הבלוג של גט מרקטינג - כרטיס ביקור דיגיטלי

אל תפספסו: הפרטים שחייבים להיות בכרטיס ביקור דיגיטלי

שיתוף

אל תפספסו: הפרטים שחייבים להיות בכרטיס ביקור דיגיטלי

משוכנעים שתמונות "מדברות" חזק יותר ממילים ושלקוחות בהכרח ירימו אליכם טלפון? רגע לפני שאתם משיקים כרטיס ביקור דיגיטלי (ברכות חמות!), אנחנו מוכרחים לשתף אתכם ב-5 דברים שיעילותו מותנית בהם.

אל תפספסו: הפרטים שחייבים להיות בכרטיס ביקור דיגיטלי

זהותו ויעילותו של כרטיס ביקור דיגיטלי נקבעות על ידי הדברים הבאים

למרות שבעלי עסקים רבים משתמשים בכרטיסי הביקור הדיגיטליים, כל כרטיס נהנה מאופי וזהות ייחודיים. ואיך יוצרים את אלו? בין היתר, עם העשרת הכרטיסים בפרטים הבאים: 

  • ימים ושעות פעילות העסקכרטיס ביקור דיגיטלי נועד לאפשר ללקוחות הפוטנציאליים להכיר אתכם "מבלי להכיר אתכם". ולמה הכוונה? המטרה היא להבטיח שהלקוח המתעניין יקבל מהכרטיס את כל המידע שהוא צריך לטובת הכרעה: ליזום אליכם פנייה ולהמשיך אתכם את ההתקשרות, או שלא. מסיבה זו, חשוב לציין גם את הימים והשעות בהם פועל העסק. לדוגמא: במידה שזוג הורים מחפש קייטרינג לבריתה בשבת בבוקר, יהיה חשוב לו לבדוק תחילה כי השירות אכן רלוונטי גם בסופי השבוע.
  • "השאירו פרטים ונשוב אליכם!" – יהיו לקוחות שיזמו אליכם פנייה טלפונית, אך גם כאלו שיעדיפו להשאיר פרטים ושאתם תחזרו אליהם בזמנכם. מאחר שאין לכם יכולת לדעת מה תהיה העדפת הלקוח, מומלץ לאפשר את שתי האפשרויות. ולכן, כרטיס ביקור דיגיטלי חייב (!) לכלול מספר טלפון להתקשרות + טופס השארת פרטים.
  • תמונות המשקפות את העסק – אין עסק (ותתקנו אותנו אם אתם חושבים אחרת), שלא ניתן לספר את סיפורו באמצעות תמונות. קוסמטיקאיות רפואיות, שפים פרטיים, קונדיטורים, מתווכי נדל"ן, מאמני כושר, יועצי משפחה והרשימה עוד ארוכה – את עשייתם של כל אלו ניתן לספר באמצעות תמונות אווירה. בכדי שלא להישמע קלישאתיים נימנע מהמשפט הידוע על תמונות וערכן, אך אתם מבינים היטב את כוונתנו. 
  • סרטון תדמית / סרטון עדות – הופק עבורכם סרטון תדמית מקצועי? לקוחותיכם שלחו לכם הודעות תודה מצולמות? תוכלו לשתף את אלו בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם! סרטונים מכל סוג (תדמית, מוצר, עדות וכן הלאה), מעשירים את כרטיסי הביקור, הופכים אותם זכירים ומניעים לפעולה. שתפו אותם!
  • קצת עליכם, הרבה בשביל הלקוח – יש לכם סיפור שראוי להישמע, וכרטיס הביקור הדיגיטלי נותן לכם את הבמה לספר אותו. בכל כרטיס ביקור דיגיטלי, יש לכתוב אודות/קצת עלינו בהיקף של בין 50-200 מילים. הלקוח שיכנס אל הכרטיס אמנם יתרשם מדברים נוספים כדוגמת תמונות, סרטונים והמלצות, אך למילים ולסיפור שלכם המסופרים בגוף ראשון, יש ערך רב.

בדקו גם

דברים נוספים שחייבים להיכלל בכל כרטיס ביקור:

  • קישורים ישירים לרשתות החברתיות (פייסבוק + אינסטגרם)
  • במידה שיש לכם אתר תדמית/עמוד נחיתה – קישור ישיר גם אליו
  • קישור המפנה לשיחת טלפון / הודעת ווצאפ / ניווט

חלקנו אתכם חלק נכבד מהידע שלנו, וכעת תורכם לשתף אותנו בסיפור העסק שלכם לטובת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי. יש לכם שאלה, תרצו להתייעץ או לקבל הצעת מחיר? פנו אלינו כעת – 052-399-8588

לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
לפרטים ולהצעת מחיר
השאירו פרטים ויועצי השיווק שלנו יחזרו אליכם
דילוג לתוכן