הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

מה הסוד של עיצוב כרטיס ביקור מוצלח?

שיתוף

מה הסוד של עיצוב כרטיס ביקור מוצלח?

מה הסוד של עיצוב כרטיס ביקור מוצלח?

סודות בנושא שיווק, תדמית ועיצוב? יש בכמויות! עם זאת, אנחנו לא מאמינים בשמירתם קרוב אלינו, אלא בשיתופם אתכם! לעתים קרובות, אנו נשאלים על ידי לקוחותינו המעוניינים להתחדש בכרטיס ביקור דיגיטלי: "מהו הסוד לעיצוב מרהיב של כרטיס ביקור?". כשאתם שואלים, אנחנו הראשונים לענות, להמליץ ולכוון! אז שנצא לדרך?

הסוד הראשון: "פלטת צבעים" מדויקת ומחמיאה

הכלל הראשון בעיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים: בחירה נכונה של צבעים! ואיך בוחרים את הצבעים הנכונים והמחמיאים ביותר לכרטיס הביקור? תחילה, נדגיש איך לא בוחרים אותם: בהתאם לצבעים האהובים עליכם. כלומר, העובדה כי הצבע האהוב עליכם הוא ירוק (מתוך אמפתיה לקבוצת כדורגל מסוימת), לא אומרת כי הצבע הזה יתאים בהכרח לכרטיס הביקור העסקי שלכם.

צבע הוא שפה, ובכוחה של שפה לעורר רגשות, להעביר מסרים מסוימים ולהפרות את הדמיון. ואיך תבחרו את הצבעים הנכונים לעיצוב כרטיס הביקור שלכם? באמצעות מענה על שתי שאלות:

  • "מי אני"? – מהו העסק שלכם, איזה מוצר אתם מציעים, איזו אווירה/מסרים אתם רוצים לשדר ולהעביר?
  • "למי אני פונה?" – מי הקהל שלכם, איזו "שפה" (מילולית ועיצובית) הוא מבין ודובר?
  • לדוגמא: הצבע האדום משדר חמימות, הצבע השחור יוקרה ואלגנטית, גווני התכלת משדרים רוגע ושלווה – מהו הצבע הנכון לכם בהתאם לפעילותכם ולקהל היעד שלכם? 

הסוד השני: שילוב לוגו בית העסק בכרטיס

אי אפשר לדבר על עיצוב כרטיס ביקור, מבלי לדבר על הלוגו שלכם. לכל בית עסק, ללא יוצא מן הכלל, יש לוגו (ואם אין, אז זהו הזמן!). את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם אתם מוכרחים (!) לעצב באמצעות הסמל המזוהה אתכם. שימו לב כי הלוגו המופיע בחנות הפיסית/חנות אינטרנטית, באינסטגרם, בפייסבוק, על פולדרים ובכל אמצעי/פלטפורמה נוספים, זהה. האחידות הזו קריטית ליצירת שפה שיווקית נכונה ועקבית.

עיצוב לוגו וכרטיס ביקור לאורטל דהן שרעבי | תכנון פיננסי ופנסיוני

הסוד השלישי עם עיצוב כרטיס ביקור: תמונת COVER

לוגו שיוצב במרכז כרטיס הביקור? יש! כעת, עליכם לבחור עוד תמונה נוספת שתהיה כ-COVER לכרטיס הביקור. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהעבודות שלנו כאן באתר, על מנת שתבינו על איזו תמונה ספציפית אנחנו מדברים (התמונה שמעל ללוגו שלכם). אז באיזו תמונה תעצבו את כרטיס הביקור שלכם? כאן יש לכם יד חופשית לחלוטין:

  • תמונת אווירה מבית העסק. לדוגמא: חלל ההושבה במסעדה
  • עמדות העבודה בקליניקת הטיפוח
  • תמונה מאירוע / מסיבה בה תקלטתם כ-DJ 
  • פרויקט דגל של עיצוב פנים שלכם וכן הלאה

הסוד הרביעי: תמונות הממחישות את פעילותכם

שתסתפקו בתמונה אחת בלבד? בוודאי שלא! את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם תוכלו לעצב ולהעשיר עם מגוון תמונות! המלצתנו (סוד נוסף!): שתפו תמונות באיכות גבוהה בלבד. תמונות מטושטשות / ישנות / חובבניות, עלולות לפגוע בתדמית החיובית שאתם שואפים ליצור.

ביקשתם סוד אחד? חלקנו אתכם ארבעה! למידע נוסף אודות עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי, עלויות, דגשים וטיפים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 052-3998588 

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן