עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – ללא פשרות

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – ללא פשרות

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

מהלכים שיווקיים הם חלק בלתי נפרד ממינוף של עסק קטן או גדול, וככל שמדובר על מהלכים חדשניים ומתקדמים יותר – כך הדרך להצלחה שיווקית יעילה יותר. אין זה סוד כי העולם המודרני מתקדם בצעדי ענק לעבר עולם הדיגיטל, ולכן כיום הכל מתרחש בין הקירות הווירטואליים של רשת האינטרנט.

חנויות פיזיות עוברות להיות מקוונות ונגישות לגולשים בכל מקום ובכל זמן, עסקים המעניקים שירות פרונטלי וקבלת קהל מאפשרים לבצע זאת גם אונליין ללא צורך לצאת מהבית, ואפילו ביקור אצל הרופא יכול להיעשות באופן דיגיטלי ופשוט ביותר.

בין מגוון האפשרויות הדיגיטליות הקיימות היום, הרי זה מתבקש שגם כרטיסי הביקור המודפסים יהפכו להיות נגישים ואפקטיביים יותר עבור לקוחות, משקיעים, ספקים וכל גורם אחר הזקוק למידע זמין ורלוונטי עבור עסק כזה או אחר.

למה כדאי לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיסי ביקור היוו מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מעסקים המכבדים את עצמם, ובאמצעותם ניתן היה לערוך מעין היכרות ראשונית בין העסק מול לקוח/ /משקיע / /ספק פוטנציאלי, או להעניק ערוץ ישיר ליצירת קשר בכל הזדמנות ולמעשה לומר ללא מילים "אנו כאן בשבילך". 

החיסרון הבולט של כרטיס ביקור הוא בכרטיס הנייר המודפס, כיוון שזהו מוצר שנועד לשימוש חד פעמי ועלול להישכח, להיאבד או להתבלות וכך עלול להיות גם גורלו של העסק המופיע על גבי הכרטיס.

זוהי הסיבה מדוע כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הפתרון הטוב יותר לכל עסק. מדובר על כרטיס ביקור סטנדרטי הניתן לצפייה באופן פשוט ונוח מכל מכשיר דיגיטלי, כך שהוא זמין בכל מקום ובכל זמן.

עיצוב ייחודי ללא פשרות

על מנת שכרטיס הביקור הדיגיטלי יהיה אפקטיבי עבור העסק, יש להקפיד על כרטיס מעוצב וייחודי המעביר את הרושם הנכון כלפי הלקוחות המחזיקים בו. כרטיס ביקור דיגיטלי זמין לצפייה באמצעות רשת האינטרנט, דבר המאפשר לעצב כרטיס ביקור באופן ייחודי וללא פשרות כדי ליצור את האפקט המתאים התואם לאופיו של העסק.

חוויית שימוש יוצאת דופן

בשונה מכרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי נועד להעניק חוויית שימוש אחרת למחזיקים בו – ולכן באמצעות אפיון ובנייה מקצועית של כרטיס הביקור, ניתן לבצע מגוון פעולות אפקטיביות כמו יצירת קשר טלפוני בלחיצת כפתור בלבד, שליחת הודעת טקסט, ניווט מהיר לחנות, צפייה בגלריית תמונות, קבלת מידע נוסף ומורחב על העסק ועוד פעולות שימושיות אחרות.

get-marketing.co.il – 3 נכסים דיגיטליים במוצר אחד

חברתנו מתמחה באפיון, בנייה ועיצוב של כרטיסי ביקור דיגיטליים למגוון עסקים וחברות, בהתאמה אישית ובעיצוב יוקרתי וללא פשרות. כדי שלקוחותינו יוכלו לייעל את התהליכים השיווקיים בעסק, פיתחנו עבורם כרטיס ביקור דיגיטלי המשלב מיניסייט ודף נחיתה שכל אחד מהם מציג את ייחודיותו של העסק וממקסם את חוויית המשתמש של לקוחותיו.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים:

שיווק בתקופת הקורונה בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי ורשימת תפוצה בוואטסאפ

שיווק בתקופת הקורונה – החשיבות של הצגת מידע עדכני ונגיש

הקדמה: התכונה אולי הכי חשובה אצל בעל עסק, היא היכולת לחשוב בצורה שקולה ואסטרטגית, ולהגיע לתוצאה הכי טובה בכל סיטואציה שאליה הוא נקלע. הטענה הזו מקבלת תוקף חדש בתקופה בה הרבה בעלי עסקים מורידים את הראש עד חלוף הסערה. שמענו ישירות מכם כמה התקופה הזו

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל אחד – מה זה? המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד כזה בכלל. במאמר הבא נסביר: מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר? מה יתרונות של

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ | שיווק בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה, שיווק בוואטסאפ ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים הזדמנויות חדשות. ראש השנה וחגי תשרי בפתח הם הזדמנות מעולה ליצירת קשר עם הלקוחות, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend