שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לעסק להיות רלוונטי תמיד עבור הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים, ספקים שעובדים איתו וגם משקיעים עתידיים שיוכלו למנף את הצלחת החברה. כרטיס הביקור הדיגיטלי לא יכול ללכת לאיבוד, זמין בכל מקום ובכל זמן וגורם למשיכה וסקרנות עם עיצוב מקורי ומיוחד.

כרטיסי הביקור שאנו מעצבים מותאמים לכל לקוח באופן אישי, ועל פי קו עיצובי וסגנונו הייחודי של כל עסק. נוסף לתפקידו המסורתי של כרטיס הביקור המציג מידע כללי על העסק, כרטיס הביקור שלנו מהווה כלי שיווקי רב עוצמה הודות לחמישה דגשים שאנו מיישמים כדי להפיק כרטיס ביקור מנצח:

עיצוב מוקפד ומושך

כרטיס הביקור הוא הפנים של העסק, ולכן אנו שמים דגש רב על עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים עבור לקוחותינו. בשונה מכרטיס ביקור עשוי נייר, כרטיס ביקור דיגיטלי מוצג בטלפון נייד, מחשב, טאבלט או כל מכשיר דיגיטלי אחר. משום כך לעיצוב הכרטיס יש חלק משמעותי, והוא חייב להיות מזמין ומיוחד כדי ליצור את הרושם הנכון עבור הלקוחות והמשקיעים השונים.

סגנון מותאם לאופי העסק

כי להתאים את העיצוב הנכון לכל כרטיס ביקור, יש צורך בראש ובראשונה לאפיין את סוג העסק וכך להבין איזה סגנון עיצובי יהיה הטוב ביותר. יש לקחת בחשבון כי הסגנון העיצובי של קוסמטיקאית מקצועית לא יהיה מתאים עבור כרטיס ביקור של אדריכל. המומחיות שלנו היא לדבר בשפה של העסק, וכך לייצר לכל לקוח כרטיס ביקור מרשים שמתאים באופן מושלם לאופי של החברה.

כרטיס ביקור משולב עם מיניסייט ודף נחיתה שעולה בחיפוש בגוגל

לאחר 5 שנים של חשיבה ופיתוח, הצלחנו ליצור את כרטיס הביקור האפקטיבי ביותר שיהווה כלי שיווקי רב עוצמה עבור כל עסק. זוהי הסיבה מדוע כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא הרבה יותר מכרטיס ביקור, כיוון שהוא משלב בתוכו מיניסייט ודף נחיתה שיעזרו לייעל את הפרסום של העסק. הודות להקמת מיניסייט לעסקים, ניתן להשתמש בו כפלטפורמה איכותית לקמפיינים פרסומיים ברחבי הרשת, כולל עסקים שאין בבעלותם נכסים דיגיטליים, וחשוב לא פחות – כשלקוח יחפש אתכם הוא ימצא אתכם בגוגל בקלות!

חוויית שימוש אפקטיבית

כרטיס הביקור שאנו מפתחים יעניק ללקוחות של העסק חוויית שימוש יוצאת דופן, כיוון שמבנה הכרטיס מאגד בצורה נוחה ואפקטיבית את כל המידע שהם ירצו לדעת על העסק.
גם לקוחות מבוגרים או לא טכניים יוכלו בלחיצת כפתור בלבד ליצור קשר, לנווט ישירות עד מקום העסק, לבצע שמירה מהירה של מס' הטלפון באנשי הקשר שלהם, להגיע אל נכסים דיגיטליים של העסק כמו אתר אינטרנט או פרופיל פייסבוק, לצפות בגלריית תמונות ועוד מגוון אפשרויות שיגרמו להם להבין כי מדובר בעסק מיוחד במינו.

אפליקציה ייעודית לתפעול כרטיס הביקור

אנו בחברת GetMarketing חשבנו על הכל, ולכן בעזרת האפליקציה שפיתחנו הלקוחות שלנו יוכלו להישאר זמינים בכל רגע נתון גם כאשר העסק שלהם מפספס שיחות מלקוחות. באמצעות הגדרות פשוטות באפליקציה, ניתן לבצע שיתוף אוטומטי של כרטיס הביקור בכל שיחה שלא נענתה וכך להראות לקוח כי הוא חשוב ושגם אם לא ענינו לו – אנחנו מודעים לשיחה ונחזור אליו בהקדם.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי | המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים

מיני סייט – אתר קטן עם מקסימום תועלת

כל עסק צריך להיות נוכח ברשת האינטרנט, זו עובדה. הנוכחות העסקית צריכה להתבטא בכמה שיותר ערוצים דיגיטליים בין אם מדובר על אתר אינטרנט, רשתות חברתיות,

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend