שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

כל עסק צריך להיות נוכח ברשת האינטרנט, זו עובדה. הנוכחות העסקית צריכה להתבטא בכמה שיותר ערוצים דיגיטליים בין אם מדובר על אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, אתרי חדשות גדולים, בלוגים פופולריים ועוד פלטפורמות דיגיטליות נוספות. ככל שהעסק יהיה חשוף יותר כלפי הגולשים שנמצאים ברשת בכל רגע נתון, כך הסיכויים להצלחה ומינוף העסק גדלים בהתאמה.

אך מהי הדרך הטובה ביותר לפרסום של העסק בכל כך הרבה ערוצים? התשובה לכך נעוצה בשתי מילים בלבד – מיני סייט.

כיצד מיני סייט מגביר את הנוכחות העסקית ברשת?

בעבר עסקים השתמשו בטכניקות שיווק שונות כדי להגדיל את חשיפת הצרכנים אליהם, ולגרום להם להגיע לביקור פיזי בעסק של החברה. באותה תקופה הפרסום נשען בעיקר על שלטים ומודעות, פרסומות ברדיו, פלאיירים שחולקו מדלת לדלת ועוד שיטות נוספות שבעידן הדיגיטלי של היום נחשבות כמיושנות.

כיום המטרה המרכזית של שיטות השיווק היא לגרום לצרכנים להגיע לביקור בנכס הדיגיטלי של העסק, דבר שניתן להשיג בקלות עם מיניסייט מעוצב ומושך. מיני סייט הינו למעשה אתר קטן המציג באופן ממוקד קצר וקולע מידע כללי על העסק, ומאפשר לגולשים לבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור אחת כמו יצירת קשר, רכישה, השארת פרטים ועוד.

עיצוב מיני סייט בהתאמה אישית

כאן אנו נכנסים לתמונה. חברתנו מתמחה באפיון, בנייה ועיצוב של מיניסייטים לעסקים, בהתאם לאופי ולמטרות של כל עסק וחברה. הייחודיות של המיני סייט שלנו נמצאת בתועלת שהוא מפיק עבור עסקים, כך שניתן לומר כי מדובר על הרבה יותר מאתר תדמית. כחלק מהבנת הצרכים השיווקיים של לקוחותינו, אנו משלבים פיתוח של מיני סייט בהתאמה אישית המשמש גם ככרטיס ביקור וגם כדף נחיתה.

כל כך הרבה אנשים נוכחים ברשת בכל רגע במהלך היום אם לצורך חיפוש מידע, קריאת מבזקים וחדשות היום, הצצה אל רשתות חברתיות, רכישה מקוונת של מוצרים, הזמנת משלוחי אוכל ועוד פעולות רבות נוספות שניתן לעשות באמצעות גלישה באינטרנט. כדי שאותם גולשים יהפכו להיות צרכנים פוטנציאלים של העסק שלכם, אנו נדע כיצד לגרום להם להתעניין בכם עם עיצוב מוקפד ללא פשרות וחוויית שימוש יוצאת דופן. 

מיני סייט אפקטיבי לפרסום קמפיינים ממירים 

כפי שצוין לעיל, מיני סייט נועד למשוך צרכנים לביקור בנכסים הדיגיטליים של העסק. משום כך המיני סייט שלנו יכול לשמש כפלטפורמה פרסומית נהדרת עבור קמפיינים שיווקיים בנכסים אלו, כמו פוסטים ממומנים בפייסבוק, מודעות פרסומיות בגוגל ועוד.

גם עסקים ללא כל נכסים דיגיטליים יוכלו להפיק את המירב עם מיני סייט מעוצב מעשה ידינו, כיוון שהתוצאה הסופית זהה לאתר תדמית מושקע ואיכותי. זוהי דרך אפקטיבית ליהנות ממיתוג עסקי דיגיטלי, ולהגיע אל כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

השאירו פרטים והתקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Get-Marketing

מאמרים נוספים

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי | המדריך המלא

הקדמה ותוכן העניינים: בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי ועדיין, לא כולם יודעים במה מדובר, למה הוא נועד ולמה אנחנו צריכים אחד

איך עושים רשימת תפוצה בוואטסאפ

על חגים, רשימת תפוצה ומה שביניהם: כבעלי עסקים חובה עלינו לשמור על קשר בסיסי עם הלקוחות. הקשר הזה מזכיר להם שאנחנו קיימים, ודרכו אנו יוצרים

מיני סייט – אתר קטן עם מקסימום תועלת

כל עסק צריך להיות נוכח ברשת האינטרנט, זו עובדה. הנוכחות העסקית צריכה להתבטא בכמה שיותר ערוצים דיגיטליים בין אם מדובר על אתר אינטרנט, רשתות חברתיות,

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

Send this to a friend