הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי – מדוע היא צריכה לעניין אתכם?

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

בעלי עסקים, האם הסיטואציה הבאה נשמעת לכם מוכרת? הגעתם לכנס מקצועי-עסקי ופגשתם בו איש מפתח שהתעניין בעשייה שלכם. לאחר ה-small talk הקולח שהתארך, הוא ביקש לשמור אתכם על קשר ולקבוע פגישה עסקית מסודרת. בשלב זה, ביקשתם מאותו אדם מכובד שישמור את מספר הטלפון שלכם במכשיר שלו. מיד הרגשתם כי האדם שעמד מולכם מעט נרתע מהצעתכם, ולהפתעתכם – הוא גם לא שב אליכם כפי שהבטיח.

אתם אולי הופתעתם, אך אנחנו? לא ממש. רושם ראשוני טוב קל מאד ליצור, אך קשה מאד לשנות. אל מפגשים עם לקוחות פוטנציאליים ואנשי מפתח, חשוב שתצטיידו במוצר חובה: כרטיס ביקור דיגיטלי! הכרטיס שיאוחסן במכשיר החכם שלכם ואותו תוכלו להפיץ ללא הגבלה, יתרום למיתוג שלכם, למוניטין שלכם וליצירת קשרים משמעותיים!

הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי – היתרונות הבולטים

ממש כמו עם כרטיסי הביקור הפיסיים (כן, אלו המודפסים שכבר נדיר מאד לראות אותם), הכרטיס הדיגיטלי כולל את פרטי העסק המלאים: שם, לוגו ופרטי התקשרות. אם כן, מהו ההבדל העיקרי ביניהם? הכרטיס הדיגיטלי מאפשר במגע אצבע מעבר אל אתר הבית, עמוד הפייסבוק, הווצאפ וכיוצא בזה. לפניכם, יתרונות נוספים המצדיקים את השדרוג המתבקש – מכרטיס מודפס לדיגיטלי:

  • שולחים כרטיס ביקור, לא מוסרים כרטיס ביקור – האם מסירת כרטיס ביקור מותנית בהכרח במפגש פיסי? כמובן שלא! הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשרת לכם לשלוח את הכרטיס שלכם לעמיתים בארץ ובחו"ל – מכל מקום ובכל זמן, וכך לתחזק/לחדש/ליצור קשרים!
  • תמיד יהיה לכם כרטיס לחלק – הגעתם למפגש נטוורקינג וגיליתם ששכחתם את כרטיסי הביקור בבית? אולי בעבר קרה לכם כזה מקרה, אך זה לא יכול לקרות עם כרטיס ביקור דיגיטלי. את הכרטיס הדיגיטלי תוכלו להפיץ תמיד וללא הגבלה!
  • אסתטיקה גבוהה שלא נשחקת – באופן טבעי, כרטיסי ביקור מנייר עלולים להגיע למצב של בלאי (דהיית הצבע, מרקמו של הכרטיס הופך רך, הכרטיס עלול להיקרע וכן הלאה). כרטיסי ביקור דיגיטליים לעומת זאת, שומרים תמיד על נראות אסתטית גבוהה ומרשימה.

כרטיס ביקור VS אתר תדמית – מה ההבדל ביניהם?

ישנו פער עצום בין הכנת אתר תדמית או מיניסייט לעסק, ובין הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי, כאשר כל אחד עונה על צורך אחר לחלוטין – גם שלכם וגם של המתעניין/לקוח:

  • כרטיס הביקור הדיגיטלי – הכרטיס הינו "לחיצת היד" הראשונה עם המתעניין בכם. הכרטיס תחום לעמוד אינטרנט אחד בלבד, שכולל בתוכו אך ורק פרטי התקשרות. המידע המתומצת והענייני, מאפשר התמצאות מהירה ונגישות קלה לנכסים הדיגיטליים השונים שלכם, מפקס את המתעניין על יצירת קשר ובעיקר: תורם למוניטין ומיתוג יוקרתי.
  • אתר תדמית – מבוסס על מספר רב של דפי אינטרנט, כאשר תכליתו לספק למתעניין מידע נרחב עליכם באמצעות עמודי אודות, מוצרים, פרויקטים נבחרים, סרטונים, תמונות וכיוצא בזה. אתר תדמית חיוני מאד לעסק, אך רלוונטי בשלבים מתקדמים יותר של התקשרות.

לפרטים נוספים אודות הכנת כרטיס ביקור עם GetMarketing, התקשרו – 052-3998588

לפרטים והצעת מחיר

מאמרים נוספים:

כרטיס דיגיטלי לעסק

עשינו עסק: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

ברשותכם, בואו נצא רגע למסע מדומיין ביום אופייני בעסק שלכם: אתם מקבלים טלפון ממתעניין שקיבל עליכם המלצות חמות. בשיחה ביניכם, אתם עונים על שאלותיו, מפרטים בפניו את תועלות המוצר שלכם וגם מציעים לו מחיר. בסיום השיחה, הוא מבקש שתשלחו לו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי, מספר

5 דברים שחובה בכל כרטיס ביקור

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – 5 דברים שחובה לכלול בכל כרטיס!

אם במקרה הבליחה לראשם השאלה "אילו פרטים נדרשים לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?", אתם נמצאים במקום הנכון. לא משנה מהו המוצר המרכזי שלכם ומיהו קהל היעד: אלו הם 5 הדברים החשובים ביותר שיש לכלול בכל כרטיס ביקור לעסק! 1.לוגו בית העסק הרושם שיישאר על

הודעה אוטומטית בוואטסאפ

שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ – שיווק מושלם לעסקים

הקדמה ותוכן העניינים: במאמר הבא נסביר: מה זה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ ומה אפשר לעשות עם זה איך אפליקציית Send It עובדת למה חשוב לשלוח הודעה ללקוח לאחר השיחה למה דווקא בוואטסאפ למי Send It מתאימה שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ לעורכי דין, סוכני ביטוח ורואי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Get Marketing. כלי שיווק חיוני לכל עסק!

 © 2021 Get Marketing. All Rights Reserved.

Send this to a friend