התחרות בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות
בשנים האחרונות חווה תחום עיצוב הפנים והאדריכלות מהפכה של ממש. יותר ויותר בעלי מקצוע איכותיים מציעים את שירותיהם בתחום לקהל לקוחות מגוון, והתחרות בנישות שונות המאפיינות את התחום הולכת וגוברת.
במצב דברים זה, קשה הרבה יותר למעצבת חדשה או אדריכל שעושים את צעדיהם הראשונים לבלוט בסביבת התחרות הזאת, לייצר בידול ממשי מיתר בעלי המקצוע שמספקים שירותים, ולבנות לעצמם בהדרגה מוניטין איכותי.
הוסיפו לכל זאת את העובדה שכאשר מדובר על עיצוב ותכנון נכסי נדל"ן, קיים צורך אמיתי ברמת גימור מעולה של כלל המאפיינים המזוהים עם העסק, ובכלל זאת גם אתר האינטרנט של מעצבת הפנים או האדריכל, דפי הנחיתה, הלוגו וכמובן גם כרטיס הביקור – ותוכלו להבין עד כמה האתגר שבפריצה לשוק בתחום הזה הוא מורכב.
אבל רגע לפני שאתם טובעים בעולם הדיגיטל, יש לנו בשורה משמחת עבורכם: אנחנו ב – Get Marketing נעזור לכם לצלוח את האתגר הזה ונלווה אתכם יד ביד עד לקבלת התוצר האיכותי והמושקע ביותר, שיאפשר לכם לקפוץ מעל המשוכה הזאת.
הניסיון שצברנו בעיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות מאפשר לנו לתת מענה שלם, הוליסטי ומדוייק לצרכים שלכם, בין אם אתם אדריכלים ותיקים או צעירים, מעצבות פנים מנוסות, או מתחילות.
YMYL, תחום עיצוב הפנים, והקשר לכרטיס הביקור שלכם
אחד המונחים המרכזיים שמנחים את מנועי החיפוש בשנים האחרונות, ככל שמדובר על דירוג עמודי אתרים בדפי תוצאות החיפוש, הוא ההשתייכות של אתרים אלו לקטגורית ה – YMYL.
מה מייצגים ראשי התיבות YMYL?
המונח הזה מתייחס לביטוי Your Money or Your Life – ולמעשה, מתייחס לקטגוריה שלמה של אתרים ועסקים שיש להם השפעה ישירה על נכסים שיש לאדם, על תוחלת החיים שלו, או על איכות החיים שלו.
איך קשור תחום עיצוב הפנים והאדריכלות לקטגוריית ה – YMYL?
ובכן ההקשר הוא לוגי וברור: עיצוב ותכנון של נכסי נדל"ן הוא תחום שיכול להשפיע ישירות על הנכסים שיש ברשותו של הפרט, ולכן, מנועי החיפוש נמנעים מלדרג במיקומים ריאליים אתרים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות שלא הצליחו לשכנע את מנוע החיפוש באמת המהימנות, המקצועיות והסמכות שלהם בנישה.
ובכן, אם מנועי החיפוש מתנהלים בצורה זהירה שכזו, אחת על כמה וכמה אנשים, שעתידים להשקיע את מיטב כספם ומצפים לקבל תמורה בתחום.
מה זה אומר בפועל? התשובה היא שאם מנועי החיפוש מחפשים סממנים שונים שיסייעו להם להבין האם מדובר באתר שמשתייך לגורם מהימן ומומחה בתחומו, כך השימוש בכרטיסי הביקור הדיגיטליים פועל באופן דומה.
כאשר גולשים בוחנים את כרטיס הביקור הדיגיטלי של בעל מקצוע מתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, הם מנסים להבין האם יוכלו לבטוח באיש המקצוע שעומד מאחורי כרטיס הביקור הדיגיטלי הזה.
מוטיבציה: מדוע מעצבת פנים או אדריכל זקוקים לכרטיס ביקור מקצועי ואיכותי?
אחרי שהבנו עד כמה משמעותי וחשוב לייצר רושם ראשוני איכותי בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, בואו ננסה להבין כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי יוכל לסייע לנו להשיג את המטרה הזאת.
אז הנה כמה מוטיבציות עיקריות שבגללן כדאי יהיה לכל מי שעוסק בתחום, לייצר לעצמו כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי:
יצירת הלימה בין איכות כרטיס הביקור הדיגיטלי לנכס שמפקיד הלקוח בידי מעצבת הפנים או האדריכל
כאשר לקוח בוחר להתקשר מול בעל מקצוע מתחום עיצוב הפנים או תכנון הבית, הוא מפקיד, למעשה, בידי איש המקצוע את המפתחות לנכס משמעותי, חשוב, יקר ערך, ואולי גם בעל ערך סנטימנטלי חשוב עבורו.
זאת הסיבה, שכרטיס הביקור הדיגיטלי של מעצבת הפנים מולה אמור להתקשר הלקוח חייב להיראות כמו מליון דולר: היא מקבלת לידיה משמורת על חלק מרכזי בחייו של הלקוח.
יצירת הלימה בין איכות כרטיס הביקור הדיגיטלי לאיכות התוצרים של המעצבת
תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: הלקוח בוחר להתקשר מול מעצבת פנים לצורך תכנון מחדש של מרחב הבית והפיכתו למקום נעים ומזמין, ולצורך שמירה על קשר עתידי, מוסרת לידיו המעצבת כרטיס ביקור שנראה מרושל, לא מקצועי, לא מזמין וחובבני.
איזו מן הרגשה תהיה ללקוח במעמד הזה? האם ירגיש שלם עם המשך ההתקשרות? האם מי שלא עמד במבחן של עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יצליח לעמוד במבחן של עיצוב חללים בנכס המיועד?
כרטיס ביקור דיגיטלי אינו מהווה רק אמצעי ליצירת קשר עם מעצבת הפנים או האדריכל, אלא סוג של תזכורת לאיכות הגימור והעבודה של בעל המקצוע.
מתן מענה ללקוח שמבקש לחקור ולקבל מידע על בעל המקצוע
חשוב לזכור, שבתחומים רבים בחיים, ובטח ובטח כאשר מדובר על עיצוב פנים או אדריכלות, ההחלטה על התקשרות של הלקוח מול בית עסק כמעט אף פעם איננה נקודה בזמן אלא תהליך.
הלקוח זקוק לעיתים לזמן כדי להשתכנע שבעל המקצוע מולו הוא מתכוון להתקשר הוא בעל המקצוע שבנסיבות הקיימות יספק לו את הפתרון האיכותי ביותר שקיים.
לצורך כך, נדרש הלקוח לבצע גם בדיקה וחקירה אודות איש המקצוע, וכרטיס ביקור דיגיטלי איכותי הוא בהחלט דרך טובה לפתוח בבדיקה כזו.
כרטיס ביקור הוא בסופו של יום הפנים של העסק
כיצד תופסים הלקוחות את איש המקצוע המספק להם שירות? כמובן, על פי אמצעי הקשר שבאמצעותם הוא מנהל איתם אינטראקציה שוטפת.
במקרה שלנו, כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי ומקצועי הוא התלבושת הרשמית של איש המקצוע מולו אתם עובדים.
לא באמת הייתם שוקלים להתקשר מול עורך דין יקר שמגיע לפגישה אתכם, לבוש בגופיה וכפכפים, נכון? הוא הדין גם לגבי כרטיס ביקור דיגיטלי: כאשר כרטיס הביקור הדיגיטלי מרושל ולא מקצועי, גם בית העסק אותו הוא מייצג נתפס ככזה.
כרטיס ביקור בינוני ישדר חוסר רצינות והעדר מקצועיות
מה משדר בעל מקצוע לקהל הלקוחות שלו כאשר הוא עושה שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי בינוני וחסר מעוף? כמובן, שגם עבודתו שלו תהיה חסרת מעוף.
בתחומים מסוימים, אין שום בעיה עם זה, אולם כאשר מגיעים לתחום שבו היצירתיות, המקוריות והחשיבה מחוץ לקופסה הן אבן דרך משמעותית בעבודה השוטפת – אין ספק שכרטיס ביקור יוקרתי ואיכותי הוא נדבך חשוב.
כרטיס ביקור הוא סוכן שיווק של ממש בעסק
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כבר מזמן לא רק דרך נוספת של לקוחות לצרוך מידע קריטי וחשוב לצורך ההתקשרות מול איש המקצוע. בתחומים כמו עיצוב פנים ואדריכלות, כאשר המוצר אותו חווה הלקוח ממוקם באזור גאוגרפי מסוים והם מגיעים לביקור פיסי, הרבה מאוד פעמים ישנה חשיבות גדולה לשיתוף החוויה הזאת עם אנשים אחרים.
ככל שמדובר בבעלי מקצוע מתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, כרטיס ביקור דיגיטלי משאיר חותם ורושם הרבה יותר איכותי ורציני, מאשר העברה של מספר טלפון בלבד.
כרטיס ביקור דיגיטלי מקבע נוכחות דיגיטלית עבור עסקים שאין ברשותם אתר
אין ברשותכם אתר אינטרנט מודרני שיוכל לקלוט את הלקוחות שמבקשים לקבל מידע אודותיכם?
כרטיס ביקור דיגיטלי יוכל להוות תחליף איכותי לצורך בתכנון, הקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט מקצועי.
באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי אתם מקבלים, הלכה למעשה, נוכחות דיגיטלית ברשת, וכאנשי מקצוע בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, אתם ללא ספק זקוקים לנוכחות אינטרנטית כזאת.
אינדוקס הכרטיס בגוגל עבור חיפושים עתידיים של שם המותג
מנוע החיפוש הגדול בעולם מבית גוגל, פועל בשיטה של סריקה ואינדוקס של עמודי אינטרנט ברשת, והצגתם לגולשים שמבצעים שאילתות רלוונטיות במנוע החיפוש.
זאת הסיבה שכרטיס ביקור דיגיטלי יוכל לסייע לכם כפליים: מצד אחד תוכלו לשתף ולהעביר אותו בין אנשים שונים כרצונכם, ומצד שני, כאשר אנשים יחפשו בגוגל את שם המותג שלכם, כרטיס הביקור שלכם ישמש כמיניסייט לעסק וייתן מענה רשמי ואיכותי בדפי תוצאות החיפוש.
כיצד עושים שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי למעצבת פנים או אדריכל?
כרטיס ביקור דיגיטלי, אנחנו מקווים שבשלב זה אתם לא חלוקים עלינו, הוא מוצר נדרש עבור כל מעצבת פנים או אדריכל, שמעוניינים לנהל את הפעילות השיווקית שלהם אונליין.
אולם, מהן בפועל דרכי השימוש המומלצות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שברשותכם? ובכן, הנה כמה וכמה רעיונות שיסייעו לכם להבין מתי כרטיס ביקור דיגיטלי כזה יוכל לעזור למעצבת פנים או אדריכל:
שימוש בהודעת סיכום לאחר שיחה
סיימתם זה עתה שיחה עם לקוח פוטנציאלי באמצעות וואטסאפ או במייל? שלחו אליו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. באופן כזה, תוכלו להבטיח שאם הלקוח הנ"ל אכן מעוניין ליצור אתכם קשר בעתיד, הוא ימצא דרך פשוטה, נוחה וקלה להיזכר בכם ולעשות זאת.
שילוב קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בחתימה בכל מייל יוצא
ככל שהדברים נוגעים למעצבת פנים או אדריכל, ומאחר שמדובר בעבודות שבצידן תשלום משמעותי של הלקוח, חלק ניכר מן התקשורת בין הלקוח ואיש המקצוע מתבצעת במייל.
זאת גם הסיבה, שרבים ממעצבות הפנים והאדריכלים בוחרים להטמיע קישור אל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם בחתימה בתחתית המייל, מקום שהוא לכל הדעות אסטרטגי מבחינה שיווקית.
העברת פרטים מפה לאוזן
כאשר מדובר במעצבת פנים או אדריכל, ללא ספק חלק נכבד מן ההגעה אל קהלים חדשים של לקוחות טמון ביכולת להעביר את המסרים השיווקיים מפה לאוזן.
ככל שהמתודה הזאת אכן מבוצעת כחלק מן התהליך השיווקי, כרטיס ביקור דיגיטלי ללא ספק יהווה כלי עזר מן המעלה הראשונה שיאפשר לבעלי מקצוע בתחום לשתף מידע קריטי אודות השירותים שהם מספקים ללקוחות שונים.
העברת כרטיס ביקור דיגיטלי טרם פגישה עם לקוח
כאשר אנחנו, כבעלי מקצוע בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, בוחרים לשתף עם לקוח פוטנציאלי שלנו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו, עוד טרם המפגש הראשון עם הלקוח, אנחנו משדרים רצינות ואמינות, ומסייעים ללקוח לעשות את שיעורי הבית שלו אודותינו.
אנחנו למעשה מנגישים ללקוח הפוטנציאלי בצורה נוחה ופשוטה מידע חשוב אודותינו, שיוכל לסייע בקבלת ההחלטה שלו האם להתקשר מולנו בעיד הקרוב.
שימוש ברשימות תפוצה
עוד דרך שבה נוהגים מעצבות פנים ואדריכלים לעשות שימוש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שעוצב במיוחד עבורם, היא העברתו של כרטיס הביקור הזה ברשימות תפוצה בהן מתמקדים מאמצי השיווק.
אם מעצבת הפנים או האדריכל פועלים באמצעות קבוצות וואטסאפ ייעודיות או באמצעות רשימות תפוצה של דיוור ישיר, באמצעות סמס לקהל משתמשים שהוגדרו מראש או באמצעות פעילות בקבוצת פייסבוק סגורה – הרי שכרטיס ביקור דיגיטלי בהחלט יוכל לסייע בשיפור האפקטיביות של התהליך השיווקי.
לסיכום
בין אם אתם אדריכלים או מעצבי פנים, אם אתם מעוניינים לשפר את היכולת שלכם להגיע לקהלים חדשים ולשכנע אותם שאתם אנשי המקצוע איתם הם ירצו להתקשר, אנחנו ב-Get Marketing נבנה את כרטיס הביקור הדיגיטלי המתאים ביותר לצרכים שלכם. התמונות במאמר הן רק מספר דוגמאות לכרטיסי ביקור שיצרנו עבור לקוחותינו מתחום העיצוב והאדריכלות.
זיכרו שכרטיס הביקור הוא בסופו של יום הפנים של העסק, וכאשר אתם משדרים אמינות, מקצועיות ומקוריות, כך אתם נתפסים גם בעיני הלקוחות שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי יסייע לכם לשפר את שיעורי ההמרה שלכם בעסק, ולהפוך יותר ויותר מתעניינים ופונים, ללקוחות משלמים.
כרטיסי ביקור דיגיטליים הם ההתמחות שלנו כבר מעל ל-4 שנים. מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים, נשמח להכיר אתכם.