכל כרטיס!

אם במקרה הבליחה לראשם השאלה "אילו פרטים נדרשים לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?", אתם נמצאים במקום הנכון. לא משנה מהו המוצר המרכזי שלכם ומיהו קהל היעד: אלו הם 5 הדברים החשובים ביותר שיש לכלול בכל כרטיס ביקור לעסק! 1.לוגו בית העסק הרושם שיישאר על

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק מושלם לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend